V cem je problem?Myslíte ze si nekdo hrál s tryskama a mám koupit nove?
Naposledy editováno 06.03.2014 19:53:55
1 reakcí na tento příspěvek Při rychlé jízdě se hltí
1 reakcí na tento příspěvek Při rychlé jízdě se hltí
1 reakcí na tento příspěvek Při rychlé jízdě se hltí
Jinak jak píše Víťa Máří - přisávání falešného vzduchu
Naposledy editováno 06.03.2014 20:27:26
1 reakcí na tento příspěvek Při rychlé jízdě se hltí
1 reakcí na tento příspěvek Při rychlé jízdě se hltí
Bohatá směs se pozná tak, že motor začne "čtyřtaktovat".
Chudá směs se pozná tak, že to prostě přestává jet, ale při mírném ubrání plynu se motor "chytne"
Takže je dobré si napřed ujasnit, co se vlastně děje.
Protože pokud šroubek bohatosti směsi zašroubuješ až nadoraz, uzavřeš přídavný vzduch (volnoběhu) a směs obohatíš (u Jikova) - a že tím se to na plný plyn zlepší...?
Což je v příkrém rozporu s tím, co uvádíš (že se motor začne "uchcávat"), takže směs potřebuješ spíš obohatit...
Jinak chudá směs je pro dvoutakt velmi nebezpečná, hrozí poškození motoru.
Proto se tryskuje od největší hlavní trysky k menší, nikdy né naopak.
Správná výška hladiny je taková, že je asi dva milimetry pod okrajem emulzní trubice.
Zkrátka když pustíš palivo, nesmí benzín z emulzky volně vytékat.
Až tohle správně uděláš, tak přechody se štelujů posunováním jehly.
Ale i v tomto případě musíš byt schopný spolehlivě poznat, jestli to potřebuje ochudit nebo obohatit.
Dá se taky postupovat extrémní změnů nastavení, u které poznáš, co vlastně motor chce. Pokud je to horší, tudy cesta nevede a pokud lepší, je cesta správná.
Jinak vzducháč jsem daval taky novej.Jeste se teda kouknu jak rikaš jestli sem tam nezapomel šroubovák nebo tak něco .
Zatím vsechno nasvedčuje spatne trysce tak uvidíme...
Jenom pro zajmavost...co to znamená "čtyřtaktovat"?
1)takže koukni na těsnící gumku od ventilu na benál pod nádrží (muže být styřelá , být tam něco navíc a nestíhá téct benál.
2) demontuj karbec a plochu kde je těsnění mezi karbecem a hlavou dej na rovnou podložku, nejlépe sklo, měl jsem tam mezi šroubama průhyb 2 mm tudy i přes těsnění se dostává falešný vzduch, ani nový karbec tohle neodstranil. dlouholété trápení a tet tu strojovnu nepoznávám
Ale mě se osvědčil způsob, který dokáže drobné nerovnosti vyrovnat.
Udělat těsnění z kůže.
Musí to byt kožka ze zvířete, né žádná syntetika nebo nedejbože koženka.
Koža je pružná, nasákne olejem, dokonale těsní a hlavně - nemusí se to k sobě dotahovat tak, až se neco zkřiví.
Že to funguje se pozná aj tak, že po demontáži je v ní dokonale obtisklá dosedací plocha.
Když ju neotočíš, možeš ju používat do aleluja.
Což néni marné, když na cestě potřebuješ karbec odmontovat a kde riziko poškození těsniva z jiného materiálu je vysoké...
Naposledy editováno 07.03.2014 09:45:01
1 reakcí na tento příspěvek Při rychlé jízdě se hltí
1. sada trysek 90-120
2. nový karburátor
3. jeden králík na stažení z kůže :)
Fany - napiš jak vypadá svíčka na tom kterým válci. Je možný že to dělá výška jehly. Mně takhle podobně blbla 634 taky, jela jak čamrda,nechala za sebou i v kopci s přehledem moderní osmičkový motory, žrala jak půlregiment ale volnoběh byl problematickej. Když jsem pak koukal na svíčky už mi to bylo jasný. Pro sichr důkladně profoukni volnoběžnou trysku - taky to dokáže nasimulovat tenhle problém (kdo měl fichtla tak to zná). Trošku problém je že dnešní novej karbec nerovná se dávnej novej karbec.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |