globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003
8.11.2009 v 18:09
.... nazdar ... jen tak by mě zajímalo jestli byly nějaký problémy s káčou 950 adventure z roku 2003 ... třeba nějaký svolávací akce atd. Jestli máte někdo nějaký zkušenosti tak napište please na co dát bacha. dík.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

8.11.2009 v 19:33 | Nahoru | #1
opravdu tě to zajímá jen tak?

zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

8.11.2009 v 19:47 | Nahoru | #2
použij třeba google
nebo
tu

Naposledy editováno 08.11.2009 19:48:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

8.11.2009 v 21:03 | Nahoru | #3
qwert> no .... mam ted afriku .... zatim naprosta spokojenost. je fakt ze do lesa nejezdim ale jeste bych rad vyzkousel svezeni na KTM a tak me zajima i neco kolem. na jednu bych se chtel podivat tak abych aspon neco vedel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

8.11.2009 v 21:17 | Nahoru | #4
ppawlik> pohledej nějakou 04 nebo 05 a budeš spokojený.a až se na ní svezeš,afra půjde z domu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

8.11.2009 v 22:42 | Nahoru | #5
ppawlik> svolávačka byla na těsnění pod hlavama,na starších modelech může umřít válec spojky na motoru cena opravy 3-4tkč,rv 03 trochu bere olej podle režimu jízdy když ti poběží pořád větrák tak 0,5l na 1000km při jízdě off,po silnici0,2lmax.Na druhou stranu kladný vlastnosti-svetlá vejška pod motorem u eska03,rám,pérování,měkej průběh motoru,nízko těžište,průněry kol a spousta dalších plusů který přebijou ty drobný neduhy.Taky sem se rozmejšlel jakou moto a v oběmu 1000ccm +- dělá enduro cestovní jen ktm to ostatní sou cestovní motorky do oranice a jinýho zábavního prostředí nebrat, sem se rozepsal

(reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 00:36 | Nahoru | #6

qwert>ppawlik> pohledej nějakou 04 nebo 05 a budeš spokojený.a až se na ní svezeš,afra půjde z domu..



to jsem chtěl taky a nakonec jsem koupil 04, teď jen přemýšlím kdo že mi to doporučil

Naposledy editováno 09.11.2009 00:36:12

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 00:40 | Nahoru | #7
Jinak kompletní přehled známých detailů je zde - KTM950 issues

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 13:04 | Nahoru | #8
Honza-TA> ale ještě nám to přelož.já umím anglicky akorát marlboro..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 13:38 | Nahoru | #9

qwert>Honza-TA> ale ještě nám to přelož.já umím anglicky akorát marlboro..



Jsme na tom stejně,přecedo,naděje,že by KTM koupili rudý bratři žádná,tak holt občas používám TOTO a dokonce se u toho někdy docela pobavím...

(reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 13:57 | Nahoru | #10
Petr 11>

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 15:46 | Nahoru | #11
Google překlad

není to žádný zázrak a kolo (bike) si mahraďte v textu motorkou (bike) a jde to docela pochopit - dobré jsou odkazy na jednotlivé oblasti kde jsou obrázky s popisem co a jak

a aby tobylo k tématu tak souhrn:

Clutch - problémy se spojkou - na již mé LC8 je spojka měněna v 21000
Water Pump Impeller - rotor vodního čerpadla
Water pump shaft wear - opotřebení osky vodního čerpadla (često spojené s víčkem)
Ignition Rotor Mount - problémy s rotorem
Chain slide guard - vypadávající šrouby z kryty řetězu
Radiator cap - netěsné víčko chladiče - netlakovaná soustava, přehřívání, vnikání nečistot
Leaking head gaskets - při přehřívání a vysokém vákonu poškození těsnění pod hlavou - tlakuje do vody
Clutch Slave Cylinder - notoricky známý ovládací píst spojky
Starter Torque Limiter - volnoběžka startéru
Fuel Pump - klasika palivové čerpadlo )problém všech motorek s velkou nádrží)
Fuel Tanks - problémy s propojením dvou nádrží, odvdušněním atd.
Rear Brake - zadní brzda malá účinnost - výměna destičky, kapalina 5.1 atd.
Crankcase Ventilation - odvětrání klikovky
Pressure Plate Bolts - špatné dotažení šroubů na spojce
Chain Slider Bolts - uvolnění šroubů držící chránič kyvky (tak mě napdá jestli to nesouvisí s problémem Tcherta?)
990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle) - problémy s nastavením vstřikování

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 16:29 | Nahoru | #12
Honza-TA> Ahoj a díky.Asi bych to trochu upřesnil.Netěsnost víčka chladiče nemá ani tak vliv na vnikání nečistot ale neudrží tlak vody v chl.systému a uniká.problém s odvětráním klikovky tkví v tom že v te hadici je redukční ventil(zřejmě proto aby si motor nenasál vodu když to někomu upadne v brodu)a v něm se může zaseknout kulička a pak se motor natlakuje a může z něj někde prosakovat voda.problém s volnoběžkou startéru měly myslím jen modely 06.problém s benzínovým čerpadlem bych spíš viděl s jeho umístěním pod motorem,je totiž to samé jaké používá Varadero a to s ním myslím problém nemá..

zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 17:54 | Nahoru | #13
..... díky za přízpěvky ... klidně pokračujte dál .... vstřebávám ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 20:12 | Nahoru | #14
qwert> přesně tak jak píšeš, je vidět že to máš zmáklé - já to hodně zkrátil, v tom originálu to samozřejmě vše je, viz volnoběžka startéru je pro modely 2005.5 - 2006

těsnění víčka chladiče je jasné kvůli tlakování - ale opravdu tam několikrát zmiňují nečistoty (písek) a je třeba pořádně propláchnout chladící systém a nečistoty mohou poškodit osku čerpadla viz oprava a propláchnutí chladicího systému LC8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 20:22 | Nahoru | #15
Honza-TA> V každém případě se nám tvá znalost angličtiny může hodit. A ještě jednou gratuluji ke koupi krásného kousku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 20:31 | Nahoru | #16
qwert> Darren už mi psal že papírování už je vyřízené takže v sobotu pro ni jedu a další pondělí na evidenčku a inspektorát

takže už sleduju shopy pro pár drobností (nosiče, gumy atd.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 20:45 | Nahoru | #17
Honza-TA> Hlavně to vyřidte rychle,potřebujeme brzy vyjet do Brna.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 21:22 | Nahoru | #18
qwert> jj vím jsme domluveni na 9,30 a možná to zvládnu i trochu dřív

(reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

9.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #19
Honza-TA> Fajn..a když budeš mít někdy cestu do našich končin,dej vědět..

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

10.11.2009 v 07:25 | Nahoru | #20
Honza TA to abys změnil nick ale jinak gratulace ke koupi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

10.11.2009 v 07:51 | Nahoru | #21
ýbrc>

jak gratulace :\ ten prazak mi ji sproste vyfouk :\

jo a nick pak menit nebudu ybrckuKTM950SE

(reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

10.11.2009 v 07:55 | Nahoru | #22
Honza-TA> Hmmm Praha 4-Háje...další soukmenovec nablízku...

(reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

10.11.2009 v 08:52 | Nahoru | #23

Desmo>ýbrc>

jak gratulace :\ ten prazak mi ji sproste vyfouk :\

jo a nick pak menit nebudu ybrckuKTM950SE



ybrckuKTM950SER když už

zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

10.11.2009 v 09:43 | Nahoru | #24
Desmo> njn cajzli jsou holt svině

ještě že mám zlínskou značku

(reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

10.11.2009 v 13:19 | Nahoru | #25

qwert>Honza-TA> Ahoj a díky.Asi bych to trochu upřesnil.Netěsnost víčka chladiče nemá ani tak vliv na vnikání nečistot ale neudrží tlak vody v chl.systému a uniká.problém s odvětráním klikovky tkví v tom že v te hadici je redukční ventil(zřejmě proto aby si motor nenasál vodu když to někomu upadne v brodu)a v něm se může zaseknout kulička a pak se motor natlakuje a může z něj někde prosakovat voda.problém s volnoběžkou startéru měly myslím jen modely 06.problém s benzínovým čerpadlem bych spíš viděl s jeho umístěním pod motorem,je totiž to samé jaké používá Varadero a to s ním myslím problém nemá..



varadero má stejné problémy s tim čerpadlem, kámoš je repasuje, když bude někdo potřebovat dám kontakt.....

Naposledy editováno 10.11.2009 13:22:01

1 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

13.11.2009 v 16:09 | Nahoru | #26
já sní zkušenosti nemám,ale mám na ni vyrobit nosič bočních kufrů,nemáte někdo fotku zadku s nosičem,ať vidím úchytné body,díkec

(reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

13.11.2009 v 17:25 | Nahoru | #27
bystřické 1> pokud bude na kufry givi..[img]

2 reakcí na tento příspěvek zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

13.11.2009 v 17:47 | Nahoru | #28
na giwi néééééééééééée,dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

13.11.2009 v 18:06 | Nahoru | #29
bystřické 1> tak potom tenhle..[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosi s LC8 950 Adventure 2003

13.11.2009 v 19:11 | Nahoru | #30

bystřické 1>na giwi néééééééééééée,dík



myslím, že vím jaké to budou
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist