Naposledy editováno 02.10.2015 18:50:38
2 reakcí na tento příspěvek od servisu k servisu
Ajestebychdodalzeztvehoprispevkunevimanipycu. Nacosekurvavlastneptas?
Naposledy editováno 13.11.2014 18:29:20
1 reakcí na tento příspěvek od servisu k servisu
Naposledy editováno 13.11.2014 18:38:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od servisu k servisu
1 reakcí na tento příspěvek od servisu k servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od servisu k servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od servisu k servisu
MarkusRetrp píše: Bramborovy_kral> tos me nepotesil kvuli zkurvenym 3 ciganum jeste budu platit... ty pojistovny jsou zlo
Pokud na tom ten servis nic nedělal, tak to vem a nepárej se s nima. Je to TVOJE motorka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od servisu k servisu
1 reakcí na tento příspěvek od servisu k servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od servisu k servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) od servisu k servisu
Hlemýžď_007 píše: Palomoto> já už třikrát a má naprostou pravdu. pojišťovna ti sice může doporučit svůj smluvní servis, ale pokud se ti nelíbí, nemusíš to přijmout a můžeš jít do takového, který si vybereš a pojišťovna samozřejmě musí opravu proplatit i tak. Nebo si to můžeš opravit sám a nechat si škodu vyplatit tzv. rozpočtem.
ono taky záleží, jestli je to z havarijka, nebo povka..pokud z povinného, můžeš kam chceš, pokud z havarijka, můžeš mít v pojistné smlouvě klauzuli o smluvním servisu a pokud to dáš jinam, daj ti buď dvojnásobnou spoluúčast (allianz), nebo ti nedaj vůbec nic (myslím že to dělá ČPP)
Hlemýžď_007 píše: zdenekhanz> to je samozřejmě hloupost. Pojišťovna musí hradit skutečnu způsobenou škodu a pokud tam měl třeba nějaký jiný lepší a dražší díly a prokáže to např kupním dokladem na ty díly, tak musí pojišťovna zaplatit ty dražší neoriginální díly.
bohužel nemám už jsem ji tak koupil takže jsem v haji prostě si tam budu muset nechat dat origos a tam ty si koupit
Palomoto píše: DucS> kolikrát jsi řešil bouračku, že jsi takovej borec a nic nechceš řešit s pojišťovnou a nezajímá tě kam tě pošlou? S tvejma názorama se bude tak leda soudit o peníze
řeším to pořád....živí mě to. Je mi uplně jedno, kam koho pojišťovna pošle...rozhoduje majitel vozidla, na to NEZAPOMÍNEJTE !!!
Jinak na mě a moje zákazníky už pojišťovny zkoušeli všechno možné a nakonec to zaplatili i s chlupama. Pokud je někdo jako poškozený, nemůže poslouchat, co mu radí pojišťovna...té jde hlavně o jedno...
Pojišťovna si může tak akorát trhnout ... kam si kdo dá opravit svoje vozidlo je jen jeho věc. Pokud to není z havarijka a nemá ve smlouvě podmínku smluvní servis pojišťovny.
Zažil jsem případy, kdy pojišťovna ne doporučovala, ale přímo vydírala a nutila poškozeného, aby si dal vozidlo opravit do jejich neznačkového smluvního servisu, že jinak mu to neproplatí....což je samozřejmě LEŽ.
Pojišťovna chce hlavně UŠETŘIT, proto takto jedná !!!
Jednou se mi stalo, že jsem byl domluvený se zákazníkem po nehodě na opravě, vozidlo bylo už čtyři dny u mě na servisu...s majitelem vše domluveno, že se bude opravovat z nových originál dílů...souhlasil. Za 4 dny přišel pán z České pojišťovny si vše nafotit,sepsat. Hodinu po jeho odchodu mi volal majitel vozidla, že vozidlo chce do smluvního servisu !!! Ten pojišťovák, co to fotil, dal echo jinému servisu a začali vyvolávat majiteli a strašit ho, že mu to pojišťovna neproplatí, jestli to nechá u mě a podobné bludy.
Nakonec se vozidlo opravovalo u nás a smluvní servis ostrouhal. Předcházel tomu telefonát s majitelem, pojišťovnou a tím smluvním servisem. Toto je jen pro ukázku jak jednají pojišťovny a některé smluvní servisy.
Ten smluvní servis je u nás už celkem profláknutý, že bere jiným servisům vozidla z dílny. Měl jsem čest vidět i pár jejich prací a slyšel jsem i pár lidí, co naletěli na doporučení pojišťovny a vozidlo si tam nechali opravit..byl to děs.
Naposledy editováno 17.11.2014 14:26:55
1 reakcí na tento příspěvek od servisu k servisu
5 den i s lakem a vším? To ten "tvůj" servis asi moc zakázek nemá. Pokud to teda nebyl jen ťuklý blatník.
Radši kvalitní opravu z origo nových dílů a klidně bych nějaký ten den oželel...páč mám stejně půjčené náhradní auto, které mě nic nestojí... Není to lepší verze? Pro majitele vozidla ano, pro pojišťovnu je to noční můra.
Ale kdo chce kam...
Naposledy editováno 17.11.2014 17:06:50
DucS píše: A to že ti poškozené díly vyklepou a vykytují třeba na 3 roky starém autě ti vadit nebude? Nebo ti je možná vymění,ale za taiwan a čínu plechy,nárazník který nelícuje a na prvním sluníčku se začne kroutit,plechové díly bez pozinku atd? Navíc za 4 dny by to nebylo hotové ani v tom místním smluvním.
5 den i s lakem a vším? To ten "tvůj" servis asi moc zakázek nemá. Pokud to teda nebyl jen ťuklý blatník.
Radši kvalitní opravu z origo nových dílů a klidně bych nějaký ten den oželel...páč mám stejně půjčené náhradní auto, které mě nic nestojí... Není to lepší verze? Pro majitele vozidla ano, pro pojišťovnu je to noční můra.
Ale kdo chce kam...
Nepomlouvám ale ani neznačkový servis (spíš si myslím že je kolikrát lepší) ale tam kam mě pošle pojišťovna (nasmlouvaný má značkový servisy), tak mně to šlo rychle a hlavně bez hádek a obvolávání. Vyřizování mně stálo tak 10min mého času a to je pro mně nejdůležitější