No aspoň základní požadavky:
1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop
Tak cooo, čekám na rady
Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Dave81 píše: Pokud budu mít volnýho 1/4 mega, tak to takhle řešit nebudu. Tazatelka evidentně nemá, koupí auto za půjčený prachy a bude se modlit aby nebourala, nebo asi se nepodělalo (mluvim o ca 5ti letym autě s naftovym CR motorem).
Jaká je dle tebe šance, že to klapne?
E: ještě dodám: ježdění po Praze, řidičská zkušenost nulová, parkování zřejmě někde venku na ulici....
Parkovat budu nejvíc ve firmě na vyhrazeným placu a nebo u nás doma v garáži, toho se nebojim. Jinak co se týče peněz, možná že těch původních plánovaných 150 tis. bylo podceněných, na druhou stranu mým snem neni mít luxusní káru a vytahovat se před kámoškama, jaká jsem frajle. Auto potřebuju hlavně na přepravu, ale na druhou stranu i těch 150 tis. a víc pro mě nejsou malý peníze a tak za to chci aspoň trochu spolehlivý a bezpečný auto. Což jak mi potvrdilo už dost lidí, kupříkladu Felicie fakt dneska neni. A nápad s úvěrem na nový vzniknul po té co jsem probrázdila pár autobazarů a zjistila, že to co by mi technik schválil, se pohybuje jen o pár desítek tisíc míň než fungl nový.
No ale nakonec se zdá, že mi vyjde auto od nás z práce Focus v kombi, sice v benzínu, ale zase za hodně dobrou cenu a ještě mi to nechaj vyservisovat tak uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
2LEKO píše: ...nechci to moc rozebírat...ale plně ji chápu,že chce nějaké "auto"..a to i při velké fantazii Felicie určitě není!...a každé "normální" auto moderní konstrukce už má nějakou elektroniku a jiné technické vybavení,takže je šance a možnost nějakých závad...ale zase je to jízda,pohodlí a bezpečnost úplně o něčem jinem než u te "Filcky"!
..a 5- ti leté auto je u tebe "stará plečka"!?..tj.r.v 2007!?
..ale co hlava to jiný názor!
Nene, stará plečka to není, ale zhruba 5ti leté auto střední třídy mívá obvykle už něco najeto - a případný servis ho může dost prodražit. Nic proti takovým autům nemám, ale pokud by prioritou byl levný provoz, vyhnul bych se jim obloukem. V dnešní době je podle mě nejvýhodnější koupit buď zánovní (rok staré, supr stav, servisované, 1.majitel, málo najeto) a vyjde levněji než nové. V tomhle případě by 150 tkč na malé zánovní benzinové auto stačilo, ale nebyl by to kombík stř.třídy.
A nebo auto ca desetileté, které je už poměrně levné a do ceny je třeba započítat větší servis, i s tímto se ale asi vyplatí.
Auto mezi tím - 6, 7 let apod. jsou podle mě Z VĚTŠINY olítaný vrány po bouračkách, kterých se někdo potřebuje zbavit, tak je někdo jinej naleští a prodává jako voňavku za nekřesťanský prachy neodpovídající stavu auta.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Dave81 píše: Nene, stará plečka to není, ale zhruba 5ti leté auto střední třídy mívá obvykle už něco najeto - a případný servis ho může dost prodražit. Nic proti takovým autům nemám, ale pokud by prioritou byl levný provoz, vyhnul bych se jim obloukem. V dnešní době je podle mě nejvýhodnější koupit buď zánovní (rok staré, supr stav, servisované, 1.majitel, málo najeto) a vyjde levněji než nové. V tomhle případě by 150 tkč na malé zánovní benzinové auto stačilo, ale nebyl by to kombík stř.třídy.
A nebo auto ca desetileté, které je už poměrně levné a do ceny je třeba započítat větší servis, i s tímto se ale asi vyplatí.
Auto mezi tím - 6, 7 let apod. jsou podle mě Z VĚTŠINY olítaný vrány po bouračkách, kterých se někdo potřebuje zbavit, tak je někdo jinej naleští a prodává jako voňavku za nekřesťanský prachy neodpovídající stavu auta.
...po 3 let až 5 letech většinou končí leasingy a úvěry..a majitelé dostanou novou ,výhodnou nabídku na nákup nového, a to "ojeté",jak říkáš, "zničené", vezmou protiúčtem...a snaží se prodat!...většinou je to servisované a s jasnou historií..a už se to aplikuje i u nás..ve světě třeba Belgie ,Holandsko běžná věc!...jasně ,že může být vyjímka a i tak se objeví "šrot"!
2LEKO píše: ...po 3 let až 5 letech většinou končí leasingy a úvěry..a majitelé dostanou novou ,výhodnou nabídku na nákup nového, a to "ojeté",jak říkáš, "zničené", vezmou protiúčtem...a snaží se prodat!...většinou je to servisované a s jasnou historií..a už se to aplikuje i u nás..ve světě třeba Belgie ,Holandsko běžná věc!...jasně ,že může být vyjímka a i tak se objeví "šrot"!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
2LEKO píše: ...po 3 let až 5 letech většinou končí leasingy a úvěry..a majitelé dostanou novou ,výhodnou nabídku na nákup nového, a to "ojeté",jak říkáš, "zničené", vezmou protiúčtem...a snaží se prodat!...většinou je to servisované a s jasnou historií..a už se to aplikuje i u nás..ve světě třeba Belgie ,Holandsko běžná věc!...jasně ,že může být vyjímka a i tak se objeví "šrot"!
Zas mi nepodsouvej co neříkám, neřekl jsem zničené. Řekl jsem, že mívají dost najeto, za tím si stojím, na 3 - 5 let si nekupuje auto někdo, kdo ho chce leštit v garáži. Auta to nejsou špatný, ale je potřeba počítat se zvýšenými provozními náklady. (oproti novému)
...tvoje slova:"Auto mezi tím - 6, 7 let apod. jsou podle mě Z VĚTŠINY olítaný vrány po bouračkách, kterých se někdo potřebuje zbavit, tak je někdo jinej naleští a prodává jako voňavku za nekřesťanský prachy neodpovídající stavu auta."!!!
..ale to je fuk!
Dave81 píše: Zas mi nepodsouvej co neříkám, neřekl jsem zničené. Řekl jsem, že mívají dost najeto, za tím si stojím, na 3 - 5 let si nekupuje auto někdo, kdo ho chce leštit v garáži. Auta to nejsou špatný, ale je potřeba počítat se zvýšenými provozními náklady. (oproti novému)
..když si koupím auto,nové..tak s ním jezdím do servisu a dodržuji intervaly kvůli záruce a evidenci..za 3 roky ,abych ho "zničil", bych musel být totalní prase a magor!..pravda,doma ho neleštím,jezdím s tím do myčky...a takto se chová většina "normálních" majitelů!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Starous68 píše: vysokejbatůžek> Ten Fokusek není špatný nápad, máme jich pár na firmě a všechny jsou bez problémů. Vedle toho Oktávky problém, dvě kliky, dvě turba, špatné brzdy atd. Jsou to ale všechno diesely.
Aby Fizer neřekl. O klikách v octávkách nic nevím. U nás se tohle snad řešilo jen jednou. Chyba majitele, přetočení motoru. Turba jsou náchylnější díky konstrukci. Nemají dochlazování a jsou umístěny za motorem. Takže se hůře chladí, ale pokud odešlo dříve než v cca 200 tkm a nebylo to zaseknutou regulací od spalin nebo celkovým opotřebením turba, tak je to opět chyba řidiče. Brzdy jsou slabší, ale nevím jaký problém myslíš. Neřekl bych, že se opotřebovávají rychleji než u jiných obdobných typů aut.
Octávku fakt ne, děkuji.. Není v ničem kvalitnější a dost často její majitelé jezdí zpátky domů vlakem... Stejně tak "golfomilové". AUDI/ŠKODA/VW TDI je modla od puberťáků po důchodce a zlodějíčkové to vědí
Ze skušenosti - benzinový (měl jsem 1.6 TiVct 85 kW) je vyjma nákladů na PHM provozně levnější (menší hmotnost = dýl vydrží brzdy, podvozek), odpadají po čase náročnější repase vstřikování, turba, atd. Navíc tvůj uvažovaný ročník bude mít v dieselu pravděpodobně FAP (DPF) a to je kurvítko č.1 - dřív nebo později s tím budou problémy a výměna úplně levná není. Oproti současnému 2.0 TDci měl benzin jen asi o 1-1.5 l/100km vyšší spotřebu, což je, vzhledem k výše popsanému faktu, zanedbatelný Jezdím 40tis. km ročně a chtěl jsem silný motor s 6ti kvaltem (tahám často vozejk), jinak bych do nafty nešel.. Všichni víme, že ta patří do kamen
Teď už jen narazit na seriózního prodejce a dobré auto
A co z toho plyne??? - nejlepší jsou stejně auta od Japonce MAZDA
Naposledy editováno 27.09.2011 18:28:42
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
Jo a to by jste mě mohli poradit, jak je to s asférickýma zrcátkama? Musí se to vyměnit origo zrcátko, nebo se to dá nalepit přes to stávající? Vim že jsou pak ještě takový čočky co se nalepí do rohu. Hm a ještě přemýšlím o nalepení tenkých reflexních proužků, tak jsem zvědavá co z toho vznikne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
- červený. forda.
ženská
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Hoď sem pak fotku Focuse.
Vybrala jsi dobře,bezva auto.
FiZzeR píše: Starous68> tos neměl říkat, teď tě Poggy sežere
Jeho názor mám u zadele, fakta mluví za vše, teď má Ferda najeto přes 140 tisíc, stále bez závady a až ujede ještě dva roky do 250ti tisíc, doufám, že zlomím šéfa opět na Focuse.
Vlastně kecám, měl závadu: nepípal, když jsem vypnul klíček a měl zapnutá světla. V servise na garančce přehráli software (!!!!) a bylo to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Míra píše: vysokejbatůžek>
Hoď sem pak fotku Focuse.
Vybrala jsi dobře,bezva auto.
Hele nakonec asi jo, pánč i ostřílení řidiči které znám, si teď pořídili Focuse a jsou spokojení. No zatim mám za sebou jen 2 jízdy ale poslouchá na slovo kluk jeden plechovej
Poggy píše: Aby Fizer neřekl. O klikách v octávkách nic nevím. U nás se tohle snad řešilo jen jednou. Chyba majitele, přetočení motoru. Turba jsou náchylnější díky konstrukci. Nemají dochlazování a jsou umístěny za motorem. Takže se hůře chladí, ale pokud odešlo dříve než v cca 200 tkm a nebylo to zaseknutou regulací od spalin nebo celkovým opotřebením turba, tak je to opět chyba řidiče. Brzdy jsou slabší, ale nevím jaký problém myslíš. Neřekl bych, že se opotřebovávají rychleji než u jiných obdobných typů aut.
Brzdy: model Tour 1,9 TDI: opakovaně v servisu, brzdy buď prošlápneš (chová se jako zavzdušněná, na podruhé zabere), nebo je bod v chodu pedálu proměnlivý, zkrátka zabere nahoře, dole, uprostřed, kdekoliv. Vyměněn hlavní brzdový válec, regulace mezi nápravama, stále a opakovaně. Půjde z firmy, takže to uživatel už neřeší.
Turbo: Přesně 103tisíce. Po výměně kleklo opět ve asi 200tisících. Taky půjde pryč.
Ojnice: Jedna se utrhla ve 180.000. Díra v bloku, výměna motoru. Druhá to stejné, ale asi v 80km/h, opět díra v bloku plus prasklá klika, asi rázem od té ojnice. Opět výměna motoru.
A proto nemám důvěru v Oktávky. Focus mě takhle ve štychu nikdy nenechal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
vysokejbatůžek píše: Hele nakonec asi jo, pánč i ostřílení řidiči které znám, si teď pořídili Focuse a jsou spokojení. No zatim mám za sebou jen 2 jízdy ale poslouchá na slovo kluk jeden plechovej
Budeš spokojená, je to dobré auto. Přeji hodně kilometrů bez problémů. Co je to zač?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Starous68 píše: Budeš spokojená, je to dobré auto. Přeji hodně kilometrů bez problémů. Co je to zač?
Myslíš jako auto? Ford Focus 2007 kombi a v benzínu, odkoupila jsem ho od firmy za dobrý prachy, akorát musim sehnat katalyzátor, jinak mi ho ještě nechali v servisu prohlídnout, vyměnit olej a tak a všechno šlape jak hodinky.
Akorát mám problém teď spíš se sebou, jsem hrozně vynervená, před každou jízdou, skoro si beru pytlíky na zvracení, tak nevim jak to pude dál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
Starous68 píše: vysokejbatůžek> Jj, benzín má brácha a je spokojený. Na skákání po městě je to lepší, než diesel. Pokud je to 1,6, je to takový mdlý motor, ale jde si zvyknout. Budeš nadšená z podvozku, tím jsou Fokusky pověstné. A oceníš kufr bez hrany, i těžší věci se z něj dobře vytahují. A neboj se, když to někde bouchneš, nic se neděje, je jich mraky a tím pádem i levné díly.
Podvozek je bomba, sedí na silnici super i když jsem zpanikařila v zatáčce tak mě držel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.
vysokejbatůžek píše: Podvozek je bomba, sedí na silnici super i když jsem zpanikařila v zatáčce tak mě držel
Modří vědí!
vysokejbatůžek píše: 4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
tam bude asi nejaka chyba ne??? na vikendy snad na motorce a kdyz to na ni nepujde tak radsi vlakem ale vlastne to jde vzdycky...
¨¨
Starous68 píše: Modří vědí!
Taky už mám třetího Focuse a spokojenost.. Sice mám teď prvně diesel 2.0, ale zase najedu skoro 40tis. za rok. Jinak benziny jsou spolehlivý a nenáročný a verze 1.6 TiVCT(85kW) i celkem slušně jela - škoda jen té převodovky, chyběla tam 6ka
Též mám 2007 jako "Batůžek", jen tedy verzi S s ST packetem.. Octávku do baráku ne, o těch problémech s nima jsem se už dozvěděl dost (hodně firem je má jako služební, takže víme..). Navíc nestojím o to, aby mi ji někdo chtěl každý druhý den šlohnout, protože to je Škodofka :-/