Dobře, ted odpovídam na dotaz: Pod tím velkým blatníkem, co se neotáčí s kolem, je uprostřed vzadu šroub na klíč 10 a prochází kapotážemi a kovovým držákem kapotáže. Matka toho šroubu je v malém Lku a v horní části toho elka je šroub na křížový šroubovák. Ten šroub prochází tím elkem horizontálně ve směru jízdy a matka tohoto šroubu je v držáku dvojsvětla a na tom šroubu je navlečená pružina. To je šroub, kterým se reguluje sklon obou světel velase, protože jsou na společném držáku. Dotahováním tohoto šroubku s pružinou se to sklápí a povolováním zvedá, ale protože to nemají moc dobře vychytané, tak se to často zasekává. Ten kovový podpůrný držák kapotáže totiž nato tlačí zespod a protože plasty pruží, tak se to prohýbá nahoru a společný držák dvojsvětla se zasekává o matici šroubu, který zespod uprostřed prochází kovovou podporou kapotáží. Když se to zasekne a přesto to rvete dál, pak se mohou úchyty držáku rámečku dvojsvětla ulomit, tak nato pozor. Dost blbě se tam zespod leze, lepší přístup je shora po sundání palubovky, ale to zase vyžaduje demontáže, takže se to dost těžko dělá venku v terénu.
Světlo v autě i na motorce si nejraději seřizuji tak, že si za soumraku zajedu na rovný úsek silnice, kde je pořádná tma a snažím se naklápěním dálkové světlo položit na horizont, aby mně optimálně osvětlovalo silnici, potom přepnu na tlumené světlo a zkontroluju, jak daleko mi to svítí a doladím. Takto jsem si seřizoval všechna světla na autech i motorkách, neoslňovalo to a docela to sedělo i podle regloskopu na STK.
U motorky ale upozornuji, že by se to mělo kontrolovat u motocyklu na kolech na kterém navíc sedí jezdec a kontrolovat po prohoupnutí pérování, jinak je to nanic, ale to je doufám jasné!
Naposledy editováno 23.08.2016 17:52:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorro Velas 400? Motorro XY400Y | fatman | 12 | 23.9.2018 v 10:00 Properitus |