vymenit vsechny naplne atd.. mohl byste nekdo poradit, servis v Praze, kde tyto stroje znaji
a mate s nimi dobrou zkusenost...? Diky moc, Simon
1 reakcí na tento příspěvek Servis Yamaha XV 1900
https://www.motogart.cz/
Motorky dělá p. Blažek a je fakt dobrej.
Je to sice mezi Uhříněvsí a Měcholupama, ale z Hostiku je to kousek.
Naposledy editováno 10.05.2019 10:21:36
1 reakcí na tento příspěvek Servis Yamaha XV 1900
Odpoved na Tvoji otazku - treti vypousteci sroub, co hledas, je presne pod nadrzkou na olej hned za vyfukem a myslim, ze sroub je hlavou dolu ne do boku. Da se rici presne pod nalejvaci zatkou. At se dari. Taky dej vedet, kolik jsi tam nakonec nalil oleje. Me se tam vlezlo nejak moc.
At se dari
1 reakcí na tento příspěvek Servis Yamaha XV 1900
No je to celkem perlička... popíšu to jak to dělám já a osvědčilo se mi to takto.
U tohoto konkrétního modelu (i XV1900) se měří olej jinak než jsem zvyklý a není to moc uživatelsky příjemné.
Je potřeba olej a motor nejprve zahřát na cca 60 stupňů. V návodu píšou na volnoběh, ale bohužel to není úplně správně, jelikož nedojde k úplnému přečerpání oleje do zásobníku, který je pod sedlem, takže neodečtete úplně správnou hodnotu. Takže je obecně známe, že jízda cca 15-20minut prohřeje motor na správnou teplotu. V těchto 15ti minutách jedu "pohodu", nevytáčím zbytečně atd. Navíc, motorka je studená (karburátor). Poc cca 15 ti minutách zastavuji někde na rovině a nechávám motorku cca 30sec - 1minutu běžet na volnoběh, aby se olej usadil a dočerpal jak má. Potom vypínám motor, nechám ještě tak 30 sec usadit - zvednu motorku z bočního stojanu do roviny a měřím. ideálně mám olej v spodní polovině rysek. když změříte olej například po 2 hodinách jízdy, kdy jedu trochu ostřeji, tak zjistíte, že olej bude o něco výše. Jinak pokud olej změřím na studené a nenastartované motorce, tak byste zjistili, že nemáte žádný olej - není na ryskách - je to dáno koncepcí motoru:
Více na: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=94794
Copyright © Motorkari.cz
Naposledy editováno 30.01.2020 17:06:39
Díky za každou radu.
Bral jsem za něj jak blbej ale nic. Dříve bych ho asi zlomil. Mám zato, že tam bude stejný trn v gumě jako je ten kryt cívek, ale asi to nikdy nebylo sundaný, tak je to vyschlý a tak se ten trn odmítá skouznout po gumě. Nemáš náhodou fotku vnitřku toho deklu? Abych přesně věděl. Pokusil bych se tam šplíchnout trochu oleje, třeba by to povolilo. Teda takhle, nyní ho už sundávat nepotřebuji, ale kdyby jednou náhodou, tak abych byl připraven. Taky bych rád věděl, co pod tím vše kromě nádržky na olej je. Díky, Honza
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XV 1900 Raider kola s výpletem Yamaha XV 1900 Raider | Prostě_Jakub | 0 | 3.6.2024 v 16:21 Prostě_Jakub |
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star | FrantišekSmolíček | 3 | 7.5.2024 v 19:08 Milstar |
Vlastní budíky na Yamaha XV 1900 Ra... Yamaha XV 1900 Raider | Prostě_Jakub | 2 | 13.4.2024 v 22:21 Prostě_Jakub |
Kryt pedálu brzdy Yamaha Midnightst... Yamaha XV 1900 Midnight Star | EVADYS.K1400 | 0 | 24.3.2024 v 10:21 EVADYS.K1400 |
Yamaha Raider vs HD Yamaha XV 1900 Raider, Harley Davidson FXDX Dyna Sup... | Konqui | 29 | 16.3.2024 v 16:02 Konqui |