globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2T s turbem asi 125ccm
 
14.12.2010 v 17:40
Zdarec,tak si tak projíždím net a našel jsem docela zajímavý foto,chápu cpát turbo do busy,ale do 125ccm(jestli to vůbec 125 je) a navíc 2T to chce docela odvahu
No tak si tak říkám že bych trochu nakopl ty 3,5 koně ve fekoši co říkate?

Předchozí
1 2 3
Následující

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 17:47 | Nahoru | #1
Dobry masakr
ten olej musi dobre zasirat to turbo....

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 17:54 | Nahoru | #2
Na sněžný skůtry ve 2t se běžne turbo montuje z výroby.... Jinak zdejší uživatel narouboval turbo do fichtla (nevím ale jestly to jezdí)

Naposledy editováno 14.12.2010 17:54:58

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:00 | Nahoru | #3
tohle 125 ccm neni , to je motor z 50tky a má nějákej Kit , asi 80ccm , ten motor poznám

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:04 | Nahoru | #4
Jaká asi je životnost toho "fače" a motoru?

A hlavně do čeho ten motor nacpat?

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:06 | Nahoru | #5

A hlavně do čeho ten motor nacpat?



No do fichtla pyčowoemasakr , jinej rám by ten výkon nevydržel

Jinak jestli to není nějakej minarelli s polini kitem...

Naposledy editováno 14.12.2010 18:08:35

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:21 | Nahoru | #6
ty jo ..otevrit se privera a fouknout do toho jeste to turbo ..to by bylo docela kruty

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:21 | Nahoru | #7
jo je to Minareli AM6 mám ve svojí stíhačce a čeplin možná taky

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:25 | Nahoru | #8
No podle mě tam bude největší problém s mazáním ložiska turbíny...protože pochybuju, že spálenej olej dovede umazat těch x tisíc otáček...

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:28 | Nahoru | #9

Woxmen píše: jo je to Minareli AM6 mám ve svojí stíhačce a čeplin možná taky



jj podobnej motor sem měl v Derbi Sendě , ale to byl motor Piaggio

2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:32 | Nahoru | #10
tohle foto sem videl na jinym forum o babetach a borec psaů že to udajně leti přes 200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:35 | Nahoru | #11
BagoBorec> Zřejmě to bude mít vlastní oběh oleje s el. čerpadlem + nějakej oil. chladič.
Spíše co na to ojnice,klika ložiska atd... ikdyž to bude tlačit 0.1 bar tak to bude maso na 80ccm

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:45 | Nahoru | #12

gozer píše: tohle foto sem videl na jinym forum o babetach a borec psaů že to udajně leti přes 200



Jede,ale musí tě přitom tlačit Pendolíno

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:45 | Nahoru | #13
Ty krávo, asi bych čuměl kdybych jel třebas 170 a kolem mne prolít borec v monterkách ve dvoukilech cestou z práce Z té představy mi běhá husina po zádech

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:49 | Nahoru | #14
Myslim že 150km/h na takovej motor moc neni. Dyď kolik jezděj přetuzený fichtli. Já bych spíš měl strach o směs.

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 18:55 | Nahoru | #15
gozer> profík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 21:09 | Nahoru | #16
frantas> Já bych měl spíš strach o život , takovej kostitřas a letět s tím 2 kila

2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 21:19 | Nahoru | #17
Já bych se s tím asi nevyrovnal, že si tak jedu na Ybře svoji maximálku 120 a předjede si mě podstatně větší rychlostí týpek na půl plynu na fichtlu

Naposledy editováno 14.12.2010 21:19:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 22:07 | Nahoru | #18
strakon> To mě to tak strašný teda nepříde. Však na fichtlu sem jezdíval k devadesáti často (poladěný motor) Maximálku sem měl těsně pod kilo, a to sem vepředu měl gumu za babety, a to do 45km/h Pak když si vemu že dvojtaktní dvacky jezdí i přes 150km/h

Mě spíš opravdu hlavou vrtaj jiný myšlenky. A to: Když vemu to zmiňované mazání, tak to by šlo vzít z převodovky. Pak ta směs, příde mi, že to pude hoodně blbě naladit. A taková blbost, co mi vrtá hlavou je výfuk. Atmosferáky maj mít ve výfuku ňáký odpor, turbo motory výfuk v podstatě maj jen simbolicky ne, a dvojtakty sou kapitola sama o sobě. Natož když se na dvoutakt dá turbo. tim chci říct, že mi příde divný dát na to dvoutaktový výfuk, a za to turbo.

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

14.12.2010 v 23:36 | Nahoru | #19

frantas píše: strakon> To mě to tak strašný teda nepříde. Však na fichtlu sem jezdíval k devadesáti často (poladěný motor) Maximálku sem měl těsně pod kilo, a to sem vepředu měl gumu za babety, a to do 45km/h Pak když si vemu že dvojtaktní dvacky jezdí i přes 150km/h

Mě spíš opravdu hlavou vrtaj jiný myšlenky. A to: Když vemu to zmiňované mazání, tak to by šlo vzít z převodovky. Pak ta směs, příde mi, že to pude hoodně blbě naladit. A taková blbost, co mi vrtá hlavou je výfuk. Atmosferáky maj mít ve výfuku ňáký odpor, turbo motory výfuk v podstatě maj jen simbolicky ne, a dvojtakty sou kapitola sama o sobě. Natož když se na dvoutakt dá turbo. tim chci říct, že mi příde divný dát na to dvoutaktový výfuk, a za to turbo.



A vem si jakou to s tím turbem bude mít šílenou křivku výkonu :D

Kompresor by byl lepší ale chtělo by to další motor jen pro něj.

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:15 | Nahoru | #20
Hodně by mě zajímalo zda by takto šel naladit fichtl, ze začátku tu někdo psal že to někdo měl,tak kdyby měl někdo nějaké info,bo obrázky sem s tím! Chtěl bych to moc a moc vidět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:20 | Nahoru | #21

czechino píše: BagoBorec> Zřejmě to bude mít vlastní oběh oleje s el. čerpadlem + nějakej oil. chladič.
Spíše co na to ojnice,klika ložiska atd... ikdyž to bude tlačit 0.1 bar tak to bude maso na 80ccm



no a ted si vezmi ze to saje do kliky ... ok natlakujes tam nakej tlak, treba tvejch 0,1bar, pak prejede pist do spodni uvrati a otevre soucasne prepousteci kanal z pod kliky, ale soucasne vyfuk, co myslis ze zabrani tomu aby to cos tam nafoukal navic nevylitlo do vyfuku?

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:20 | Nahoru | #22

czechino píše: Hodně by mě zajímalo zda by takto šel naladit fichtl, ze začátku tu někdo psal že to někdo měl,tak kdyby měl někdo nějaké info,bo obrázky sem s tím! Chtěl bych to moc a moc vidět



je tu foto i videa s turbem na fichtlu a uz z videa je jasny jakej je to drak, neustale po zadnim, kolo to neudrzi na zemi:)

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:22 | Nahoru | #23

frantas píše: strakon> To mě to tak strašný teda nepříde. Však na fichtlu sem jezdíval k devadesáti často (poladěný motor) Maximálku sem měl těsně pod kilo, a to sem vepředu měl gumu za babety, a to do 45km/h Pak když si vemu že dvojtaktní dvacky jezdí i přes 150km/h

Mě spíš opravdu hlavou vrtaj jiný myšlenky. A to: Když vemu to zmiňované mazání, tak to by šlo vzít z převodovky. Pak ta směs, příde mi, že to pude hoodně blbě naladit. A taková blbost, co mi vrtá hlavou je výfuk. Atmosferáky maj mít ve výfuku ňáký odpor, turbo motory výfuk v podstatě maj jen simbolicky ne, a dvojtakty sou kapitola sama o sobě. Natož když se na dvoutakt dá turbo. tim chci říct, že mi příde divný dát na to dvoutaktový výfuk, a za to turbo.



no v prevodovce neni tlakovej olej.. tzn jak bys ho donutil aby natekl do turba?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:43 | Nahoru | #24
assassin>

no a ted si vezmi ze to saje do kliky ... ok natlakujes tam nakej tlak, treba tvejch 0,1bar, pak prejede pist do spodni uvrati a otevre soucasne prepousteci kanal z pod kliky, ale soucasne vyfuk, co myslis ze zabrani tomu aby to cos tam nafoukal navic nevylitlo do vyfuku?



Tak tohle je v celku fuk,vem si jak mas malej valec takze stejne se nejakej tlak pod svici dostane,nebo to ma nejakou spesl priveru

je tu foto i videa s turbem na fichtlu a uz z videa je jasny jakej je to drak, neustale po zadnim, kolo to neudrzi na zemi:)



Mate nekdo teda odkaz,nebo je to jenom ironie

no v prevodovce neni tlakovej olej.. tzn jak bys ho donutil aby natekl do turba?



Tohle jsem psal uz vise ze se musi udelat vlastni obeh oleje pro turbo,tzn: nadoba pro olej,olejove cerpadlo,filtr,chladic. S olejem do prevodovky nevim,nevim to turbo toci 50000 otacek a vejs,chce to opravdu dobry olej

2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:46 | Nahoru | #25
Jo a nesmíme zapomenout na chlazení toho turba,u vodníka to není problém,ale u fichtla platí to samé jak u oleje tj. samostatný okruh

1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:49 | Nahoru | #26
czechino

2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:51 | Nahoru | #27
Že to někdo splácá dohromady a vyfotí neznamená, že to funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:54 | Nahoru | #28
MedvědbezGuzzin> wtf

Dave81: tak mozny je vseco,ale vypadato docela funkcne

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:57 | Nahoru | #29
czechino> podle tý fotky soudim, že to ještě nikdy neběželo. A taky, že to ani běhat nebude.

(reakce na) 2T s turbem asi 125ccm

15.12.2010 v 13:57 | Nahoru | #30

czechino píše: assassin>

Tohle jsem psal uz vise ze se musi udelat vlastni obeh oleje pro turbo,tzn: nadoba pro olej,olejove cerpadlo,filtr,chladic. S olejem do prevodovky nevim,nevim to turbo toci 50000 otacek a vejs,chce to opravdu dobry olej



u 2t je problem aby tam zustala ve valci i smes odpovidajicicho objemu, ze tam navic zustane jeste nakej pretlak bych moc nepocital.. a kdyz se tam dodela naka specialni privera - to jest takova ktera pi kazdym cyklu otvira a zavira vyfuk, tak se ji rika vyfukovy ventil a to uz si napul cesty mezi 2taktem a 4taktem (alespon slozitosti) takze uz vyjde lip preplnovat nakej ctyrtakt, nez spolecne s turbem dodelavat dalsi olejovej okru a rozvod a vyfukovej ventil :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist