Menili jsme valec ze 125 na 150 na Kymco like jelikoz se nam zadrel pist..
Motorku jsem z lehka o vikendu projizdel a dnes jsem jel do prace a na najezdu na dalnici pri cca 70km rana jak z dela, zacal strikat olej a motorka dojela.. kdyz se koukam zespoda, tak u valce vidim diru a zespoda bloku motoru, kde se dve pulky spojuji vidim vylezle tesneni a prasklinu.. je mi jasne ze je na odpis ale zajimalo by me, co to nohlo zpusobit? Tady je jeste video:
kdyz koukam na nahradni dily, tak jsou udajne 2 typy motoru GY6... jeden dlouhy a jeden kratky.. kratky se pry pouziva na kola s jednim tlumicem a dlouhy na kola s dvema tlumici (coz je pripad prave naseho skutru kymco like)...
motorku jsem nechal na miste a do prace jel busem, takze to nemam jak premerit.. nevite nekdo, jaky typ motoru koupit pro kymco like 125ccm? bude vhodny tento?
https://www.skutry-m...-835-mm-890-890.html
Naposledy editováno 22.05.2017 11:28:52
1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
Po tom zadření jste jenom měnili válec nebo kontrolovali kliku atd?
určitě vyletěla ojnice,proč se asi nedovíme.buď neunesla větší váhu pístu,nebo jste ji mohli dojebat při výměně pístního čepu,taky se to na tom čepu mohlo kousnout,pokud byl natěsno....
jedině rozebrat a důkladně prohlédnout,možná by se našly nějaké indície.....
2 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
kdyz jsme menili valec, tak ta trubicka co drzi valec na ojnici byla u toho zadrhleho motoru "priskvarena k ojnici".. vytlacili jsme ji stahovakem a ojnici pak na miste te trubicky dojemna sbrousili... oknice na klice zadnou vuli nemela, tam to vse vypadalo ok. Tak jsme dali novy pist (ten valecek v ojnici jezdil krasne hladce po vybrouseni), dali jsme nocy valec a vse zpet uzavreli.. 2dny to jezdilo bez problemu a pak tohle..
1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
mimochodem:
kdyz koukam na nahradni dily, tak jsou udajne 2 typy motoru GY6... jeden dlouhy a jeden kratky.. kratky se pry pouziva na kola s jednim tlumicem a dlouhy na kola s dvema tlumici (coz je pripad prave naseho skutru kymco like)...
motorku jsem nechal na miste a do prace jel busem, takze to nemam jak premerit.. nevite nekdo, jaky typ motoru koupit pro kymco like 125ccm? bude vhodny tento?
https://www.skutry-m...-835-mm-890-890.html
tomn píše: Myslkm ze ojnice to nebude, ta z kliky odsroubovat nejde, je to jeden kus, neumim si moc dobre predstavit jak by se mohla urvat tak aby spadla dolu do motoru..
kdyz jsme menili valec, tak ta trubicka co drzi valec na ojnici byla u toho zadrhleho motoru "priskvarena k ojnici".. vytlacili jsme ji stahovakem a ojnici pak na miste te trubicky dojemna sbrousili... oknice na klice zadnou vuli nemela, tam to vse vypadalo ok. Tak jsme dali novy pist (ten valecek v ojnici jezdil krasne hladce po vybrouseni), dali jsme nocy valec a vse zpet uzavreli.. 2dny to jezdilo bez problemu a pak tohle..
Jak jste to brousili?
1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
2 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
Tak tohle jsou tva slova ze tvého předchozího tematu : zadreny motor u Kymco Like 125
když ti tam většina lidí radila aby si skontroloval i kliku tak se na to vyprd, a tady maš výsledek,jen tak mimochodem za 50 km píst nezajedeš,prvních 500km hodně opatrně a dalších 500 postupně přidavat zatěž a otačky,další bod brousit oko na pístní čep nějakým valečkem na vrtačce,ztoho mam husí kuži,bud se přelisuje pouzdro ,je- li tam nějaké a potom se na to vezme výstružník a dle tabulek se to vezme na přesnej rozměr anebo nova ojnice
osobně si tipuju že se ti utrhla ojnice nahoře u čepu
tomn píše: Myslkm ze ojnice to nebude, ta z kliky odsroubovat nejde, je to jeden kus, neumim si moc dobre predstavit jak by se mohla urvat tak aby spadla dolu do motoru..
kdyz jsme menili valec, tak ta trubicka co drzi valec na ojnici byla u toho zadrhleho motoru "priskvarena k ojnici".. vytlacili jsme ji stahovakem a ojnici pak na miste te trubicky dojemna sbrousili... oknice na klice zadnou vuli nemela, tam to vse vypadalo ok. Tak jsme dali novy pist (ten valecek v ojnici jezdil krasne hladce po vybrouseni), dali jsme nocy valec a vse zpet uzavreli.. 2dny to jezdilo bez problemu a pak tohle..
tak teď už jsem si jistý,že je to ojnice
takhle to dělat fakt nejde.....................,ale to už víš.
hycomat> rachot to nebyl, po nastartovani ten motor bezel krasne potichu, dokonce mi prislo, ze zvuk byl jemnejsi a tissi nez pred zadrhnutim.. pri zrychlovani take zadne cukani, zadne rachoceni, nic.. podle zvuku a pocitu z jizdy nic nenasvedcovalo tomu, ze by se mela ojnice urvat
kazdopadne ted to je uz jedno, priste budu vedet.. ted potrebuju co nejdrive najit motor GY6 pro kymco like a zjistuju, ze to je celkem problem... z vrakacu a eshopu s nahradnimi dily mi pisou, ze nic takoveho nemaji, na internetu se to hrozne tezce hleda a zatim par kousku jsem nasel na ebay (britanie, italie).. zatim vizualne nejlepe vypada tento:
http://www.ebay.com/itm/290552989563
za cenu 8tis i s postovnym
na prvni pohled az na tu rez nevypada vubec zle... co je vevnitr je otazka... zkusim si nechat jeste poslat fotky ze vsech stran, ale co si o nem aspon takhle na pohled myslite? neuvidi nekdo nekde neco ulomeneho? z venci se mi zda OK.
2 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
nejdříve to rozeber-lépe řečeno nech rozebrat a než aby to dělal nějaký kutil,požádej třeba tady na fóru jestli se toho nechce někdo zdatný ujmout a pošli mu motor poštou....
kupovat motor ze šroťáku je vždycky risk,dáš za to 8 litrů a pojede jako raněná klisna-a nedohádáš nic.
ten blok by měl jít zavařit pokud to není nějaká cypatá slitina,klika by měla být použitelná-samozřejmě po výměně ojnice,no a válec+píst a hlava-to je otázka.může to být v pohodě a nebo totálně na sračky.
Naposledy editováno 22.05.2017 21:33:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskly blok motoru
Dolph-cz> je mi to jasne, pokud se vejdeme s opravou do 15tis budu spokojeny.. tento skutr jsme kupovali po znamem za 35tis s najezdem 2tis a stav naprosto perfektni, 90% casu mu to totiz stalo pod plachtou ve vytapene garazi.. pokud bychom se na opravu vykaslali a chteli koupit jiny skutr, tak bych chtel podobny stav, zadnou starou vykloktanou a nespolehlivou herku na ktere bych se bal jezdit, takze investice do ojetiny ve skvelem stavu by nas vysla tak na 30-50 odhaduju.. takze jestli se oprava vejde do tech 15tis nebo o neco vice, porad si myslim, ze se to vyplati..
no uvidim az zitra sundam hlavu a valec co tam bude videt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskly blok motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskly blok motoru
tomn píše: tak jsem se snazil motorku skoncil jsem sundanim krytu hlavy, zbytek zitra az bude svetlo... :) hlava (aspon z casti pod krytem) vypada zatim OK.. visml jsem si, ze dalsi dira je i z vrchu bloku motoru.. sice mensi nez vespod, ale je tam...
Dolph-cz> je mi to jasne, pokud se vejdeme s opravou do 15tis budu spokojeny.. tento skutr jsme kupovali po znamem za 35tis s najezdem 2tis a stav naprosto perfektni, 90% casu mu to totiz stalo pod plachtou ve vytapene garazi.. pokud bychom se na opravu vykaslali a chteli koupit jiny skutr, tak bych chtel podobny stav, zadnou starou vykloktanou a nespolehlivou herku na ktere bych se bal jezdit, takze investice do ojetiny ve skvelem stavu by nas vysla tak na 30-50 odhaduju.. takze jestli se oprava vejde do tech 15tis nebo o neco vice, porad si myslim, ze se to vyplati..
no uvidim az zitra sundam hlavu a valec co tam bude videt
takže ten výlec s píst se měnil jen z důvodu zvednout trošku výkon?
tak to si teď musíš hodně nadávat..... ,ale chápu to,taky jsem vždycky nešel tou nejlepší cestou
takže dobrý válec a píst by jsi měl mít,klika(ojnice) se přelisuje,pokud to přežila hlava,tak by to nemusel být takový ranec.
ten blok bych se asi pokusil sehnat starší,pokud to půjde,jestli je rozbitý na více místech,tak bude oprava drahá,navíc už to nikdy není jako origo.....
Dolph-cz píše: takže ten výlec s píst se měnil jen z důvodu zvednout trošku výkon?
tak to si teď musíš hodně nadávat..... ,ale chápu to,taky jsem vždycky nešel tou nejlepší cestou
takže dobrý válec a píst by jsi měl mít,klika(ojnice) se přelisuje,pokud to přežila hlava,tak by to nemusel být takový ranec.
ten blok bych se asi pokusil sehnat starší,pokud to půjde,jestli je rozbitý na více místech,tak bude oprava drahá,navíc už to nikdy není jako origo.....
Nene, valec a pist se menili proto, ze se zadrela ojnice na cepu a poskodil se jak pist tak valec... a 150ccm jsem bral proto, ze vysel +-stejne jako 125.. i s hlavou ten cely set stal 2tis...
Pokud se da novy motor sehnat za 10tis tak to je krasa, ale nepodarilo se mi krom jednoho britskeho a jddnoho otalskeho nikde nic najit.. mate tipy kde motor shanet? Idealne origo novy, rad si to zaplatim, pripadne nejaky slusny jety..
Varit ten dosavadni asi ani nechci, uz bych v to nemel takovou duveru a jezdil bych s pocitem, ze mam pod zadkem casovanou bombu.. doted jsem v bloku motoru nasel 3diry, dve z toho pomerne velke
1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
neznamyScooterD píše: každopádně jestli je v tom GY6ka jak říkáš, o čemž teda trochu pochybuju, tak těch jezdí všude mraky, že by se nedal sehnat se mi trochu nezdá...
je tam opravdu GY6.. dokonce to je napsane i na stitku uvnitr boxu v motorce... nasel jsem i nove GY6ky, ale nap rvni pohled je viditeln, ze s tim mojim motorem v motorce maji srouby na trosku jinem miste, nebo hridel, ktera zene zadni kolo ma jine zakonceni.. takze sehnat takovy motor, ktery bude opravdu pasovat do Kymco Like nebude tak jednoduche si myslim.. viz napriklad srovnani:
original motor z Kymco Like: http://www.ebay.com...Moteur-/361430875392
nejaka jina GY6 z eshopu: https://www.skutry-...-835-mm-890-890.html
1 reakcí na tento příspěvek Praskly blok motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Likvidace motocyklu Kymco Like 125 | tomn | 12 | 26.9.2017 v 19:44 neznamyScooterD |
zadreny motor u Kymco Like 125 Kymco Like 125 | tomn | 21 | 19.5.2017 v 20:44 tomn |
Shanim stani pro motorku pres zimu ... [1, 2] Kymco Like 125 | tomn | 33 | 28.11.2016 v 10:32 tomn |