Rok se s rokem sešel a je čas na čtvrtý MM sraz. Účastníci se asi moc nemění, tak jenom stručné zopakování o co jde:
Hlavní znaky setkání dle mých představ:
-Slunná sobota nebo neděle, v dešti nejedu
-sraz v poledne na vhodném místě u oběda, restaurace se zahrádkou podmínkou . Pokračování směr nějaká zajímavá atrakce po zajímavé cestě
-zastávka na kafe/red bull/čaj, zkrátka jed dle vkusu+palivo, odpočinek a kochačka
-dle nálady pokračování až do chvíle kdy nás to přestane bavit a odjezd domů
-primárně vítáni majitelé Corsara, Granpassa, Scramblera, Sportky
-sekundárně vítání majitelé jiných charismatických "exotů". V podstatě ale kdokoliv, kdo bude chtít. Nebudu rozhodně odhánět nikoho...
-cíl je normálně se lidsky projet, pokecat o motkrách, pokochat se více Morinkama na jednom místě. Společnou vyjížďkou popudit pár důchodců, cyklistů a matek s kočáry. Zahřát u srdce všechny příznivce italské krásy a vrátit se zas domů
Místo konání:
Zůstal bych u stejné varianty jako loni, letos s jinou trasou směrem víc na jih.
Sraz zde , cestu dál určí asi místní znalec
Termín prozatím 4.6. sobota ve 12:00
Plán
12:00 Sraz kolem poledne v místě dle odkazu výše a nacpat si břicha
13:00 Odjezd na projížďku po místních super silničkách
15:00 Svačinka, kafe a transfer znalostí na nějakém pěkném místě
Plán je orientační, je třeba se držet hlavně toho začátku. Zbytek spácháme dle libosti už v grupě.
Benzinka je hned u prvního bodu, takže tam natankovat ať nemusíme na etapy. Né jako organizátor předminule
Předběžný seznam účastníků (tučně ti potvrzení):
Franco82 - Corsaro
Jindřej - Corsaro
Cessydy - Corsaro
Dark-demon - Corsaro
Jarda181 - 9 1/2
Romanos + 2 - Corsara
t_freedom - S4rs nebo nějaká vrána
Strakon - dinosaurus
zmulin - Benelli Tre K
2013
2014
2015
Naposledy editováno 02.03.2016 11:43:37
2 reakcí na tento příspěvek Moto Morini Slet 2016
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
Franco82 píše: No kluci hezký ty rozety máte, ale já chci taky!
Zatím vím, že je to 6 děr pro M10 šrouby
EDIT:
Tak tady je, mrcha! A kolo je stejný s Raptorem 650 (525 řetěz), Raptor má stejnou jen širší rozetu, s 530 řetězem.
Ahoj, tak ty rozety si můžeš vybrat z TL1000S - 38zubů, TL1000R - 39zubů, SV1000 - 40zubů vše od JT Sprockets a identický s Corsarem na řetěz 530, Italové čerpali z motorek co vychází z TL
e: a určitě je seženeš i na 525 řetěz...
Naposledy editováno 26.08.2014 21:56:34
1 reakcí na tento příspěvek Moto Morini Slet 2016
e: možná bych to neřešil a dal tam rovnou 530 řetěz, když je to na MM tak dobře dostupný
Naposledy editováno 27.08.2014 07:57:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
Jindřej píše: Hele pokud se nepletu, tak supersprox je česká firma, tak se nima hoď řeč. Třeba něco vymyslíte.
Byla nez se presunuli do Polska
Naposledy editováno 27.08.2014 09:23:49
Naposledy editováno 27.08.2014 09:42:00
A protože se mi supersprox prostě líbí, pátrám jestli není rozeta s něčím shodná.
Právě jsem přes web zažádal custom požadavek, tak uvidím co na to supersprox a dám vědět...
Co se týče řetězu, nějaký doporučení? AFAM, Regina, DID, RK, ČZ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
fandaism píše: ahoj chlapi, koupil jsem corsaro 2006 a mám dvě otázečky. Ventilátor mi spíná ve 101 a vypíná v 99 stupních. Je to tak dobře či ne? Další mě trápí denní počítadlo km. Ta funkce TD1/2 by měla bejt na kilometry, ale zdá se mi, že to počítá nějak moc rychle. Tak teď teda nevím. Díky za pomoc
Teplota spínání závisí na nahrané mapě. KAždopádně ta nejnovější E3 mapa co mám zapíná na 99 a vypíná na 93.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
fandaism píše: Franco82> No bejvalej majitel tam dal jednotku od ignitechu. Že prý ta tovární stála za prd a nejelo to pořádně. A ještě se chcu zeptat kde kupujete olejový filtr. Přímo od výrobce nebo přes někoho (motoprestige, atd.)?
Přímo od výrobce koupíš asi prd - oficiální informace z fabriky MM. UFI to pro ně dělá exkluzivně, něco jako Termignoni pro Ducati, taky koupíš fakticky jen přes Ducati. Nejednodušší a ve výsledku nejlevnější je moto prestige jak píšeš. Ani na ebayi už moc nejsou a když, tak za víc jak tady lokálně.
Předpokládám, že do ignitechu se nahrála základní mapa a pak upravila. Teplota spouštění ventilátorů bude určitě nastavitelná, ale teplota bude asi OK. Jen to rozpětí je vcelku malý, takže frekvence spínání bude větší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
Jindřej píše: Srabe
Btw, tak jsem se snažil swapnout ty kola. Byl by to mazec největší, to zadní OZto váží asi polovinu toho Bremba
Akorát to asi nepůjde
Výměna kol v budoucnu mě docela láká. Včera jsem tu okukoval u firmy RSV factory a ty kola jsou moc pěkný. Došel jsi k nějakému závěru, třeba co by na Corsaro pasovalo nebo co by obnášelo tam narvat aprilácký kola?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
Franco82 píše: Výměna kol v budoucnu mě docela láká. Včera jsem tu okukoval u firmy RSV factory a ty kola jsou moc pěkný. Došel jsi k nějakému závěru, třeba co by na Corsaro pasovalo nebo co by obnášelo tam narvat aprilácký kola?
No mám to pořád v plánu, akorát mám víc variant
Předek je pořeba ubrat na nábojích cca 2,5mm na každý straně aby kotouče pasovali do brzdičů. Radši bych tam ale narval celou vidli öhlins, což obnáší sehnat brejle. To je potřeba rozhodit, změřit a shánět, nebo nechat vyrobit nový.
Prdel je moc široká, dalo by se ubrat na držáku zadní brzdy ale kolo by už nebylo v ose. . Navíc rozeta je taky o dost posunutá a řetěz jde šejdrem. Na to celý už by bylo potřeba použít nějaký přesnější měření. Takže buďto , měřit, počítat a shánět věci nebo tam narvat jinou kyvku. Jak jsem se už tady někde bavil s Fizzerem, taková kyvka z Benelli či z rexe by tomu slušela....
Jindřej píše: No mám to pořád v plánu, akorát mám víc variant
Předek je pořeba ubrat na nábojích cca 2,5mm na každý straně aby kotouče pasovali do brzdičů. Radši bych tam ale narval celou vidli öhlins, což obnáší sehnat brejle. To je potřeba rozhodit, změřit a shánět, nebo nechat vyrobit nový.
Prdel je moc široká, dalo by se ubrat na držáku zadní brzdy ale kolo by už nebylo v ose. . Navíc rozeta je taky o dost posunutá a řetěz jde šejdrem. Na to celý už by bylo potřeba použít nějaký přesnější měření. Takže buďto , měřit, počítat a shánět věci nebo tam narvat jinou kyvku. Jak jsem se už tady někde bavil s Fizzerem, taková kyvka z Benelli či z rexe by tomu slušela....
Tak to je moc složitý, to na to hodím asi nejspíš bobek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
1 reakcí na tento příspěvek Moto Morini Slet 2016
Stev píše: Jindřej> jiná kyvka ti řetěz šejdrem na kole nevyřeší. Nový brejle na předku jsou asi nejlepší, jestli se podaří dotáhnout moje spodní do konce, bude s tím i nějaká zkušenost
To máš recht, myslel jsem to kvůli té šířce. Rozeta by se musela pořešit z něčeho jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
zmulin píše: a nebylo by zajímavější řešení tam nacpat tu červenou Marzochi co používá Bimota?
Ta je sice moc pěkná ale i o dost méně dostupná než ty dvě další
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
Jindřej píše: Ta je sice moc pěkná ale i o dost méně dostupná než ty dvě další
U nový to zas takovej problém/rozdíl není,ale pokud bys tam chtěl z něčeho sundat,tak asi jo.
Ta origo ale není nějak špatná,ne?
1 reakcí na tento příspěvek Moto Morini Slet 2016
http://www.motorkari...sso-1200-690731.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Morini Slet 2016
Franco82 píše: Přímo od výrobce koupíš asi prd - oficiální informace z fabriky MM. UFI to pro ně dělá exkluzivně, něco jako Termignoni pro Ducati, taky koupíš fakticky jen přes Ducati. Nejednodušší a ve výsledku nejlevnější je moto prestige jak píšeš. Ani na ebayi už moc nejsou a když, tak za víc jak tady lokálně.
Předpokládám, že do ignitechu se nahrála základní mapa a pak upravila. Teplota spouštění ventilátorů bude určitě nastavitelná, ale teplota bude asi OK. Jen to rozpětí je vcelku malý, takže frekvence spínání bude větší.
Filtr na Corsaro umim od UFI, za kolik ho má MotoPrestige???