globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Uplně vykuchanej vejfuk
 
2.9.2009 v 18:00
Tak další objev, sudaval jsem výfuk a koncovka má průměr 2cm(žádne prepazky, tlumice hluku) a kolenem normalne prostrcim drat. Tak mi prosim nekdo pradte, proc mi to jede jen 60 po rovine. jsem uplne zoufalej. ostatnim derbina lítá kolem 80 - 90 nekomu i kilo...

Uzavřeno 22.08.2010 v 20:22 uživatelem Behy

2 reakcí na tento příspěvek Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 18:23 | Nahoru | #1
Já myslim že v tom vykuchanym vejfuku bude problém, když u 2T vykucháš vejfuk tak ti klesne výkona zvedne se spotřeba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 18:26 | Nahoru | #2
posmen> :D nemyslíš snad vážně co si ted napsal
Jinak restrikci ve výfuku nemáš a trysky v karburátoru jsou ok? Přívěra taky? A airbox též?

3 reakcí na tento příspěvek Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 18:30 | Nahoru | #3
ješě sem neviděl koncovku na 2taktu z přepážkama....

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 18:31 | Nahoru | #4
Jasně dvoutaktní motor potřebuje určitej odpor vejfuku takže vykucháním se nic neřeší

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 18:33 | Nahoru | #5
Behy> Nemá ta tvoje Derbi náhodou dvoukomorový výfuk ...přední expanzní komora v sobě žádné přepážky nemá a v zádu máš jenom dotlumovač - trubka s dírama a kolem toho "vata" a kolem plášť...
Problém bude spíše jinde - vylítaný valec apod....

Naposledy editováno 02.09.2009 18:35:04

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 18:34 | Nahoru | #6
přívěra se pokud vim nachází na válci(alespon u yamahy) jinak nevim kde je... trysky jsem se nekoukal a airbox je original derbi... filtr vyčištěnej...

(reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 18:57 | Nahoru | #7
iSlave> Na fichtlu jsi nikdy nejezdil?

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 19:00 | Nahoru | #8
ne, jen na babetě puch a tam je všecko o hodně jednoduší, tam jsem karbec mel rozmontovanej že ujsem klidně vyměnil trysku atd... ale o výkendu se do toho karburatoru asi pustim... a muze na to mit vliv olej? na tu rychlost?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 19:04 | Nahoru | #9

iSlave>ješě sem neviděl koncovku na 2taktu z přepážkama....



Třeba DT 125

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 19:07 | Nahoru | #10
Spíš kolečko v motoru, čím míň zubů, tím víc jde do tahu a menší rychlost, u fichtlu stačilo vyměnit 12 za 14 zubů, ale každej kopec jsi řadil až na 1ku...

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 19:13 | Nahoru | #11
Tak tohle fakt nebude vífukem skus ten karbec poradne vicistit jo bacha sou tam dost titerní vecicky doporucuji rozebrat na nejakem bilam podkladu kdystak mam schema jak ho rozebrat a zas složit,a když ani to nepomuže tak to je na vímenu kitu a kliky což jsem prave delal já

(reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 19:51 | Nahoru | #12
smoke> teď jsem mluvil o normálnim vejfuku ne o laďáku, ale v tomhle mám zkušenosti jenom z jaw a čz.
edit: písmenko

Naposledy editováno 02.09.2009 19:51:48

(reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 20:21 | Nahoru | #13

posmen>Já myslim že v tom vykuchanym vejfuku bude problém, když u 2T vykucháš vejfuk tak ti klesne výkona zvedne se spotřeba.



to nebude úplně pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 20:21 | Nahoru | #14

maras>Třeba DT 125



to tam nemám.. zbytečný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 20:39 | Nahoru | #15

bora666>to tam nemám.. zbytečný



Nemyslím v kolenu ale v koncovce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 21:01 | Nahoru | #16

maras>Nemyslím v kolenu ale v koncovce



to taky ne asi

e: vykuchaná koncovka.. nevím co si pod tím představit ale asi toto.. je mě to jedno.. jeede to krásně, zdá se mě že i luxusně na 2T od spodu, zvuk nádhera.. spotře kolem 6... co víc řešit?

Naposledy editováno 02.09.2009 21:02:01

(reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 21:08 | Nahoru | #17
tak asi vim prd....co sem viděl koncovky (ne kolena) tak přepážky tam nebyly.fichtly sem nepral v uvahu to je pravda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 21:09 | Nahoru | #18

bora666>to taky ne asi

e: vykuchaná koncovka.. nevím co si pod tím představit ale asi toto.. je mě to jedno.. jeede to krásně, zdá se mě že i luxusně na 2T od spodu, zvuk nádhera.. spotře kolem 6... co víc řešit?



Hmm a bude mi říkat že 2T nerozumím nacpi si tam co chceš, je mi to celkem fuk.

(reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 21:10 | Nahoru | #19

maras>Hmm a bude mi říkat že 2T nerozumím nacpi si tam co chceš, je mi to celkem fuk.



to říkáš komu a na koho?? já ti říkal že 2T nerozumíš?

1 reakcí na tento příspěvek Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 22:06 | Nahoru | #20
2T je na výfuk daleko choulostivější než 4T a většinou vede jakákoliv úprava oproti originálu k horšímu - snad krom zvuku se nic nezlepší..

(reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 22:29 | Nahoru | #21
dva_hrnce> není pravda, jen musíš vědět co děláš a ne bezhlavě něco vykuchat

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 22:38 | Nahoru | #22
tak asi zkontroluj trysky ne?:D

Uplně vykuchanej vejfuk

2.9.2009 v 22:45 | Nahoru | #23
no já nikdy nic bezhlavě nekuchal a je fakt že vycházím spíš z informací které jsem přečetl na různých fórech, nikdy jsem žádný 2T motor neladil, takže se nebudu hádat

Uplně vykuchanej vejfuk

3.9.2009 v 15:20 | Nahoru | #24
A vyfuk si mal dole? Nemas zanesene kolena alebo cely vyfuk?

Uplně vykuchanej vejfuk

3.9.2009 v 15:24 | Nahoru | #25
No spíš si prověř kolik ti to při tý maximálce motá rpm, pokud seš u maxima, problém neni ve výkonu, ale v převodu. Pokud se na maximum nedostaneš teprv potom hledej problém někde ve výkonu motoru.

(reakce na) Uplně vykuchanej vejfuk

3.9.2009 v 15:28 | Nahoru | #26

iSlave>ješě sem neviděl koncovku na 2taktu z přepážkama....



hmm,dřiv bych Ti vyfotil vyfuk z TZR...ted už ho nemam
Téma je zamknuto


TOPlist