paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Info o suzuki tl1000s...
15.2.2008 v 18:37
jsem asi 170cm vysoký a zajímalo by mě jestli z toho došáhnu. A pak taky jak je to s tím brutálním tahem v porovnání s sv650s?
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 18:56 | Nahoru | #1
Mam asi 160cm a po určitých upravách z TL jakš takš dosáhnu, myslim, že při 170cm to bude v poho, ale nejlepší je samozřejmě vyzkoušet. Jinak TL taky jezdim po SV650S a zásadnější problém sem neměla, chce to mít trochu mozek, ale to asi u každý motorky. Tak good luck a hlavně opatrně

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:04 | Nahoru | #2
Alien> mám trochu ztrach z váhy té mašiny. ale asi to tak strašný nebude...

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:16 | Nahoru | #3
No tak těžká je dost, po Sv si na to musíš chvíli zvykat, ale dá se, je fakt, že sem ho jednou zvedala ze země a málem mi praskla žilka v hlavě Chtěla sem ho zvedat i podruhé, ale bohužel sem nezvedla ani sama sebe, tak sem počkala na záchranku a bike mi zvedal až táta, když ho nakládal do Transportera )

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:20 | Nahoru | #4
Alien> ajéje takže má moc síly nebo je moc těžká?? Jak se to stalo???

2 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:26 | Nahoru | #5
Moc síly měla hlavně ta Fabie v protisměru, rozpárala sem ji z boku a při tom si rozlámala ruku a urazila kus masa z holeně. Se sílou nebo váhou Tl to nemá nic společnýho, prostě blbá náhoda,dopadla bych tak i kdybych jela na SV, nebo na čemkoliv jinym, stanese no

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:32 | Nahoru | #6
Tak hlavně že to nedopadlo hůř!! Koukal jsem na tvůj profil a vypadáš na té tl... fakt dobře...Fandím ženskejm co nemaj strach z pořádný mašiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:33 | Nahoru | #7

Alien>Moc síly měla hlavně ta Fabie v protisměru, rozpárala sem ji z boku a při tom si rozlámala ruku a urazila kus masa z holeně. Se sílou nebo váhou Tl to nemá nic společnýho, prostě blbá náhoda,dopadla bych tak i kdybych jela na SV, nebo na čemkoliv jinym, stanese no



dopadl jsem naprosto stejně. Ne maso pryč ale zlámaná stehenní kost, kotník a otevřený koleno... Auta nebrat...

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:40 | Nahoru | #8
medved_puzzle_bedrich> Taky slušný, mě to maso nešlo hned pryč, 4 měsíce mi uhnívaly a upadávaly kousky masa Modelka už ze mě zřejmě nebude s tou dírou v noze Ruku mi sdrátovali, ale stejně to srostlo nějak divně....Ted si uvědomuju, že když se na sebe podivam, tak sem vlastně celá jak Frankenstainova nevěsta

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 19:41 | Nahoru | #9
sladiss> TL buď miluješ, nebo nenávidíš. Já bych jinej bike nechtěla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.2.2008 v 23:46 | Nahoru | #10
Alien> Hezká kérka, slušný náklon, pěkné kosti:)

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

16.2.2008 v 08:58 | Nahoru | #11
RUTAN> Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

16.2.2008 v 12:00 | Nahoru | #12
TLS je krásný a charismatický stroj, sedlo má asi nějak 830mm, což je celkem dost, se 170cm dosáhneš na zem, ale na špičkách... jinak ta váha není zase tak strašná, myslím suchá je 189kg... A ten zátah v porovnání s SV 650 je někde jinde, prostě je to litrový V twin, který má 125 kobyl... jediné výtky jsou asi k tomu rotačáku vzadu, ale i na ten se dá zvyknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

16.2.2008 v 14:56 | Nahoru | #13
Flyer> Tos někde vyčetl, nebo TL jezdíš? :\

Info o suzuki tl1000s...

16.2.2008 v 16:41 | Nahoru | #14
otázečka...sice už to řeším vedle, ale....

neví někdo o klice na TL? vyskytla se mi překrásná nabídka...

Info o suzuki tl1000s...

17.2.2008 v 10:18 | Nahoru | #15
Jednu zakouslou doma mám, ale už je trošku orezlá ..., ale jako dekorace se ještě hodí lol

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

17.2.2008 v 15:24 | Nahoru | #16
nuclear: hele, to mas k ni asi ojnice co? ja mam zas kliku a saly doufam budou ok a zas mi chybi ojnice:) jen tak do rezervy:) nekde se snad v lete potkame a domluvime se:)

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

17.2.2008 v 17:01 | Nahoru | #17
assassin> nepustil bys tu kliku?:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

17.2.2008 v 18:07 | Nahoru | #18

Alien>Flyer> Tos někde vyčetl, nebo TL jezdíš? :\


No něco jsem na TL odjezdil, takže vlastní zkušenost

2 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

17.2.2008 v 20:42 | Nahoru | #19
flyer: a to s tim rotacakem? ja mam klasickej pistovej bitubo.. takze na rotacaku mam najeto jen malo.. ale co sem zkousel TL se seriovym tlumicem, tak sem nepoznal rozdil....

rutan: jak sem psal vedle... klika je z padlyho motoru... takze prodavat to za nakou "trzni" cenu je riziko pro kupujiciho a to neni muj styl a za par penez je zase pro me jako pro TL silence lepsi kdyz se vali doma:)

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

17.2.2008 v 21:18 | Nahoru | #20
assassin> lol jednu ojnici jsem použil a ta raflá byla totálka

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

18.2.2008 v 20:32 | Nahoru | #21
assassin> ten rotačák poznáš, že dělá trocha neplechy akorát když jedeš palbu, klopíš to na kolena, motorka je pak taková neklidná vlní se... prostě se ten rotačák přehřívá... ale jak říkám dá se na to zvyknout, při normální jízdě rozdíl ani nepoznáš!

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 09:35 | Nahoru | #22
flyer> cece tak to asi jezdis trosku jinej level nez ja ....

u Ska bylo prehrivani znat diky tomu ze je tlumic blizko svodu... tzn kdyz si topil na okruhu tak se dokazal svod ohrat tak ze to melo vliv na tlumic, ale Sko ma prej mekci ram a pri tvrdem zachazeni je znat krouceni vlivem krouceni ramu...ale to myslim pozna clovek az kdyz zkusi tuzsi motorku... ja treba byl zvyklej na trubkovej ram GSX400E a brousil jsem vsim co mela o zem a po par letech jezdeni na TL kdyz presednu na GSX tak se to vlni jako had ze se stupackou k zemi ani nepriblizim...takze kdybych si zvyknul na R1, tak po presednuti na TLS bych asi rekl ze se ram vlni... ale ja to tak nepocituju.... ale na R ku treba uz je dal a ohrat to tak aby se zmenilo chovani tlumice jen jizdou.... to fakt nechapu...

ale jak rikam... na motorce s rotacakem sem jel jen na cizi a to jsem fakt nejel co to jde... a na sve mam jinej... sice mi rotacak lezi jeden v garazi... ale jen kvuli porovnani se mi to prestrojovat nechce:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 11:27 | Nahoru | #23
Flyer> Sorry, ale to s tim rotačákem mi přijde trochu zcestný, ale jen názor, s Teletem brousim v zatáčkách stupačky, na okruhu taky nejsem nejpomalejší, ale že by mi rotačka někdy dělala problem, to sem zatim nepostřehla, ale asi fakt jezdíš jinou ligu, nebo já sem uplna blbka, která nepozná jestli se ji motorka vlní kvůli rotačáku

Naposledy editováno 19.02.2008 11:30:12

Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 18:49 | Nahoru | #24
Ono to přehřátí rotačáku je asi jediné přijatelné vysvětlení a kdo ví, co se před 11 lety stalo, že se v tom někdo začal vrtat. Kdyby si někdo v továrně myslel ,že se přehřívá, tak by vyrobili nějaký tepelný štítek a bylo by po problémech.
Co byl na týhle mašině průser, tak bylo to, že první série byla bez tlumiče řízení. Ten si snadno odpojíte a pak uvidíte divy lol Tehdy to vzal nějakej novinář na okruh a vykostil se na tom. Samozřejmě nenapsal , že je votroubek a neumí jezdit, ale že ta motorka stojí za prd. a už se to s tim táhlo.... :\

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 20:57 | Nahoru | #25

Alien>Flyer> Sorry, ale to s tim rotačákem mi přijde trochu zcestný, ale jen názor, s Teletem brousim v zatáčkách stupačky, na okruhu taky nejsem nejpomalejší, ale že by mi rotačka někdy dělala problem, to sem zatim nepostřehla, ale asi fakt jezdíš jinou ligu, nebo já sem uplna blbka, která nepozná jestli se ji motorka vlní kvůli rotačáku


Já to srovnávám se SRADen 750 kterého teď mám, a tam je ten podvozek prostě o třídu lepší, na okruhu se sním dá jet vetší pila, jsou to motorky +- ze stejných let... a prostě mi připadlo, že te rotačák trocha zlobi...

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 21:01 | Nahoru | #26

assassin>flyer> cece tak to asi jezdis trosku jinej level nez ja ....

u Ska bylo prehrivani znat diky tomu ze je tlumic blizko svodu... tzn kdyz si topil na okruhu tak se dokazal svod ohrat tak ze to melo vliv na tlumic, ale Sko ma prej mekci ram a pri tvrdem zachazeni je znat krouceni vlivem krouceni ramu...ale to myslim pozna clovek az kdyz zkusi tuzsi motorku... ja treba byl zvyklej na trubkovej ram GSX400E a brousil jsem vsim co mela o zem a po par letech jezdeni na TL kdyz presednu na GSX tak se to vlni jako had ze se stupackou k zemi ani nepriblizim...takze kdybych si zvyknul na R1, tak po presednuti na TLS bych asi rekl ze se ram vlni... ale ja to tak nepocituju.... ale na R ku treba uz je dal a ohrat to tak aby se zmenilo chovani tlumice jen jizdou.... to fakt nechapu...

ale jak rikam... na motorce s rotacakem sem jel jen na cizi a to jsem fakt nejel co to jde... a na sve mam jinej... sice mi rotacak lezi jeden v garazi... ale jen kvuli porovnani se mi to prestrojovat nechce:)


Na TL-R jsem nikdy nejel, takže nevím jak se chová rotačák tam, každopádně podvozek by měl být lepší díky pevnějšímu rámu... ale zase ty kila navíc...

Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 21:25 | Nahoru | #27
flyer: cece nevim... treba si mel smulu na tele se sjetejma gumama nebo tak neco... protoze z myho pohledu jsou ty podvozky srovnatelny... akorat chovani motoru je to co te nuti k jinymu stylu...

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 21:30 | Nahoru | #28
To co zajedu na okruhu na SRADovi 750 na TLS jsem nikdy nezajel a gumy jsem špatné rozhodně neměl... já to dávám za vinu tomu rotačáku, ale toť jenom můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 22:19 | Nahoru | #29
Flyer> Srovnáváš dva ne moc srovnatelný motory - např. na brněnskym okruhu s největší pravděpodobností zajedeš lepší čas na čtyřválu než na 2V.A souhlas s assassinem - podvozky jsou celkem stejný. btw.nebyly ty horší časy na Teleti spíš problémem v rukách?

Naposledy editováno 19.02.2008 22:22:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

19.2.2008 v 22:34 | Nahoru | #30
Alien> a vsichni odbornici na TeLata , jen drobnost zasadni rozdil mezi verzi S a R je krom jineho vykonu motoru v tom, ze Rko jiz z vyroby bylo s klasickou centralou vzadu narozdil od Ska, ktere melo rotacak, to jen tak na okraj, jinak rotacak nebyl o prehrivani, ale o tom, ze kapalina v nem pri velke zatezi, nemyslim hmotnost, nestihala protekat, dostatecne rychle v case, ale krom opravdu extremniho zatizeni tpo v beznem provozu nelze poznat P.S. tlumic rizeni, na vsechny modely, byl montovan z vyroby, krom prvnich kusu, tam se montovali dodatecne.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist