No tom linku je sice speciální tyč, ale viděli jsme i adaptér na kouli, připadalo mě to docela vykoumaný
Dík za odpověd. Přidávám link:
http://www.ourlocalg...rcycle_carrier15.htm
video:
Naposledy editováno 04.04.2008 21:43:02
Vždyť povolená hmotnost působící v kolmém směru je 50kg. S výjimkou na silnější záves tam sice pověsíš víc, ale to chce Saaba, nebo něco podobnýho a ne kocotavii.
Normálně ti to přehodí auto přes zadní nápravu lol .
Nebo ti to vyrve spodek kufru lol .
Na tohle zavěsíš jenom nejakej pitbike a ne CBRo.
Naposledy editováno 04.04.2008 22:00:11
jednoduše řečeno, měl by jsi udržet oje naloženého vozíku v rukou. Je jasné, že ten závěs vydrží neskutečně mnoho, když někteří pitomci si naloží náklad ne nad nápravu, ale tak, aby to tlačilo na kuli.
Ale špatně jsem tě pochopil, myslel jsem propérování na díře.
Při prudkém brždění spíše působí síla tlačná, tedy v opačném směru jak síla tažná a nezdá se mi, že by vzrostla enormně síla ze shora na kouli. A navíc 1500kg vozík bude bržděný, takže na TZ budou působit pořád menší tlaky jak u nebržděného vozíku.
Naposledy editováno 06.04.2008 21:42:03
Tak to tě nechali nakonec jet, ne? Páč evidentně, ten čtvrtej, co
jim normálně velí zůstal na stanici.
Naposledy editováno 06.04.2008 22:37:19
http://www.steinhaus.../motorradtrager.html
nosnost u některých aut až 300kg, ale moje auto není v seznamu.
Já mám svislé na kouli 150kg (nissan navara)
HonzaM>V neměcku to funguje, třeba to někomu pomůže:
http://www.steinhaus.../motorradtrager.html
nosnost u některých aut až 300kg, ale moje auto není v seznamu.
Já mám svislé na kouli 150kg (nissan navara)
Honzo , ty to zařízení máš u sebe na autě? Tos koupil z německa?
ale ty fotky s moto za autem nejsou pridelane na kouli ale na 2 nebo 4 sroubech M16 je to delane na prirubovy cep ty davame na auta typu boxer transit captiva musso santa-fe a pod ale asi by se to nechalo udelat