Ty setiny mm.výbrusu,na to vliv nemají.Kdyby ano,musela by tam být hlavně použitá větší tryska a puštěno víc vzduchu.Jedno pravidlo ale znám.Jakmile se sáhne do motoru,už nikdy to není takové jako to bylo kdysi.Neříkám že to nepojede lépe,ale po výbrusu je vršek motoru těsný a spodek už vyčochtanější.To se pak chová drobet jinak než když to bylo těsný celý a postupně se ojíždělo.Osobně bych neřešil zda to bude mít o pidi N.Metr víc,ale proč se musel dělat výbrus?Co způsobylo přidření?Není přidřením poškozeno ještě něco jiného?Například: Po přečtení Tvých dotazů v r.09 je vidět že tepelné hodnoty svíček se v zoufalství moc neřešili.Předchozí majitel strhnul závit pro svíčku.Proč asi?-Neboť mu to žralo olej a to buď přez tesnění ventylů nebo kroužky nestíhaly kvůli rýhám ve válci.To pak byla svíčka stále zasraná.Nedostatkem oleje se mohlo zničit víc než jen píst a kroužky.To Ti pak nevydrží ani ten nový výbrus.Hodně kluků si myslí že 4t je oproti 2t do výměny oleje bezůdržbový.To se ale pletou.Stačí jen to že je to vzduchem chlazený a v létě někde jen tak popojíždíš.Použitý olej nemusí zvládnout tento jednorázový žár a stane se zněj voda,stejně jako když máma smaží řízky které řezník namočil,aby byli težší.Pak už to nemá ty vlastnosti a motor tu vodu sežere během chvíle,aniž by byl nutně opotřebený.Když pak druhý den máma hodí do stejného oleje další várku řízků,už se neusmaží,ale uvaří.A to je princip na který by nikdo neměl zapomínat.Ten olej má totiž i funkci chladící a mazací,ale jen za předpokladu že zůstal po extrémní jízdě olejem a né jen emulzí.Kontrola hladiny oleje před každou jízdou není výmyslem chorých lidí.Nechal bych někým kdo tomu rozumí udělat tu hlavu,když už je dole a zkouknul ojnici.Pak to nebudeš chtít ani prodávat.Hodně šťastnějších km.