na moji K1 se vyskytl nasledujici problem . Na miste, kdyz brnknu plynem tak na 5 tis. ot. a pustim ho, tak zhasne motor.
To stejny pri jizde, kdyz dam "meziplyn", coz je docela neprijemny...Pri lehkym prodriblovani se dusi a z vyfuku jde cernej kour. Mel nekdo podobnej problem?
diky
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1
Jeste abych to upresnil. Ten senzor se da promerit, zda je spatnej nebo dobrej. Problem je v tom, ze i kdyz je spatnej, tak ti ukazuje stejny hodnoty jako kdyz je dobrej (hodnoty odporu, zjistis v manualu). Meri se pri otevrenym a zavrenym plynu. Problem u spatneho senzoru je ten, ze kdyz otevreny plyn(plynovou rukojet) prutce zavres (napr. meziplyn pri podrazovani), tak ty hodnoty senzoru klesaji strasne pomalu. Ten senzor urcuje mnozstvi paliva, tudiz ti to i pri nizkych otackach dava moc benzinu a chcipne to. To je taky dusledek toho cernyho koure. Vim o cem mluvim, protoze jsem to opravoval.
Naposledy editováno 23.02.2008 23:21:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1
blafo>Tycho> Reknu ti to uplne precne: na 99,9% to bude spatnej TCP senzor, je to senzor polohy primarni skrtici klapky! Je to dost castej problem u napr. SV1000, ma totiz ten samej. Vim ze ten samej problem mela tady odtud "Petr z depa" a sam si ho doma opravil a nemusel kupovat novej.
Jeste abych to upresnil. Ten senzor se da promerit, zda je spatnej nebo dobrej. Problem je v tom, ze i kdyz je spatnej, tak ti ukazuje stejny hodnoty jako kdyz je dobrej (hodnoty odporu, zjistis v manualu). Meri se pri otevrenym a zavrenym plynu. Problem u spatneho senzoru je ten, ze kdyz otevreny plyn(plynovou rukojet) prutce zavres (napr. meziplyn pri podrazovani), tak ty hodnoty senzoru klesaji strasne pomalu. Ten senzor urcuje mnozstvi paliva, tudiz ti to i pri nizkych otackach dava moc benzinu a chcipne to. To je taky dusledek toho cernyho koure. Vim o cem mluvim, protoze jsem to opravoval.
TCP IP???
ten senzor se jmenuje TPS - throttle position sensor
ja jen aby se na Tycha nekoukali jak na exota, az se na to bude ptat
havrajz>blafo>Tycho> Reknu ti to uplne precne: na 99,9% to bude spatnej TCP senzor, je to senzor polohy primarni skrtici klapky! Je to dost castej problem u napr. SV1000, ma totiz ten samej. Vim ze ten samej problem mela tady odtud "Petr z depa" a sam si ho doma opravil a nemusel kupovat novej.
Jeste abych to upresnil. Ten senzor se da promerit, zda je spatnej nebo dobrej. Problem je v tom, ze i kdyz je spatnej, tak ti ukazuje stejny hodnoty jako kdyz je dobrej (hodnoty odporu, zjistis v manualu). Meri se pri otevrenym a zavrenym plynu. Problem u spatneho senzoru je ten, ze kdyz otevreny plyn(plynovou rukojet) prutce zavres (napr. meziplyn pri podrazovani), tak ty hodnoty senzoru klesaji strasne pomalu. Ten senzor urcuje mnozstvi paliva, tudiz ti to i pri nizkych otackach dava moc benzinu a chcipne to. To je taky dusledek toho cernyho koure. Vim o cem mluvim, protoze jsem to opravoval.
TCP IP???
ten senzor se jmenuje TPS - throttle position sensor
ja jen aby se na Tycha nekoukali jak na exota, az se na to bude ptat
si mi to vzal z klávesnice akorát se právě chci ozvat lol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1
petr z depa>Tycho> Zdař buh mel jsem stejny problem s motorkou jako ty. Jestli budes chtit muzu ti vsechno podrobne popsat co a jak aby bylo vsechno jakodriv muj meil je nozickanozicka@seznam.cz
Přepošli to i mě.... nějak to zpracuji a dám to na webík
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1
petr z depa>ten podrobák by se mi taky hodil... kdyby jsi mi to sosnul na p.rzeszutko@email.cz byl bych ti vděčný pán velkobožný
problém mám podobný... jen že se mi to zahlcovalo při vytočení k omezovači...a za jízdý nebyl žádný problém...loni mi to dělalo... řekl jsem si že na kouknu přes zimu ,ale na konci sezony to přestalo dělat.... tak jsem se na to flegmaticky vyprd..ale něco tam bude , tak by se mi ten návodek šiknul.. a teď jak je čas se na to ještě můžu kouknout... díkes
Pitris>zdarec....
petr z depa>ten podrobák by se mi taky hodil... kdyby jsi mi to sosnul na p.rzeszutko@email.cz byl bych ti vděčný pán velkobožný
problém mám podobný... jen že se mi to zahlcovalo při vytočení k omezovači...a za jízdý nebyl žádný problém...loni mi to dělalo... řekl jsem si že na kouknu přes zimu ,ale na konci sezony to přestalo dělat.... tak jsem se na to flegmaticky vyprd..ale něco tam bude , tak by se mi ten návodek šiknul.. a teď jak je čas se na to ještě můžu kouknout... díkes
Taky doufám, že mi něco pošlou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 1000 K1
Hledani priciny: (co jsem vyzkousel v cem by mohl byt problem) Svicky hazely krasny jiskry(byla je skoda v motoru mel jsem z nich udelat svickovou -v poradku
Vycisteni vstriku-rozebrani a kontrola filtracnich sitek primo na vstriku)-zadna zavada.
Zkouska tlaku palivoveho cerpadla-tlak dobry
kontrola vzduch. filtru-ok
kontrola skrticich klapek ovladanych servo motorem nataceni ok-sice by nemeli na tu pricinu vliv, ale vyzkousel jsem.
rozpojeni vsech konektoru a kontrola doteku-ok
kontrola vsech cidela na motocyklu to je zmereni merakem hodnoty co udava manual volty, odpory, atd.vse Ok. Az na!!!odpor na TP senzoru to je senzor na polohu skrticich klapek ovladanych plynovou rukojeti. TP senzor je potenciometr v ktrem se zvysuje a nebo snizuje odpor, ktery jde do ridici jednotky a ta na zaklade toho pozna kolik ma dat na mnozstvi nasateho vzduchu paliva. V pripade ze TP senzor je spatny motor chcipe z duvodu pomalu klesajiciho odporu na TPsenzoru. Zjistime: odpojime konektor k TP senzoru napichneme merak s nastavenim na odpor a pri vypnutem motoru otocime pynovou rukojeti plny plyn(rychle) merak by mel konecny odpor na TP senzoru ukazat hned bez jakeho koliv pomaleho rustu odporu na meraku. Stejne je to i pri rychlem zavreni plynu. Odpor by mel klesnout mzikem.!!!!!A to je ten problem!!!!!!! U me odpor klesal pomalu, kdyz jsem prudce ubral plyn. To znamena, ze klapky byly zavreny na volnobeh vzduchu slo do motoru malo, ale ridici jednotka davala velke mnozstvi paliva z duvodu pomalu klesajiciho odporu. Tim padem byl smesovaci pomer nekolikanasobne vetsi nez by mel byt a motor chcipnul. Po nalezeni priciny jsem TP senzor vymontoval a zacal zkoumat. Oprava zpocivala v tom ze je treba velice dukladne ocistit osicku ktera je zasunuta do TP senzoru co jsou na ni skrtici klapky namontovany. nejlepsi je si vzit tycky na cisteni usi trosku namocit v benzinu a velice dukladne ocistit!!! a po vycisteni zkontrolovat jestli na osicce neni sebemensi smitecko prachu velmi dulezite!!! Stejne tak vycistit zevnitr TPsenzor velice dukladne!!! Nevim jestli opraveni mojeho TP senzoru bylo timhle a nebo jeste mojim napadem a ten byl v udelani si plechoveho pasku s kterym jsem parkrat zahejbal v TP senzoru. Druha metoda se mi zda mene pravdepodobna, ale clovek nikdy nevi. V TP senzoru jsou takove vymezovaci dva rantly, ktere jsou z materialu, jako je magnet, tak nevim jestli nebylo mozne, ze by byli nejak prepolovane. Zda se mi to ovsem mene pravdepodobne. Namontoval jsem cidlo a odpor nahle klesal rychle dolu, kdyz jsem prudce ubral plyn. Tim byla zavada odstranena.
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 1000 K1
Tycho>Zdar lidi,
tak gsx-r je uz opravene. Pricinou byl skustecne TP senzor, ale musel se koupit novy. Akorat si dejte bacha za kolik ho nakoupite. Tak dik vsem za rady
Už jsem myslel, že nedáš vědět. Když jsi nakousnul tu cenu, tak předpokládám, že je tady v Čechách dvakrát dražší než v Německu?
Tycho>Jeste sem se chtel zeptat, kdyz uz tu otravuju, jak jste na to se spotrebou?. Me i pri "klidnejsi" jizde do 7 ot/min bere 8 litru. Sem tolik necekal .
Normální jízda do 140km/h do 7.l a když topim pod kotlem tak 8.l ale dlouhé trasy turistickým tempem něco málo přes 6l
Třeba teď po opravě to taky padne níž.
Co se týká těch dílů, tak se ptám, protože napínák rozvoďáku na GSXR ověřená cena oficiální je 1900,- a u firmy Hamouz-et v Kladně 3500,- Docela slušně s náma ty rádoby servisy vyjebávaj.
Naposledy editováno 13.04.2008 00:01:20