globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

18.5.2016 v 22:31 | Nahoru | #3241
ccepyy> Tak snad tam nepřijde k úrazu.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.5.2016 v 06:49 | Nahoru | #3242
To aby to obrovsky mnozstvi vody, 1,6l nerozhodilo masinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.5.2016 v 14:21 | Nahoru | #3243

ccepyy píše: Nějaké fotky uchycení padáku touratech



Díky za fotky, víc takových

Z toho co jsem zatím viděl tak Touratech padáky je asi kandidát č. 1 - jak dlouho jsi na ně čekal? Demontoval jsi při montáži ještě něco kromě šusplechu?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.5.2016 v 19:39 | Nahoru | #3244

Tech píše: Jinak teda celkově ta továrna nevypadá nic moc. To tam mrskaj jak Baťa svičky, málo místa, nerovné podlahy, plechy... Japončíci se stím nemažou.

A ty si myslíš, že po zemětřesení ta podlaha bude rovná? Mně udivuje, že ty utahováky nemají na tych navíječích.

3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

19.5.2016 v 22:12 | Nahoru | #3245
Dost pěkný test, fajn záběry.



Ve stručnosti:

Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.

GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.

Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.

KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.

Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.

Naposledy editováno 19.05.2016 22:19:21

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 07:20 | Nahoru | #3246
Tu KTM pomlouvají hlavně ti co ji nedokáži zvládnout vid Techu?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 07:25 | Nahoru | #3247
tom-cz> cca dva měsíce touratech je neměl vyrobený a v Čechách měly objednávky na 70 ks . Teď už budou cca do 14 dní . Jediné mínus přenáší se lehké vybrace do stupaček . A jinak afra fakt super líbí se mi čím dál víc cítím se na ni jak kdybych na ní jezdil odjakživa . Brzdy excelentní a na ABS jsem si zvykl okamžitě vůbec o něm nevím a hlavně nemusím přemíšlet jak brzdit když mi někdo nedá přednost . Airodynamika na dálnici super 180 a dloubačka v nose . Akorát sem musel trochu přitvrdit přepětí předních pružin trochu se topila a zatím do jiného štelování podvozku jsem se ne pouštěl .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 08:12 | Nahoru | #3248

Tech píše: Dost pěkný test, fajn záběry.

Ve stručnosti:

Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.

GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.

Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.

KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.

Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.



tenhle test je podle mně od prvního pohledu o ničem-tedy alespoň pro KTM.mám to v paži,ať si tam žvatlají co chcou,ale když už tady diskutujeme-proč do testu,který je z 90% v terénu vezmou od KTM verzi,která je určená na silnici?proč nevzali verzi R,která je vyrobena pro terén?to mohli od hondy zvít crostourera ,od dukny hypermotard a báwo nějakého sporta.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 09:11 | Nahoru | #3249
Taky zmínili cenu afriky, která se jim oproti prémiovce ducati jeví jako super (12,999 vs.21, 295)
Tech píše

Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.


nemusí se se moc spojovat?! To je nějakej otrockej překlad?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 09:30 | Nahoru | #3250

Dolph-cz píše: tenhle test je podle mně od prvního pohledu o ničem-tedy alespoň pro KTM.mám to v paži,ať si tam žvatlají co chcou,ale když už tady diskutujeme-proč do testu,který je z 90% v terénu vezmou od KTM verzi,která je určená na silnici?proč nevzali verzi R,která je vyrobena pro terén?to mohli od hondy zvít crostourera ,od dukny hypermotard a báwo nějakého sporta.



No protože by jim natrhla prdel,což věděli předem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 09:56 | Nahoru | #3251

qwert píše: No protože by jim natrhla prdel,což věděli předem..


Z toho plyne, že 1190 R jezděj buzny?!

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 10:05 | Nahoru | #3252
Kdepák ty jezdí anglické kopie gs800..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 10:42 | Nahoru | #3253

ondrejek píše: Z toho plyne, že 1190 R jezděj buzny?!



to ne,buznu poznáš třeba podle toho,že používá zdrobněliny ve jméně a pod....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 11:02 | Nahoru | #3254

qwert píše: Tu KTM pomlouvají hlavně ti co ji nedokáži zvládnout vid Techu?

Já ji nepomlouvám, jen cituju co říkali v testu. Teda tam neříkali že je nanic, ale ani nic moc pozitivního....když si to video zkoukneš, nevím proč by ji ten jezdec neměl zvládat. Přijde mi, že se toho nebojí a Multistrádu, která je ještě silnější chválí...

Ano, mohli vzít R verzi, ale co je na ní jiného ? Kritizovali tam motor a ergonomii, to se tolik lišit nebude...

A i R verze je stejnej autobus, Afrika působí mnohem lehčím dojem, ikdyž papírově to takový rozdíl není...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 11:12 | Nahoru | #3255
qwert> Bejvávalo...gs na ttxc nemá
Dolph-cz> Smě odhalil

K tématu, myslíte, že motechácký padák bude plně k hovnu?(toť)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 11:31 | Nahoru | #3256
ondrejek> nene, uz sem vydel padenou s temato padakama na pravou stranu a jen esteticky chybi a to byl zbrousemej pekne.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 11:35 | Nahoru | #3257
sullda> Super, jdu do něj, mimochodem motecháckej šusplech vypadá taky slušně, jakoby kryl víc zprava boční svody než touratecháckej. Aby nedošlo k mýlce, motech nedýluju, jen jsem od nich měl na tygru věci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 18:34 | Nahoru | #3258

Tech píše:
Ano, mohli vzít R verzi, ale co je na ní jiného ? Kritizovali tam motor a ergonomii, to se tolik lišit nebude...

A i R verze je stejnej autobus, Afrika působí mnohem lehčím dojem, ikdyž papírově to takový rozdíl není...



podvozek je na verzi R je o hodně jiný,celá motorka je vyšší,tlumiče jsou úplně jiné,nemají elektroniku,nastavují se ručně,mají vyšší zdvihy......
už jen velikost kol -R má 18+21" a samozřejmě i užší ráfky ,verze A jen 17+19" a široké gumy-to udělá s motorkou hodně.

jinak co se týká cukavého projevu motoru-tak na to jsem opravdu alergický a můžu říct,že tím 1190 rozhodně netrpí v tomhle je fakt vymazlený,stejně tak zásahy kontroly trakce jsou naprosto plynulé,tak jako by si plyn člověk sám ubral...,naopak u afriky jsem na to četl stížnosti......

netvrdím,že je to zázračná motorka,ale už se pár let prodává a v testu jiní nabídli evidentně více.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 18:38 | Nahoru | #3259

ondrejek píše: qwert> Bejvávalo...gs na ttxc nemá
Dolph-cz> Smě odhalil

K tématu, myslíte, že motechácký padák bude plně k hovnu?(toť)



věci od sw motech k hovnu nebývají,tenhle padák má dlouhou opěru až někam dozadu za motor,taky je spoj vystužen vevařeným trojúhelníkem,takže nějaké ohnutí dozadu při pádu nehrozí...,no já bych se koupi rozhodně nebál,podle mně to bude funfovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 18:39 | Nahoru | #3260
Dolph-cz> Chceš tím říct, že verze bez R je o tolik horší než teréní verze ? To se mi nějak nezdá, by ji nemuseli prodávat...

Jak zasahuje TC ti může být v terénu stejně jedno...

Naposledy editováno 20.05.2016 18:42:00

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

20.5.2016 v 21:48 | Nahoru | #3261

Tech píše: Dost pěkný test, fajn záběry.



Ve stručnosti:

Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.

GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.

Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.

KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.

Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.



Pěkný test, škoda, že tam od KTM nebylo to Rko, ale psali, že prostě projeli to, co jim u pirelli naservírovali, takže to nebylo moc v jejich moci...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 07:24 | Nahoru | #3262

Tech píše: Dost pěkný test, fajn záběry.

Ve stručnosti:

Afrika - v terénu jiná liga, 95hp je jasných.

GS - na silnici super, do terénu ne už je to horší než vzducháč.

Mulitkára - překvapivě dost dobrá, motor působí v terénu "traktoriodně", nemusí se moc spojoovat, na zvednutí to chce jeřáb.

KTM - nic moc, motor cukavý, ergonomie nijaká.

Suma sumárum, kdo chce na silnici, bere GS, kdo chce lítat na silnici i v terénu s neomezenou porcí výkonu Ducati, kdo chce Adveture DUALsport bike, Afrika jasná volba. KTM bere jen blázen.



Mě z toho vychází,že pokud Ducati zvládá překvapivě dobře i terén,není důvod se zajímat o BMW,Afriku nebo KTM.... Co znamená výraz "95hp je jasných"?

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 07:38 | Nahoru | #3263
Tak jsem se dočkal.....








1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 07:43 | Nahoru | #3264
to ti nedali zelenou papírovou značku? Kde jsi to kupoval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 07:56 | Nahoru | #3265

petrumr píše: to ti nedali zelenou papírovou značku? Kde jsi to kupoval?


Ale dali,dali.Ale na vleku by mi byla stejně k prdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 08:17 | Nahoru | #3266

Tech píše: Dolph-cz> Chceš tím říct, že verze bez R je o tolik horší než teréní verze ? To se mi nějak nezdá, by ji nemuseli prodávat...

Jak zasahuje TC ti může být v terénu stejně jedno...



ják horší?
prostě A je nastavená pro lidi,co jezdí převážně asfalt,R je zase více pro terén.podle mně výborný počin.
kdyby byl test na okruhu,tak afriku vyloučí po 3kolech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 08:24 | Nahoru | #3267

PIGO píše: Ale dali,dali.Ale na vleku by mi byla stejně k prdu.

A ty stím nebudeš jako jezdit, že se to muselo nakládat na vlek? Máš už techničák? Nás zajímá jestli ti to připravili na ježdění a né motorka na vleku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 08:38 | Nahoru | #3268
petrumr> Přifrčel jsem včera před čtvrtou hodinou.Stihnul jsem udělat pojistku,ale registr už měl samozřejmě zavřeno.Takže dneska asi jenom kolem komína.
Ještě se rozhodnu...možná to skáknu přihlásit a pro značku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 08:43 | Nahoru | #3269

Dolph-cz píše: ják horší?
prostě A je nastavená pro lidi,co jezdí převážně asfalt,R je zase více pro terén.podle mně výborný počin.
kdyby byl test na okruhu,tak afriku vyloučí po 3kolech.

Až na to, že A verzi nechválili ani na silnici....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

21.5.2016 v 12:36 | Nahoru | #3270

Tech píše: Až na to, že A verzi nechválili ani na silnici....



před 2-3lety se v testech všichni rozplývali a nešetřili superlativy.vyjde jiná novinka,tak zase chválí tu.....,já myslím,že už jsi dávno pochopil jak to chodí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist