snažím se vyřešit věčnou otázku - narovnání deformované páčky v garážových podmínkách. Páčka je odlitek, a od pádu je zkroucená plocha nášlapu v podélné ose.
Ze zkušenosti s rovnáním za studena předních páček si vzpomínám spíš na nepěkné výsledky. Díky za vaše zkušenosti, případně na tip na nějakou rovnější, pokrčenou v temném koutu dílny.
1 reakcí na tento příspěvek Ohnutá páka zadní brzdy
1 reakcí na tento příspěvek Ohnutá páka zadní brzdy
Zajímaly by mě i zkušenosti s předehřevem. V minulosti jsem experimentoval s autogenem, ale je to jako se pokoušet ohřát led a neztratit tvar...
Možná nejlepší ji bude rovnou říznout, navrtat, zkolíkovat - hliníkovej čep, pak zavařit a zaleštit.
1 reakcí na tento příspěvek Ohnutá páka zadní brzdy
Samo že se mi to nechce hledat.
1 reakcí na tento příspěvek Ohnutá páka zadní brzdy
Přesně je to v podstatě zkroucený za nášlapem.
Zkusim horkovzduch, pohledám co za teplotu a pomalým ohybem zpátky.
Na druhou stranu z větší části je to spíš estetickej problém. Kór s varaním duálem, na asfaltu se jenom veze.
A jak píšete, že to šlo zpátky...ještě sem jí nestudoval podrobně, to že to je výkovek je i možný. Je tam znatelná dělící rovina...
1 reakcí na tento příspěvek Ohnutá páka zadní brzdy
assassin píše: Záleží na mnoha aspektech, material, povrchová úprava atd... ale s tim ohrevem je mensi pravdepodobnost, ze to praskne.
A z toho já měl právě strach, že to tím ohřátím ztratí pevnost a prasklo by to potom. Ona je to taková zvláštní slitina čehosi, že jsem si nebyl jistej tím, jít na to plamenem.
tim ohrevem/zihanim se snazime ta zminena vnitrni pnuti povolit, tudiz je pak pri tom rovnani tak nejak mensi riziko ze mez pevnosti presvihnem (ovsem viz muj prvni prispevek, mez pevnosti muze byt lokalne prekrocena uz pri ohybu, a pokud jsou uz v materialu pocatecni trhlinky, zihani proti jejich dalsimu sireni samozrejme nepomuze)
Jako >Dandyk, to céčko je hodně hustý To ta moje je v podstatě fejslift.
Zkoušel jsem ji dnes na motorce ohřívat cca 5 minut horkovzduškou naladěnou na 500 (ale dřívko ještě nenechalo stopu) a páka furt pružila. Strejda Gúgl nejvíc doporučuje cca 450. Bude to chtít sundat, upnout, oblíknout do županu, prohřat a pak jí domluvim. V neděli jí dopřeju a dám vědet...
1 reakcí na tento příspěvek Ohnutá páka zadní brzdy
Dural se natře inkoustem a začne ohřívat, po dosažení teploty kdy inkoust zmizí (patrně shoří) je dural tvárný jako hliník. Má to vyzkoušené a funguje mu to.
shene píše: , po dosažení teploty kdy inkoust zmizí (patrně shoří)
hadal bych spiz ze zatece do otevreych poru,.. je to fakt jen odhad ale z logiky, kdyby mel shoret (spis teda odparit se v pripade inkoustu ) tak by to nerikalo v celku nic o stavu kovu, nybrz o teplopte tani (bodu vzplanuti) inkoustu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |