Prý se to dá nahoru kopat pod plným a bez spojky.
Zajímá mě co je na tom pravdy.
Díky borci.
V dvoutaktu nekolotají takové setrvačné hmoty abys to tam tak nějak mocným kopem bez spojky nenarval, u dvoutaktu jaksi z principu odpadá starosti o rozvodový řetěz.
Ale stojí to za to?
Popustit plyn a cvak, jde to i u sportovního auta se sekvenční převodovkou, otázka je, jestli ti možný wau efekt v nesoutěžním provozu zato stojí.
A i qvickshifter vyžaduje krapítek zkušeností. Ani on totiž nepokreje každou situaci.
...Pokud se takhle ptáš, za mě znamená žes ještě se strojem nesrostl, pro začátek polaď spojkové lanovody a trénuj, pak "samo" třeba dojdeš i na elegantní cvak bez spojky.
1 reakcí na tento příspěvek Řazení bez spojky pod plným
"Pod zátěží" ji ani nevysuneš dokud neslevíš a pak, často, to asi tím leknutím, tam samo hupsne.
...nebo taky nehupsne a pak na fóru: Něco se mi tam posralo, pomoc pomoc, zablokované zadní kolo. (v lepšim případě "se mi "sami" vidličky ohnuly, proces řazení zopakovat nelze), to patrně nekvalitní výrobce.
Naposledy editováno 13.06.2021 22:39:26
1 reakcí na tento příspěvek Řazení bez spojky pod plným
Žádné ubírání plynu, žádná spojka - plný plyn, jede se třeba na dvojku a když už to dvojka nechce brat, šlápneš na řadičku...
Nevím, co na to říká "prohnilá kapitalistická technika", ale na Jawě je to (téměř) normální postup (nemyslím sériovku s automatem).
Dělat to na silnici jen pro obveselení tazatele a jeho přihlížejících poskoků je kokotina, žeáno ...
1 reakcí na tento příspěvek Řazení bez spojky pod plným
No a potom, když se s motorků morduješ, určitě si pořádně mákneš.
Takže je lepší se na ten úsek psychicky připravit a fest to vyťat, abys tam byl hned a bez námahy. To se moc ohledy neberů.
Jak říkal Jožo Chovančík:"...motorku musíš biť, nie ona teba..."
Vodník je na vyhnívák v terénu opravdu "to nejlepší", páč ten uvaříš tak na metru-dvou (možná by se dal najít na Trubce výjezd Vydrná na MS v Enduru 1991).
Litr vody vyfrkne přepadem a je sucho.
S takovů motorků musíš furt jet, aby se to uchladilo. Případný ventilátor sice pomože, ale...
Když se jede na měkkém podkladu, kde je potřeba výkon (holandský písek), tak aj když by bylo chladno, je dobré kontrolovat vodu. A čistit chladič od blata (aby se chladič nezacpal, dajů se použít dámské silonky).
A vůbec - existuje dost fíglů, ale jak enduro jaksi spadlo z lopaty, tož se na to zapomíná. A mladým jezdcom do nemá kdo říct.
Jak kdosi říkal - kdo chce jezdit soutěže, nesmí mět nasrané ani v rukách, ani v hlavě a ani v gaťách...
Tož tak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Enduro s TP Husqvarna WR 125 | antoniinz | 10 | Včera v 19:36 antoniinz |
Husqvarna wr 125 Husqvarna WR 125 | antoniinz | 3 | 15.5.2024 v 20:10 Kohlstein |
Problém se spojkou Husqvarna TE 125 | Fous77 | 6 | 13.4.2024 v 07:33 Fous77 |
Husqarna wr/sm 125 2t Husqvarna WR 125, Husqvarna WR 240 | Matesx2 | 9 | 7.3.2024 v 10:53 mito7 |
KTM EXC 1995 plasty KTM EXC 125 | SvatoslavJAWA | 10 | 25.1.2024 v 20:49 helbi |