globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DynoJet,PowerCommander......
 
21.5.2009 v 11:17
Mám dotaz jestli opravdu funguje DynoJet,Power Commander a o kolik se REÁLNĚ zvedne
výkon,co na to spotřeba a možné větší opotřebení motoru.
Mám H900,před KN a Scorpikama to šlo nahoru na 1,2,3. po otevření to ve vyšších otáčkách netáhne....
Nová lektronika + úprava sání,trysek vyjde asi 9 - 13tis., rád bych za to nějaký výsledek.
Teda pokud vůbec nějaký....
Předchozí
1 2
Následující

DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 11:20 | Nahoru | #1
samotnej PC ti výkon nezvedne. používá se spíš k doladění po úpravách nebo vyhlazení křivky, pak záleží na těch úpravách kolik klokanů tam naženeš.

(To už by taky chtělo dát do FAQ )

DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 11:24 | Nahoru | #2
jj asi by to chtelo udelat nejake FAQ co bude viset nahore v tematech... tohle uz je tu poste...

otevrenej vyfuk a filtr muze zpusobit to ze to v otackach dokaze vetsi vykon ale casto nekde diky tomu ze zmizi odpor vyfuku vylita smes do vyfuku bez uzitku a jede to hur... powercommander dokaze v v kazdem bode otacek/zateze pridat nebo ubrat palivo a tim tam treba ten chybejici benzin "dolejt" ...

tzn u serie to nema vyznam temer zadnej (ikdyz nekterejm motorkam ktery v serii ruzne cukaj a maj propady by pomohl - ale dnes uz jich asi moc nebude) a ma smysl jen pro nejakym zpusobem upravene motory...

DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 11:26 | Nahoru | #3
Filtr a vejfuck ti udělá medvědí služvbu, pokud moto nemá řídící jednotku, co si sama upraví směs. Lamda. Jinak teď je venku PowerCommander 5 a je k němu dokoupitelnej autotune modul s lambdou pro moto, co ji nemají v základu. Jinak obdobnou hračku už chvíli dělají i u nás - Top ECU.
Ešner

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 11:28 | Nahoru | #4
assassin> Když tě tu vidim, neměl by jsi tip, jaký vejfuky na TL100S, rozuměj Raptora? Jelikož se mi je povedlo při pádu poškodit, tak by to chtělo něco new, co bude sedět a nejspíš mě čekají i svody

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 11:50 | Nahoru | #5
dk

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 11:57 | Nahoru | #6

ra.rasch.ek>assassin> Když tě tu vidim, neměl by jsi tip, jaký vejfuky na TL100S, rozuměj Raptora? Jelikož se mi je povedlo při pádu poškodit, tak by to chtělo něco new, co bude sedět a nejspíš mě čekají i svody



no zalezi co od toho chces, top je asi titanovej komplet od akrapa (hlavne hmotnosti) ale za neskutecnou cenu to same komplet od ti-force, amici jezdej yoshimury a M4. pokud chces jen koncovky tak je bohatej vyber, dostanes na to v podstate i vyfuky z SV1000 ..

ja mam v evrope oblibene BOSy, jsou relativne levne, OK zpracovani... ale bez tlumivky TLS ztrati spodek... jezdim jen s ni...

ja jsem jeste premejslel jestli bych si nenechal udelat vyfuk od raas .. ale se svody je to taky kupa penez...

taky se mi libi koncovky DEVIL ... dalsi moznost...

nic extra ale z toho motoru koncovkama nedostanes. jo a tusim ze jsou ted na ebay nerez remusy, nakej vyprodej v UK za zajimavou cenu... zkusim najit...

DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 12:00 | Nahoru | #7
viper za 230liber: ebay

ty remusy byly levnejsi ale asi uz nejsou...

Naposledy editováno 21.05.2009 12:02:58

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 12:13 | Nahoru | #8
Ja tam mam BOSy, jsou fajn, nic extra řvavýho, ale slyšet jsou a hlavně mají homologaci. Jen se mi pravej prodřel na hraně a nevypadá to s nima dobře a asi fouká i ve spojce koleno-mezisvod. Proto uvažuju o kompletu.

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 12:18 | Nahoru | #9

ra.rasch.ek>Ja tam mam BOSy, jsou fajn, nic extra řvavýho, ale slyšet jsou a hlavně mají homologaci. Jen se mi pravej prodřel na hraně a nevypadá to s nima dobře a asi fouká i ve spojce koleno-mezisvod. Proto uvažuju o kompletu.



to foukaj celkem casto, chce to je rozebrat, vymenit znicena tesneni, sesadit a poutahovat spoje a drzaky... no svody se na TL/SV/raptor blbe schani... vsechno hrozne drahy...

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 15:06 | Nahoru | #10
To je nekonečnej příběh ,to že má motorka LAMBDU,NEZNAMENÁ,že si umí upravovat palivo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 16:46 | Nahoru | #11

Murkin>To je nekonečnej příběh ,to že má motorka LAMBDU,NEZNAMENÁ,že si umí upravovat palivo



Jsi si jistý? Jsem myslel, že se v tom trochu pohybuješ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 16:50 | Nahoru | #12

Blackbirdos>Murkin>To je nekonečnej příběh ,to že má motorka LAMBDU,NEZNAMENÁ,že si umí upravovat palivo

Jsi si jistý? Jsem myslel, že se v tom trochu pohybuješ...



no prave ze diky tomu ze se v tom pohybuje to vi... vzhledem k tomu jaka lambda se u moto pouziva a v jakym rezimu a k jakejm ucelum.. tak je tam da se rict na hovno.. zvlast v pripade kdyz se vyhodi katalyzator a namontuje nejakej commander a lambda max v tom svem "uzkem" pasmu kde to ovlivnuje akorat przni to co se tam snazis commanderem naladit:) proto se tam davaj "oxygen senzor eliminatory"

proste tam ta lambda neni aby si motorka nastavila idealni smes, ale aby v nejake oblasti kde se podle jistych smernic meri emise splnovala predpisy:)

Naposledy editováno 21.05.2009 16:52:08

1 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 17:10 | Nahoru | #13
Tak,ta lambda tam není proto,aby upravovala v celé mapě AFR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 19:45 | Nahoru | #14

mariano>dk


Hmmmm, diagram je pěkný ale nevím jestli pravdivý....
Na 3-ku to teď s K-N a Škorpikama přímo určenýma, odladěnýma na Horneta to prostě Netáhne.
Jestli se otevřením tak moc změnila směs nebo co....
To sem Ty škorpíky objednával přímo z Fabriky a všude psali že to s K-N má fungovat v pohodě...
Jestli ovšem PC přinese tak málo teda skoro nic, budu asi muset na brzdě spíš nechat přetryskovat.
Každopádně dík za info.
Přečetl sem skoro všechny články co kde vyšly a tak nějak tam píšou všichni co tomu nějak rozumí, ale skoro nikdo to nemá....
Třeba se nechtějí chlubit, že za to vyhodili ranec a vono NIC...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 20:04 | Nahoru | #15

BlackDevil>mariano>dk
Hmmmm, diagram je pěkný ale nevím jestli pravdivý....
Na 3-ku to teď s K-N a Škorpikama přímo určenýma, odladěnýma na Horneta to prostě Netáhne.
Jestli se otevřením tak moc změnila směs nebo co....
To sem Ty škorpíky objednával přímo z Fabriky a všude psali že to s K-N má fungovat v pohodě...
Jestli ovšem PC přinese tak málo teda skoro nic, budu asi muset na brzdě spíš nechat přetryskovat.
Každopádně dík za info.
Přečetl sem skoro všechny články co kde vyšly a tak nějak tam píšou všichni co tomu nějak rozumí, ale skoro nikdo to nemá....
Třeba se nechtějí chlubit, že za to vyhodili ranec a vono NIC...



pleteš pátý přes devátý. Jak přetryskovat. Jestli máš trysky máš karbce a celej commnder je ti na prd neb ho nemáš kam zapojit. Pokud máš stříkačku pak na 100% nemáš trysky a nemáš tudíž co "přetrykovat".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 20:24 | Nahoru | #16

illMedvědGuzzin>BlackDevil>mariano>dk

pleteš pátý přes devátý. Jak přetryskovat. Jestli máš trysky máš karbce a celej commnder je ti na prd neb ho nemáš kam zapojit. Pokud máš stříkačku pak na 100% nemáš trysky a nemáš tudíž co "přetrykovat".



Ach soooo,
sem myslel,že vstřikovače jen ovlivňují čas toku paliva do trysek, ktré se dají měnit
jako v karburátoru i se vzdušníky....
Asi sem žil v naprostém omylu ,budu se muset vzdělat a najít si někde
řez vstřikovací jednotkou.

DynoJet,PowerCommander......

21.5.2009 v 20:40 | Nahoru | #17
commander ti podpoří jen změnu ve výfuku,sání,nebo mechanické změny na motoru,sám o sobě žádný výkon nepřinese,jen pomůže optimalizovat provedené změny a nastavit palivovou mapu z5 na optimální hodnoty.

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 07:59 | Nahoru | #18

BlackDevil>illMedvědGuzzin>BlackDevil>mariano>dk

pleteš pátý přes devátý. Jak přetryskovat. Jestli máš trysky máš karbce a celej commnder je ti na prd neb ho nemáš kam zapojit. Pokud máš stříkačku pak na 100% nemáš trysky a nemáš tudíž co "přetrykovat".

Ach soooo,
sem myslel,že vstřikovače jen ovlivňují čas toku paliva do trysek, ktré se dají měnit
jako v karburátoru i se vzdušníky....
Asi sem žil v naprostém omylu ,budu se muset vzdělat a najít si někde
řez vstřikovací jednotkou.



kolik, kdy a jak stříkat benzínu říká vstřikovačům řídící jednotka, commander se připojuje před ní a nedělá nic jinýho než jí "okecává" aby dávala palivo tak jak chceš. Tedy podle mapy kterou do PWC nahraješ

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 08:01 | Nahoru | #19

assassin>Blackbirdos>Murkin>To je nekonečnej příběh ,to že má motorka LAMBDU,NEZNAMENÁ,že si umí upravovat palivo

Jsi si jistý? Jsem myslel, že se v tom trochu pohybuješ...

no prave ze diky tomu ze se v tom pohybuje to vi... vzhledem k tomu jaka lambda se u moto pouziva a v jakym rezimu a k jakejm ucelum.. tak je tam da se rict na hovno.. zvlast v pripade kdyz se vyhodi katalyzator a namontuje nejakej commander a lambda max v tom svem "uzkem" pasmu kde to ovlivnuje akorat przni to co se tam snazis commanderem naladit:) proto se tam davaj "oxygen senzor eliminatory"

proste tam ta lambda neni aby si motorka nastavila idealni smes, ale aby v nejake oblasti kde se podle jistych smernic meri emise splnovala predpisy:)



To není pravda, ta reakce byla k Powercommanderu V s autotune modulem (to tady byl jedniný příspěvek k lambdě) a tam je lambda právě proto aby měnila palivovou mapu. Je to přízpůsobeno k mapě v PCM a samozřejmě počítá s otevřeným systémem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 09:55 | Nahoru | #20

Murkin>Tak,ta lambda tam není proto,aby upravovala v celé mapě AFR.



Tak právě proto u PCM V autotune tam ta lambda je, aby online upravovala AFR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 10:12 | Nahoru | #21

Blackbirdos>Murkin>Tak,ta lambda tam není proto,aby upravovala v celé mapě AFR.

Tak právě proto u PCM V autotune tam ta lambda je, aby online upravovala AFR.



no Auto tune je ale zalezitost powercommanderu5 - kolik lidi ho ma a na kolik starsich modelu motorek nez 2009 jde namontovat? preci jen ten autotune modul je docela balik... to same umi dalsi commandery ke kterym je k dostani modul s WB sondou... ale troufam si rict ze to ma v cechach na motorce tak 5 lidi? kdovi jestli... navic tenhle modul nepouziva tu lambdu na nake trvale rizeni smesi, ale na zaklade jejiho mereni optimalizuje mapu a podle te pak jede... aspon co ja vim.

tady byla rec o motorkach ktere maji lambdu v serii

2 reakcí na tento příspěvek DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 11:58 | Nahoru | #22
Tak že sem se prakticky dozvěděl úplné ho.... :\
Teda kromě Mariana, který byl hodně konkrétní.
Já sem očekával diskuzi jako : JÁ MÁM pc3, JEZDÍ TO TAK A TAK... JÁ MÁM pc4,FUNGUJE TO TAK A TAK.... MÁM PŘEDVOLENÝ 3-4 MAPY, TLAČÍTKEM VYVEDENÝ NA ŘÍDÍTKA,ZVEDL SE VÝKON O TOLIK...
VYROVNALO TO DÍRY VE VÝKONOVÉ KŘIVCE NA MAPU 1TAK A TAK, NA MAPU 2.... ATD...
Prostě sem očekával věcnou debatu !!!!
SORRY chlapi ale nějak mi vychází můj předpoklad o tom, že to má jen pár lidí a ti se
tím nechlubí, nebo že by zrovna nečetli tento Chat...
Asi nezbude než se oddat do spárů nějaký ladičů, co mi budou vyprávět jak je to skvělé
a Bezmezně jim věřit, když už to stojí takové prachy.
Kdyby se to dalo aspoň vyzkoušet, a zaplatit pokud by to nemělo ten efekt jen tu práci....
TAK ŽE JEŠTĚ NAPOSLEDY, PORADÍ NĚKDO ... KONKRÉTNĚ... ????
DÍK...

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 12:06 | Nahoru | #23

BlackDevil>Tak že sem se prakticky dozvěděl úplné ho.... :\
Teda kromě Mariana, který byl hodně konkrétní.
Já sem očekával diskuzi jako : JÁ MÁM pc3, JEZDÍ TO TAK A TAK... JÁ MÁM pc4,FUNGUJE TO TAK A TAK.... MÁM PŘEDVOLENÝ 3-4 MAPY, TLAČÍTKEM VYVEDENÝ NA ŘÍDÍTKA,ZVEDL SE VÝKON O TOLIK...
VYROVNALO TO DÍRY VE VÝKONOVÉ KŘIVCE NA MAPU 1TAK A TAK, NA MAPU 2.... ATD...
Prostě sem očekával věcnou debatu !!!!
SORRY chlapi ale nějak mi vychází můj předpoklad o tom, že to má jen pár lidí a ti se
tím nechlubí, nebo že by zrovna nečetli tento Chat...
Asi nezbude než se oddat do spárů nějaký ladičů, co mi budou vyprávět jak je to skvělé
a Bezmezně jim věřit, když už to stojí takové prachy.
Kdyby se to dalo aspoň vyzkoušet, a zaplatit pokud by to nemělo ten efekt jen tu práci....
TAK ŽE JEŠTĚ NAPOSLEDY, PORADÍ NĚKDO ... KONKRÉTNĚ... ????
DÍK...



když nevíš jestli máš trysky nebo karbec a od pouhého namontování PWC čekáš nárůst minimálně 10koní tak se potom těžko radí. Napřed si to srovnej a pak se rozčiluj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 12:52 | Nahoru | #24

assassin>Blackbirdos>Murkin>Tak,ta lambda tam není proto,aby upravovala v celé mapě AFR.

Tak právě proto u PCM V autotune tam ta lambda je, aby online upravovala AFR.

no Auto tune je ale zalezitost powercommanderu5 - kolik lidi ho ma a na kolik starsich modelu motorek nez 2009 jde namontovat? preci jen ten autotune modul je docela balik... to same umi dalsi commandery ke kterym je k dostani modul s WB sondou... ale troufam si rict ze to ma v cechach na motorce tak 5 lidi? kdovi jestli... navic tenhle modul nepouziva tu lambdu na nake trvale rizeni smesi, ale na zaklade jejiho mereni optimalizuje mapu a podle te pak jede... aspon co ja vim.

tady byla rec o motorkach ktere maji lambdu v serii



Podívej se na co Murkin reagoval. Reagoval na příspěvek, který poslal ra.rasch.ek, nikdo jiný tu o lambdě nemluvil a jak si můžeš všimnout, tak ra.rasch.ek tam psal právě o PCM V s autotune. Na to Murkin reagoval a já reagoval na Murkina Pokud jsem to teda pochopil špatně, tak sorry, ale já tady jiný příspěvek na lambdu než ten s PCM V nevidím.

Jinak ještě upřesnění, PCM V jde namontovat i na spoustu starších moto, jde o to, že Dynojet už netestuje všechny motorky 10 let nazpět (aspoň ne v prvním kole) a tudíž negarantuje funkčnost, případně jsou schopni individuelně odpovědět na dotaz ke konkrétní motorce. Samozřejmě pokud mají konektor...
A autotune dolaďuje mapu opravdu online trvale a za jízdy. A prodalo se jich už celkem dost, pokud vím.

DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 12:59 | Nahoru | #25
co jsem tu vyčetl tak Powercommander nebo něco na ten způsob bude v tomhle případě nutnost. Jestli Ti to přidá 5 koní tak to bude dobrý, ale hlavní efekt bude ten že to pojede aspoň stejně jako dřív jenom to bude dělat víc kraválu. Zvuk podle mě dělá hodně u pocitu jede/nejede. Spotřeba těžko říct (asi podobná) a spolehlivost neřekne nikdo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 13:03 | Nahoru | #26

Blackbirdos>assassin>Blackbirdos>Murkin>Tak,ta lambda tam není proto,aby upravovala v celé mapě AFR.

Tak právě proto u PCM V autotune tam ta lambda je, aby online upravovala AFR.

no Auto tune je ale zalezitost powercommanderu5 - kolik lidi ho ma a na kolik starsich modelu motorek nez 2009 jde namontovat? preci jen ten autotune modul je docela balik... to same umi dalsi commandery ke kterym je k dostani modul s WB sondou... ale troufam si rict ze to ma v cechach na motorce tak 5 lidi? kdovi jestli... navic tenhle modul nepouziva tu lambdu na nake trvale rizeni smesi, ale na zaklade jejiho mereni optimalizuje mapu a podle te pak jede... aspon co ja vim.

tady byla rec o motorkach ktere maji lambdu v serii

Podívej se na co Murkin reagoval. Reagoval na příspěvek, který poslal ra.rasch.ek, nikdo jiný tu o lambdě nemluvil a jak si můžeš všimnout, tak ra.rasch.ek tam psal právě o PCM V s autotune. Na to Murkin reagoval a já reagoval na Murkina Pokud jsem to teda pochopil špatně, tak sorry, ale já tady jiný příspěvek na lambdu než ten s PCM V nevidím.

Jinak ještě upřesnění, PCM V jde namontovat i na spoustu starších moto, jde o to, že Dynojet už netestuje všechny motorky 10 let nazpět (aspoň ne v prvním kole) a tudíž negarantuje funkčnost, případně jsou schopni individuelně odpovědět na dotaz ke konkrétní motorce. Samozřejmě pokud mají konektor...
A autotune dolaďuje mapu opravdu online trvale a za jízdy. A prodalo se jich už celkem dost, pokud vím.



v tom prispevku od raraschka je ze pc5 ma autotune s lambda sondou pro motorky ktere lambdu uz nahodou nemaji... to je asi to na co reagoval murkin, ze je vseobecne rozsirenej nazor ze se ridici jednotka sama neco doladi... u tech kteri jiz tohle uznali ze to neni mozne tak aspon tvrdi ze to dokaze ridici jednotka s lambda sondou.. pritom seriova motorka to nedokaze zadna.. a pokud je v motorce powercommander (nebo podobne zarizeni) s auto tune.. tak uz je to jaksi zcela mimo ramec tehle debaty....

jo a primo na jejich strankach je ze je to pro modely 2009 a vyssi, pro starsi to nejspis funguje taky... ale je to neco jako ze PC3 je univerzalni pro vsechny motorky - kdyz si zbastlis kabelaz a mapu si poladis sam...

Naposledy editováno 22.05.2009 13:04:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 13:12 | Nahoru | #27

BlackDevil>Tak že sem se prakticky dozvěděl úplné ho.... :\
Teda kromě Mariana, který byl hodně konkrétní.
Já sem očekával diskuzi jako : JÁ MÁM pc3, JEZDÍ TO TAK A TAK... JÁ MÁM pc4,FUNGUJE TO TAK A TAK.... MÁM PŘEDVOLENÝ 3-4 MAPY, TLAČÍTKEM VYVEDENÝ NA ŘÍDÍTKA,ZVEDL SE VÝKON O TOLIK...
VYROVNALO TO DÍRY VE VÝKONOVÉ KŘIVCE NA MAPU 1TAK A TAK, NA MAPU 2.... ATD...
Prostě sem očekával věcnou debatu !!!!
SORRY chlapi ale nějak mi vychází můj předpoklad o tom, že to má jen pár lidí a ti se
tím nechlubí, nebo že by zrovna nečetli tento Chat...
Asi nezbude než se oddat do spárů nějaký ladičů, co mi budou vyprávět jak je to skvělé
a Bezmezně jim věřit, když už to stojí takové prachy.
Kdyby se to dalo aspoň vyzkoušet, a zaplatit pokud by to nemělo ten efekt jen tu práci....
TAK ŽE JEŠTĚ NAPOSLEDY, PORADÍ NĚKDO ... KONKRÉTNĚ... ????
DÍK...



nezajima te jak to funguje, chce vedet konkretni info prida to tolik a tolik? tak se orientuj tim co ti rekne ladic. mariano ma H9 a mozna dokonce s danejma upravama, napis mu PM a treba ti k tomu da vic info, patri tu k lidem co vi o cem mluvi...

commander upravuje smes tak aby byla OK, tzn pokud ti to po instalaci vyfuku a filtru jede hur nez predtim, dost mozna se pomoci PC3 podari naladit alespon na to co to umelo predtim... predstava ze dal sem ladak musi to jet lip je zcestna... v tovarne jsou lidi co ty motorky umi zkonstruovat, nedavaj tam schvalne vejfuk co je k nicemu.. tzn to ze tam das neco co rve vic neznamena ze to lip pojede.... dost casto ladaky taky delaj to ze to jede lip v nejakm uzkem otackovem spektru - ve spicce a dole to jede hur nez serie... proto jsou tyhle vyfuky primarne urcene pro zavodaky kde se jine nez otacky blizko max vykonu nepouzivaji....

to ze vyrobce pise u tvych koncovek ze jsou odladene na dany model a ze neni nic dalsiho potreba a prilozi graf jak je to vsude lepsi nez serie.. to evidentne nic neznamena...mam taky znackovej vyfuk, pro moji moto na strankach vyrobce je graf z brzdy kde to s danym vyfukem bez dalsich uprav dava vsude 1-3ps navrch a pritom me to v tehle konfiguraci do 6ti tis jede vyrazne hur nez serie.. tzn ze tam bude aspon o 10koni min....

DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 13:20 | Nahoru | #28
Tak nějaká moje zkušenost. Přes zimu jsem mírně modifikoval periferie mojeho Tuňáka. Z přímé výfukové koncovky jsem vyházel všechny zbytečnosti a vstřikování jsem zaměnil za jednotku z novějších modelů (+6mm na průměrech) společně s nejnižšími nátrubky. Bylo mi jasné, že to asi jen tak šlapat nebude, tak jsme tak prásknuli PC 3 USB a nahráli tam odpovídající konfiguraci. Subjektivně to jelo víc nahoře a míň dole, se sériovou koncovkou obráceně. Dobrý spodek, vršek nic moc.

Motorku jsme tedy postavili na brzdu s cílem udělat dvě palivové mapy. Na přímou koncovku do závodů a na sériovou koncovku do provozu.

Po doladění obrovská proměna v obou případech. Se sériovou koncovkou super extra výborný průběh výkonu a radost z každého svezení. Motorka jde čistě a silně od dvou tisíc otáček (dvouválec!!!) až do omezovače a ještě k tomu žere méně, než předtím.

Varianta s přímou koncovkou zcela odlišná. Motorka nemá do 5 žádnou sílu, v 5,5 je macocha jako blázen, ale od šesti a půl tisíce otáček až do konce výkonnější. Subjektivně jsem nic nepozdanl, ale v Brně i v Mostě mam záznamy maximálel na rovinkách o poznání vyšší, než vloni. Jedinou drobnou změnou je, že musim jet všechny kvalty až úplně dokonce i v technických pasážích, nejde řadit jako dřív už třeba v devíti tisících.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DynoJet,PowerCommander......

22.5.2009 v 13:59 | Nahoru | #29
assassin> Noooo o tom to je.
Koupíš za hříšné peníze Laďáky, čekáš na ně měsíc, všude samý palec nahoru jaká je to
bomba a potom zjistíš že je to všechno reklamní tah.
Jestli to jede v nejvyšších otáčkách líp, stejně nevyužiješ, jelikož těk 250 co ten
naháč dá se dá vydržet pár minut a pak ti to urve hlavu.
Nehledě na to, kdy takhle jezdit.
Hornet je Fun motorka kdy na 900 se dá i cestovat.
Akorát je dost těžká na předek a pokud z motoru zmizí spodek, je to už jen strašná
nuda.
Dík za názor.
Já všechno o tom jak to tak nějak funguje vím, ale fakt je těžké se dozvědět něco bližšího od někoho kdo s tím má zkušenosti a ne jenom samé tlachání o tom že možná, určitě a přitom to má 90% lidí jen z doslechu.
Dík

(reakce na) DynoJet,PowerCommander......

24.5.2009 v 07:09 | Nahoru | #30
assassin> Jasny, sériovka to samozřejmě nemá, reagoval jsem na PCM V auto, který zmínil uvedený člověk.
Jak jsem říkal, Dynojet uvádí na stránky motorky které má testované, jinak by si sám dělal problémy. A nejdřív testuje a připravuje nejnovější motorky a potom jde dál. Ale už jsem to viděl fungovat i na starším stroji. Hned po uvedené PCM5 tam měli jen jednoho Haryka, postupně doplňují. Je to jenom o kabeláži (někdy je stejná více let) a případně firmware.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist