globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: classic nebo ne?
1.5.2014 v 15:23
Ahoj, mohl by mi nekdo vysvetlit PRAKTICKY rozdil mezi 650 Dragstarem a Dragstarem Classic? A prosim bez vymlouvani a doporucovani Maraudru, Intrudru, Shadowu apod :) Diky! ;)

classic nebo ne?

1.5.2014 v 15:29 | Nahoru | #1
Já tedy mám 1100 ale to bude podobné, classic má menší a silnější přední kolo (údajně má mýt lepší jízdní vlastnosti) má hluboké blatníky z toho zadní je o hodně delší, větší pohodlnější sedadla jak u spolujezdce tak u řidiče, větší světlomet, zakryté vidlice vedle světla, velké stupačky (plotny) řazení pata/špička možná jsem na něco zapoměl

neměl jsem možnost zkusit druhou verzi každopádně classic je asi stavěnej vícero do pohodlí jinak budou úplně stejné

Naposledy editováno 01.05.2014 15:30:49

1 reakcí na tento příspěvek classic nebo ne?

1.5.2014 v 15:30 | Nahoru | #2
přední kolo neni o jízdních vlastnostech ale o stylu, stejně jako blatníky.

a pořiď si originál z milwaukee

classic nebo ne?

1.5.2014 v 15:42 | Nahoru | #3
rozdíl: kola, blatníky, zakrechtované vidle, myslím že i v sdle byl rozdíl a nejsem si úplně jist stupačkama a houpačkou(placky)(se mi to plete pak s 1600), každopádně působí mohutněji. V jízdních vlastnostech jsem rozdíl nepoznal, na vodě blatník u classica víc pobral. Pro mě byla hezčí, ale na rovinu jdi do silnější. Za sezonu ti bude malá.

(reakce na) classic nebo ne?

1.5.2014 v 15:51 | Nahoru | #4

memphis.unv píše: přední kolo neni o jízdních vlastnostech ale o stylu, stejně jako blatníky.

a pořiď si originál z milwaukee



Proto jsem taky psal údajně.... četl jsem to v nějaké recenzi ale nezkoušel osobně ....

Každopádně bych taky spíš raději volil motor 1100 ....

2 reakcí na tento příspěvek classic nebo ne?

1.5.2014 v 18:33 | Nahoru | #5
ja vas vsechny s tim motorem 1100 chapu :) kazdopadne to bude moje prvni masina a i kdyz by mela bejt jen na jednu sezonu, chci na zacatek neco spis slabsiho na nauceni.

Jinak na vzhled se mi teda libi vic ten classic.

Ondras> jak to myslis placky a pata spicka? Ja myslel, ze ty placaty stupacky sou jen o pohodli, s tim se radi jinak?

classic nebo ne?

1.5.2014 v 19:25 | Nahoru | #6
Já měl Classic 4roky,jezdil jsem převážně ve dvou a pokud nikam nespěcháš,tak velice skvělá mašina.Cestu do ostrov Krk,Nockalmstrasse,Julské Alpy, vše bez problémů. A to řazení je špičkou za jedna dolů a pak došlápneš 2 a dál patou.Je to vlastně taková kolíbka. Mohu jen doporučit. Já přesedlal na H-D Softail Deluxe a tak uvidím,jak se bude jezdit.

(reakce na) classic nebo ne?

1.5.2014 v 20:13 | Nahoru | #7
Blekota2k> S tím motorem máme asi to, že lidi, který znám s 650 říkaj že by si příště rovnou koupili 1100. Já jsem koupil rovnou 1100. Takže jsem šel z MZ251 na XVS 1100 a světe div se naučil jsem se to.
Ono pokud máš něco v hlavě nepotřebuješ na naučení 650 Je to těžká mašina a i 1100 je na pohodovou jízdu nečekej u dragstara zrychlení dragstera Doporučím ti před koupí obě varianty vyzkoušet. Každopádně to ber jen jako radu záleží na tobě co chceš.

Co se týče řazení, XVS má malé stupačky a běžnou řadičku takže řadíš jen špičkou. XVS Classic má plotny a kolebkovou řadičku - můžeš si tedy vybrat bud řadit klasicky špičkou a nebo řadit patou a podřazovat špičkou

classic nebo ne?

1.5.2014 v 22:03 | Nahoru | #8
Připojím se k těm co radí rovnou XVS 1100. Chlapi v mém okolí kteří měli XVS 650 nejpozději po dvou letech přesedlali na silnější stroje. Oproti XVS 650 je i 535 raketa.
1100 je už o dost lepší až na volnoběžku.



(reakce na) classic nebo ne?

3.5.2014 v 19:29 | Nahoru | #9
Ondras> jak to myslis placky a pata spicka? Ja myslel, ze ty placaty stupacky sou jen o pohodli, s tim se radi jinak? [/quote]

Řadíš buď normálně špičkou, nebo patou - to je houpačka. Plotny jsou plochý stupačky tzv placky. Pro mě osobě pohodlnější. Jdi do Classika. I sedačky jsou pohodlnější

1 reakcí na tento příspěvek classic nebo ne?

4.5.2014 v 12:38 | Nahoru | #10
sedadla niesu tak nahodou rovnake???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) classic nebo ne?

4.5.2014 v 12:43 | Nahoru | #11
traktorista> nejsou classic má sedla větší a měkčí , normální verze má hubenější sedadla a jsou méně polstrované

Naposledy editováno 04.05.2014 12:43:53

classic nebo ne?

4.5.2014 v 21:32 | Nahoru | #12
S těmi plotnami je to zavádějící, viděl jsem pár classiců co měly normální stupačky. Takže co je jiného př. kolo, př. vidle, př. světlo, oba blatníky, sedadla, zadní světlo. Určitě toho bude ještě víc, ale tohle je patrné na první pohled. Jo a většina classiců má boční kastlíky pod sedlem v barvě, normální verze je mívají dost často v chromu. Mrkněte na bazar a posuďte sami. Čau Jiří

(reakce na) classic nebo ne?

5.5.2014 v 09:17 | Nahoru | #13

OndrasHodek píše: traktorista> nejsou classic má sedla větší a měkčí , normální verze má hubenější sedadla a jsou méně polstrované



Dik. Musim si zohnat sedlo z classic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
akú VRLA nabíjačku Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 3 5.3.2024 v 03:21 kokoška.
diagonálna vs bias belted pneu Yamaha XVS 650 DragStar ian2112 8 13.7.2023 v 16:37 Krautkopf
Yamaha XVS 650 DragStar - jaké pneu? Yamaha XVS 650 DragStar davidsedivy 18 6.7.2023 v 15:24 ian2112


TOPlist