globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.
 
29.4.2008 v 08:00
Zdravím všechny co propadly jednostopím posunovátkám .Rád bych vás všechny - vůkol rudý vřes - požádal o radu jak nejlíp začít na motorce když řidičem bude ženská. Vaše rady ohledně zvolené kubatůry , typu popř. jak na to jít při tréninku nebo jak si počínat v provozu jsou vítány . Díky za vaše poznatky a rady .... jsem v podstatě jedno ucho .
Předchozí
1 2 3
Následující

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:09 | Nahoru | #1
Věk, řidičák, zkušenosti, finance, výška, váha??????

Naposledy editováno 29.04.2008 08:21:24

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:11 | Nahoru | #2
Ukaž... no tak ne teda.

Jinak dle toho co ti psal Che - obecně pokud už je ti víc jak 21, tak nějakou 500 ccm, Suzuki GS500 nebo Kawasaki ER-5, pokud by jsi nechtěla na tom dělat delší trasy po dálnici a pod. tak třeba Yamaha YBR 250... je toho moc

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:18 | Nahoru | #3
TAKY ZAČÍNÁM ,,DŮLEŽITÝ NEPŘECENIT SVOJE SÍLY A NEHNAT SE HNED S PARTIČKOU KTEROU SE BUDE SNAŽIT DOJET ..A HLAVNĚ MYSLET!

Naposledy editováno 29.04.2008 08:18:43

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:28 | Nahoru | #4
Je to pro mou drahou Květinku - no věk řekněme nad 21 řídí dost slušně auťák vod 18, váha cca do 60 výška 165 cm - a občas odmlouvá . ... jo a strašně se jí líbí šestikilo Hornet .....

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:32 | Nahoru | #5
Tak Hornet je zrovna z těch vyšších motorek.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:34 | Nahoru | #6
vejška je dost důležitá,hlavně při manipulaci na místě ,jak stojíš jen špičkama tak s ní moc nehneš

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:43 | Nahoru | #7
prolezte nějaký motobazar a ať si tu výšku vyzkouší, co jí bude sedět a co ne

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 08:57 | Nahoru | #8
Mám to brát tak, že na motce jako řidička zatím 0 km a řidičák neomezenej?

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 09:01 | Nahoru | #9
V provozu? Vždy opatrně, jak psal Generiq, tak ybr250 třeba na pár tisíc km než si osahá co a jak v provozu, manipulaci a za rok za dva klidně toho Horneta, když teda bude jezdi v klidu

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 09:43 | Nahoru | #10

Che>Mám to brát tak, že na motce jako řidička zatím 0 km a řidičák neomezenej?



Hele, osobo, sem tě vyhmátla, co? Doufam, že nechceš rejpat a slečně něco rozmlouvat,tě vidim a sleduju lol . jen jí poraď, ať si koupí to, z čeho dosáhne na zem(třeba R1 je výborná, sem absolutně spokojená) a popřej jí štěstí .

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:02 | Nahoru | #11
anickar1> Čau babo, já sem nikdy neřek, že je vyloučený začínat na silný motorce - já jen razím teorii, že je to vhodný pouze pro jedince s citem pro rovnováhu a brzdění, což teda není každej. Jinak přeju i pozdním začátečníkům, aby se z nich stali kolínkaři. A už mlčím, bo bojím bojím poznámky do žákajdy

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:32 | Nahoru | #12
Přesně tak na motorce zatím 0km .... a právě z toho mám obavy - je přeci jenom potřeba aspoň nějaký zkušenosti - ta YRB 250 se mi docela zamlouvá .

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:35 | Nahoru | #13
Snaredrum> http://www.motoinze...zerat.php?mid=167394

A téhle jsem uvažoval - velmi dobrá volba + vybavení pro baťůžek v ceně.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:40 | Nahoru | #14
Snaredrum> 250 je málo, šel bych do pětikila (GS500, ER500, CB500) nebo šestikila (XJ600, bandit600...)

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:45 | Nahoru | #15

Che>anickar1> Čau babo, já sem nikdy neřek, že je vyloučený začínat na silný motorce - já jen razím teorii, že je to vhodný pouze pro jedince s citem pro rovnováhu a brzdění, což teda není každej. Jinak přeju i pozdním začátečníkům, aby se z nich stali kolínkaři. A už mlčím, bo bojím bojím poznámky do žákajdy



lol lol lol sem si jen musela trošku popíchnout, v poho lol . Jo, na první kolínko se moooc těšim

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:46 | Nahoru | #16
Ta 250 stačí pro rychlosti do 120 km/h, je menší, lehčí a ovladatelnější a spotřeba 2,5 l/100km. Pokud chceš často jezdit rychleji, je nutné 500 ccm (a výš).

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:47 | Nahoru | #17

Snaredrum>Přesně tak na motorce zatím 0km .... a právě z toho mám obavy - je přeci jenom potřeba aspoň nějaký zkušenosti - ta YRB 250 se mi docela zamlouvá .



Na tu zapomeň, z tý hned "vyroste", pod půlitra bych nešla, jestli to neni jelito.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 10:54 | Nahoru | #18

anickar1>Snaredrum>Přesně tak na motorce zatím 0km .... a právě z toho mám obavy - je přeci jenom potřeba aspoň nějaký zkušenosti - ta YRB 250 se mi docela zamlouvá .

Na tu zapomeň, z tý hned "vyroste", pod půlitra bych nešla, jestli to neni jelito.



0 km v sedle...

Myslím, že na sezónu nebo dvě by to v pohodě skousla a pak tradá do šestikila

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 11:01 | Nahoru | #19
Zkušenosti z auta sou samo plus, ale jinak fyzika je svině a přes plošku velkou jako dětská dlaň musíš přenést do silnice 20, 60 nebo 150 ( zdravím Aničku ) koníků. A přes dvě takovýdle plošky musíš zastavit a přitom to udržet na kolech - a tady končí sranda. Jinak pístovej spalovací motor ( poršňévyj dvigátěl lol ) je zařízení, u kterého by se to mělo odehrávat mezi otáčkami max momentu a max výkonu. Je to pěkně vidět na šestikilech od Hondy v řadě cbf - hornet - cbr. Pro začátek lepší motor naladěnej na plochej průběh momentu, kterej je přítulnej a není třeba tak často řadit - on ten začátečník má už tak toho dost. U holky 165 cm záleží, jak má dlouhý nohy, ale už by mohla s ledasčeho dosáhnout - to chce opavdu zkusit. Jestli nelimitujou prachy, doporučuju ABS.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 11:05 | Nahoru | #20
Jo zapoměl sem obrázek - fyzika je opravdu svině lol lol lol

[img]

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 11:23 | Nahoru | #21
To Che: No jo fyzika ta nic neodpustí , pořád je tady ale to dilema koupit bzučáka do 250 a za rok něco "dospělejšího" nebo koupit nějakej větší bajk a mít ty nervy jít pomalu a postupně . Přeci jenom i když kopím malý prdítko a následně něco většího tak je to tak diametrální rozdíl ,že si na to bude muset tak - či tak zvykat.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 11:38 | Nahoru | #22
Řešil jsem tohle loni. Manželka 164 cm, věk - no dohromady máme přes 90 let - zkušenosti jen na padinách + autoškola na šestikilu Diversion.
Chvíli jezdila na synově 125.
Pak jsme si půjčili YBR 250 a byla nadšená.
Nekoupili jsme a počkali a koupili Kawu ER-6N.
Žena frflá, že je to na místě moc těžký (taky jí už upadla), že se na křižovatce hlavně soustředí na váhu mašiny a ne na provoz - a že jsme měli koupit tu YBR 250!!!
Já se na tý YBR svezl a do cca 100 km/h byla živější než Suza 500 GS!!! Někde ve 120 teprve přestávala zrychlovat a top speed s větrem v zádech je někde na 140, ale to už je trápení.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 11:47 | Nahoru | #23
Jo ve všech testech dopadla YBR 250 skvěle. Ten motor je skvělý, ale prostě nad 120 km/h už to pro něj není.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 11:50 | Nahoru | #24
To musíte zvážit sami. Opatrná varianta - dvě pade. Odvážná varianta - pětikilo, max šestikilo ale přítulný a pohodlný, ne supersport ( už syším Ani, jak bude řvát ). Teď babo raď. Každopádně: má fyzičku - plus, jezdila hodně na kole - plus, je ranařka - plus. Motka není jen jízda, ale třeba taky manipulace na parkovišti a to chce vědět, jak se k tomu postavit. Není žádná hanba začínat na slabším a já osobně si dokonce myslím, že postupné zvládání silějších strojů ja na motorkařině jedna z nejhezčích věcí.

Naposledy editováno 29.04.2008 12:41:15

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 12:00 | Nahoru | #25
Che> Podle sebe (ženy) musím říct, že obsah motoru (tedy výkon a krouťák) v podstatě není důležitý. Rozhoduje váha a výška těžiště a to jen na místě. Žena vodila tu Yamahu XJ 600 Diversion úplně v pohodě. Ale vytlačit ji z garáže by asi nedokázala.
Pokud tedy bude nová motorkářka pořád "pod dohledem", tak ať si vybere podle svého a nebojí se velké mašiny. Ale pokud bude jezdit sama nebo se na to prostě necítí - ať si zatím vezme lehkou nízkou 250!

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 12:01 | Nahoru | #26
Hm,hm .... přátelé díky za rady a vlastní zkušenosti - Drahá ani tak nekouká po supersportu jako spíš o pěkný nahotině .... čím dál víc si ale myslím ,že půjdem do tý YBR250 - jak bylo už řečeno i ta manipulace je důležitá a moje nejdražší promiň - kulturistka nejseš . Já taky začínal na pionýrovi ale dřív nic jinýho nebylo .

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 12:03 | Nahoru | #27
Ja bych taky radsi sla do ty 250 uz kvuli hmostnosti stroje. Kdyz petikilo a vejs, tak neco, s cim muze prastit, nez se to nauci ovladat na miste. Z vlastni zkusenosti: Mam 160cm/60kg, par let zavodniho sportu, takze fyzicku porad jeste mam. Pri jizde motorku zvladam, i v terenech a podobne, ale pravidelne si olamuju packy a rozbijim kokos pred barakem na sutrech, kdyz se krokem sunu do garaze. Taky sem parkrat slitla pri zastaveni v krizovatce, kde mi ujela noha na kaminkach a uz sem motorku nepochytala, ale to uz mam nauceny. Presedala sem ze simsona na starou CB450S a pohoda.

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 12:10 | Nahoru | #28
To Suzuveverka : Díky za postřeh - já vím tahle manipulace to je fuška i pro chlapa . Na druhou stranu zas vím ,že většinou budeme jezdit spolu takže s tou manipulací hbytě pomůžu - ona ani ta 250 neváží 20 kilo .
A nebylo to pro tebe složitý zvyknout si z prdítka typu Simson na přeci jen vostřejší kalibr ?

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 12:11 | Nahoru | #29
Ještě takový tip - nová Kawasaki Ninja 250R. Je to lehký, pojede to jak z praku ... Jen to není naháč, ale vypada to jako supersport. To by pro mladou sportovní ženskou mohlo být to pravé. Akorát, že by ji pak v zatáčkách Warrior nestíhal lol lol lol

Jak začít - když za řídítka sedne drobná ženština.

29.4.2008 v 12:18 | Nahoru | #30
650ccm> Jj, nová 250 ccm Kawa taky není špatný cíl. ale asi bych se bál ze začátku o ty plasty kolem...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist