Naposledy editováno 14.05.2009 22:43:42
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
nic proti nim, ale jejich zelí je jinde
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
1 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
[img]
Pokud jde o retro, nej je podle mě (bohužel se mi to neříká lehce, neb nejsem japanofil) Kawa W650. Triumph na ní prostě nemá - materiálama, designem, zpracováním...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
[img] a vidím že to je ze států ;) Příliš okázalé, pro mě postrádající lehkou finesu a rozevlátost. Příliš okatá snaha ohromit. A to je to v čem se liší Japonská a Evropská produkce ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
ilMedvědGuzzini>GarageCafe>Tak několik příkladů:
[img] a vidím že to je ze států ;) Příliš okázalé, pro mě postrádající lehkou finesu a rozevlátost. Příliš okatá snaha ohromit. A to je to v čem se liší Japonská a Evropská produkce ;)
A zde je vidět jak se může názor rozcházet...Za me,jedinečná stavba s velice osobitým pojetím a důrazem na detail>nádherná motorka!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Dr.Ďuričko22>ilMedvědGuzzini>GarageCafe>Tak několik příkladů:
[img] a vidím že to je ze států ;) Příliš okázalé, pro mě postrádající lehkou finesu a rozevlátost. Příliš okatá snaha ohromit. A to je to v čem se liší Japonská a Evropská produkce ;)
A zde je vidět jak se může názor rozcházet...Za me,jedinečná stavba s velice osobitým pojetím a důrazem na detail>nádherná motorka!!!
pojď do mě :)
vezmu li to z hlediska psychologie. V Japonsku jsem byl dva týdny, pracovní doba od 7:00 do 19:00 s tím že často se dělá aj déle. Pak honem do kina nebo na automaty a ráno zase do rachoty. Moc času na kravení tedy nezbývá, maximálně o víkendech. Když to srovnám s líným Luigim, po fotbale jde pít, ráno se vzbudí s kalným okem, sotva přečká práci a hned spěchá aby to zatáhl co nejdřív. Ta živočisnost stylu života se tedy zákonitě musí odrazit i v motorkách ;) proto mi je Evropská produkce bližší, byť, až na výjimky, má problém dosáhnout japonské technologické kvality.
Jo a ten výsledek ankety zatím nic neznamená, jen to že sou tady jen samý rejžisti...
ilMedvědGuzzini>memphis.unv>je to jakoby "jedinýho pravýho choppera" udělala ducati, sténé paskvil.
nic proti nim, ale jejich zelí je jinde
ááá, myslíš indianu?
Tak tohle měl na mysli určitě , opravdu to splňuje definici paskvilu...
Jinak ale Choppery třeba od Moto-Guzzi jsou zase pěkný, taková California, tomu nemám co vytknout, a dokonce to má i ten V2 kterej od Chopper očekávam, sice je tam špatně danej, ale je tam, jo a teď nedávno jsem na srazu veteránů vidět nějakou starší Guzzinu přestavěnou na Retro Café Choppera, nepodařilo se mi to pořádně definovat, pak nahodím foto co vy na to...
Stojí za to si to přečíst a i další odkazy. Hlavně poznámku o odstrojování všeho nepotřebného. V tom je podle mne myšlenka cafe raceru, a v závodění, odlišnosti. Takže chci říct, že racer se dá postavit ze všeho, protože JÁ to tak chci a JÁ na tom budu jezdit. Nemám potřebu se někomu zalíbit, mám potřebu se odlišit. Punk is not dead.
ilMedvědGuzzini>Dr.Ďuričko22>ilMedvědGuzzini>GarageCafe>Tak několik příkladů:
vezmu li to z hlediska psychologie. V Japonsku jsem byl dva týdny, pracovní doba od 7:00 do 19:00 s tím že často se dělá aj déle. Pak honem do kina nebo na automaty a ráno zase do rachoty. Moc času na kravení tedy nezbývá, maximálně o víkendech. Když to srovnám s líným Luigim, po fotbale jde pít, ráno se vzbudí s kalným okem, sotva přečká práci a hned spěchá aby to zatáhl co nejdřív. Ta živočisnost stylu života se tedy zákonitě musí odrazit i v motorkách ;) proto mi je Evropská produkce bližší, byť, až na výjimky, má problém dosáhnout japonské technologické kvality.
pod to bych se klidně podepsal né svým nickem ale třeba aji svým plným jménem
2 reakcí na tento příspěvek Café Racer / Retro - může to být i rejže???
Nejsem zastánce ani odpůrce žádné značky ,natož pak země původu.
Vše má něco do sebe.
Ale na většině výstav Cafe Racerů vítězí převážně stavby na základu jiných než evropských stojů.
Ale oni tomu nerozumí