2 reakcí na tento příspěvek Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
Neverim, ze na seriovem motoru nekdo neco pozná…
2 reakcí na tento příspěvek Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
1 reakcí na tento příspěvek Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
1 reakcí na tento příspěvek Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
Radek2107 píše: Gahan37> To už ale za tou sekačkou vlaješ.
Máme na zahradě koleje jak brzdím patama
Nejlépe odpověděl dewwil. Jako směroplatnou lze brát i odpověď hlávky zelí.
Jen dodám že oktanové číslo určuje odolnost benzínu vůči detonacím. Tudíž se benzíny s vyšším oktanovým číslem tankují především do strojů s vyšším kompresním poměrem. Na těch "normálních " to není na závadu,ale přínos (krom aditiv) je diskutabilní.
Naposledy editováno 29.04.2024 18:33:12
2 reakcí na tento příspěvek Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
Jen tedy doporucuji pred nakupem si precist CSN normu a vyzadat si zavozni list. Protoze Je hezke, ze je to E10 s tim tzv. lepsim ETBE, ale dle normy CSN toho ETBE muze byt v palivu az 22% narozdil od obycejneho biolihu, ktereho muze byt opravdu jen max 10%.
Takze si kupujete zavodni benzin, za mnohem vice penez v kterem je toho benzinu jeste mene nez v tom obycejnem.
Slovy klasika - A to se vyplati Horste
1 reakcí na tento příspěvek Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyzkoušel jste už někdo MOL 102+ Racing
MTBE už dostalo v Americe ban, že se to dostávalo do spodních vod.
codriver píše: Asi dostanu za uši ale musím. 102 oktanu od MOL byl vyvinut jen a pouze pro závodní auta. My jsme ho tankovali do Opel Adam R2. Což je soutěžní speciál. Museli jsme za těžké peníze u motorare prehrat palivovou mapu. A výsledek?? Cca 12 koní navíc což nebylo zas až tak znát. A tak si myslím že do motorky úplná zbytečnost a vyhozené peníze. Toť můj názor a zkušenost ze 102kou. Měj te krásně motorkáři
Adam ve specifikaci R2 je atmosférická 1.6ka s výkonem 190 koní? Tam věřím tomu, že každej kW navíc je draze zaplacenej... Otázka je, jestli se na ostrý RZ úprava nějak reálně projeví na čase nebo to pilot projebe jedním špatným řazením