chtěl bych vás poprosit o radu či sdílení vaší zkušenosti. Koukám na první motorku a objevil jsem tuto CFmoto 400 NK. Jestli třeba ny vyježdění. Cena je velice přívětivá, ale nevím jak to je se servisem či nějakými neduhy. Nebo jestli se vyplatí trochu připlatit a koupit ojetou MT-07.
Děkuji za vaše rady.
K tematu: v pomeru cena/vykon CF Moto zrejme nema konkurenci. Navic porovnavas nove vs. jete. Tzn. zaruka vs. kdo vi co s jetou motorkou je/bude v neporadku. Oproti tomu je otazka jak dlouho ti bude 35kw stacit - pokud uvazujes nad dodelanim velkeho A a naslednou koupi silnejsi moto, je treba si polozit otazku kolik budes tratny pokud budes prodavat za rok ci dva CF Moto (byt v zaruce) a nebo starsi Yamahu. Dalsi vec kterou je potreba zvazit je jestli se CF na trhu chyti (coz s tou cenou je celkem pravdepodobne) a stoupne cena novych moto = stoupne cena bazaru.
Osobne zvazuju koupi nove moto taky i kdyz pujdu do 650 a byl jsem celkem rozhodnuty pro Versyse.....jenze v mnou pozadovane vybave mam za ty prachy 2x CF moto v plne palbe, takze asi zvitezi cina.
Nicmene pravidlo cislo jedna projed se na tom a uvidis jak ti co sedne.
Jak se říká, každá mince má dvě strany...
Pokud se jedná o CFmoto:
Pro: Cena KUPNÍ (nové motorky)
Proti: Cena PRODEJNÍ (ojetého stroje)
Ta motorka může být zlatá (a levná), ale až se na ní svezeš a budeš ji po několika měsících / letech chtít vyměnit, nečekej že ti za ni bude někdo cpát prašule horemdolem...
Příkladem může být Hyosung 650 ( Jižní Korea), mnozí (hlavně neznalí), mu dávají mnoho posměšných jmen a přitom je to dobrá a téměř bezporuchová motorka (od r.v. 2008 vyřešeny předchozí problematické komponenty motoru).
A přesto se dá koupit za směšně malý peníz, a za ten malý peníz dostaneš opravdu spoustu muziky...
Pokud jsi ale majitelem, který ho prodává, nemůžeš očekávat, že tuhle dobrou motorku (se vstřikováním) prodáš za stejný peníze jako třeba o dost let starší Suzuki SV 650, který má ještě karburátory a je obvykle neobyčejně vyhopsaný...
Takže buď máš odvahu a nadbytek financí a skočíš do CFmota, nebo se zařadíš do fronty na značku, u které je jistota, že tu tržní prodejní cenu bude mít o dost výše...
Nejvýhodnější bude asi ta 650mt, tam je velký cenový rozdíl od konkurence, vykoupený povolenou nosností 150kg (takže jen pro jednoho). Nakedy se už moc cenově nevyplatí. Čtyřkilo má hmotnost šestikila a zadní rozetu snad z cirkulárky Za podobné peníze je těžká poločínská benelli 302, trochu výš jistější malá mt320 a lehké jednoválce bmw,ktm ve výprodeji. Vybírej i dle postavy.
Naposledy editováno 19.05.2019 11:25:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 38 | 28.5.2024 v 17:53 JAVR |
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 | Hekryd | 39 | 28.5.2024 v 13:27 Hekryd |
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 | HuSte | 0 | 4.2.2024 v 15:25 HuSte |
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 | Ne-uron | 3 | 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron |
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 | Drediiik | 13 | 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf |