vybírám auto, hledám větší kombík a co od toho chci :
stálý pohon 4x4 , ale skousnu i haldex
motor, okolo 150 koní nafta, benzin asi jedno moc s tim nenajezdim
převodovku radši klasický automat, ale skousnu i manuál
cena okolo stovky ale jsem schopnej přitlačit něco když to za to bude stát
chci něco co mě dlouho vydrží
horký kandidáti jsou:
Audi A6 C4 to už jsou starý pelechy ale přesně to co chci
Audi A4 B6 asi jedině 1.8t nebo 1,9 tdi manual
Alfa romeo 159, nevím jak jsou na tom jejich automaty, ale motor 2,4 jtd snad dobrej
Volvo XC70, asi super motor plus automat. ale haldex
nějaký subaru ale moc se v nich nevyznám
napadá vás ještě neco jiného? nebo nějaký zkušenosti? díky
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
Ale za kilo to bude mít objetou zeměkouli, nebo stav nic moc a budeš do toho jen sypat.
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
jako jo,něco za ty peníze koupíš,ale počítej s tím,že do roka a do dne do toho další kilo nasypeš a tím to neskončí.
netvrdím,že to tak musí být,ale setkávám se s podobným s podobným scénářem velmi často.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
volvo
Dolph> tak jako nepočítám že do toho nic nenasypu ale jako myslím že se něco najít dá, klidně si pro to i dojedu někam dál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
WHTRDR píše: nemako> co za motory jsou v pohodě do outbacka? automaty jsou v pohodě?
já nevím,mám naftovej manuál,kterej se údajně nedožije sta tisíc,mám najeto 160 a nebyl žádnej problém. tahám za tím těžký vozejky,dvoutunovej karavan to dotáhlo za polární kruh a nevím,kde je servis. teď mi přišla svolávačka na řídící jednotku ruční brzdy,tak tam zajedu,ale žádnej problém s ní nemám1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
MedWed píše: nemako> twl, tezko muzes srovnavat novotu s pozadavkem na auto za kilo...
už to dávno není novota,bude mu 8WHTRDR píše: PinkPanther> jo po tech koukam v IT se celkem najdou hezky kousky
volvo
Dolph> tak jako nepočítám že do toho nic nenasypu ale jako myslím že se něco najít dá, klidně si pro to i dojedu někam dál
Ten vypadá hodně dobře.
A hlavně, je to jeden z posledních klasických hranatých kombíků s obrovským kufrem.
A když složíš zadní opěradla, odvezeš v tom i válendu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
nemako píše: já nevím,mám naftovej manuál,kterej se údajně nedožije sta tisíc,mám najeto 160 a nebyl žádnej problém. tahám za tím těžký vozejky,dvoutunovej karavan to dotáhlo za polární kruh a nevím,kde je servis. teď mi přišla svolávačka na řídící jednotku ruční brzdy,tak tam zajedu,ale žádnej problém s ní nemám
prasklé klikovy,prasklé hlavy......takhle znám ty dízly zase já......
2 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
Naftu od Sube nebrat, ikdyz ji tu mistni clen chvali. Dvoulitr EJ20 DOHC taky neni spatnej, jen slabej, zvlast v AT. Manualy s 5MT (Lego, Otb i Forester) maji za jizdy raditelnou redukci.
U takhle starych aut uz zacina byt problem koroze.
1 reakcí na tento příspěvek Auto, kombik 4x4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
Slávek-TDM píše: Subaru Legacy nebo Outback 2.5 s motorem EJ25 121kw, AT nebo MT od roku 2006. Ted v zime nesehnatelny, a drzi si cenu, dobre snasi LPG.
Naftu od Sube nebrat, ikdyz ji tu mistni clen chvali. Dvoulitr EJ20 DOHC taky neni spatnej, jen slabej, zvlast v AT. Manualy s 5MT (Lego, Otb i Forester) maji za jizdy raditelnou redukci.
U takhle starych aut uz zacina byt problem koroze.
LPG prý nesnáší. Ale je to vyčtený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto, kombik 4x4
Dolph-cz píše: prasklé klikovy,prasklé hlavy......takhle znám ty dízly zase já......
já s tím jen jezdím,jednou za 15000 nechám vyměnit olej a jednou mi nějak vypalovali hned v garančce filtr,jinak opravdu nebyl žádnej problém. mám to jako slouhu,takže žádná přehnaná péče. slyšel jsem jen hrozný věci,ale já mám osobní zkušenost dobrou.prodává se to s najetým půl milionem,tak to asi nebude tak hrozný. dneska bych ale koupil benzín,lituju,že jsem nevzal šestiválc,když mi ho nabízeli za stejnou cenu a o kousek dražší dokonce v tribeceSlávek-TDM píše: Subaru Legacy nebo Outback 2.5 s motorem EJ25 121kw, AT nebo MT od roku 2006. Ted v zime nesehnatelny, a drzi si cenu, dobre snasi LPG.
Naftu od Sube nebrat, ikdyz ji tu mistni clen chvali. Dvoulitr EJ20 DOHC taky neni spatnej, jen slabej, zvlast v AT. Manualy s 5MT (Lego, Otb i Forester) maji za jizdy raditelnou redukci.
U takhle starych aut uz zacina byt problem koroze.
danny01 píše: Forester 2. 0 benzín, nesmrtelné auto. Prodal jsem ho před pěti lety s 295000 km nový majitel na něm už má skoro dvakrát tolik, tahá za tím plato z bagrem a kromě oleje a brzd žádné investice
Toho lumpa mám taky, 2,0i 92kW, redukce, tažný.. Ale asi budu potřebovat větší tak nejspíš půjde do světa..