Dnes už je to o jedné dvou značkách, tohle se nesmí, tamto se nesmí, tohle se nemůže, taková doba na úplný h.vno
Byla to drsná doba a cenila se tvrdá práce
vůbec mi nejde o čas na rz, ale o ten prožitek
1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye
Danny350 píše: Dřív byla lepší doba na všechno - na motorky, auta, fotbal - na to jak se sporty posunují vpřed a stojí víc a víc peněz, přijde mi že se vzdalujou divákům a jejich zájmu.
Protože už to není především o sportu, ale především o penězích Jinak souhlas, dřív byla doba co se automobilových, motocyklových a všeobecně všech sportů lepší... a rohlíky byly vypečenější a salám chutnal jako salám, a takový na ohni udělaný špekáčky, mňam (Ale nevím, možná je to jen příznak toho, že stárnem )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
Tabi píše: To je nářez,pokaždé,když se dívám na podobné video,tak mi běhá mráz po zádech.Skupina B byl dobrej masakr. Lidi by jim tenkrát málem skákali na kapotu.
A proč myslíš, že ji zrušili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
_Giraffe_ píše: Ta lancia z 0-100 za 2.3 vteřiny na šotolině Viděl jsem dokument, mluvil tam Fin který s ní závodil a říkal, že navigátora do toho auta hledali celkem dlouhou dobu, že hodně lidí to prostě nedávalo 2 roky zpátky jel jeden závod mistrovství světa a říkal, že byl neskutečně zklamaný výkonem. Podvozek, brzdy prý super, ale že se nudil
ten fin se jmenuje juha kankunen a v padesáti šesti letech mu dali fokusa wrc a s jedním tréninkem dojel šestej ve finské rallye řekl,že to auto je ve všem lepší než béčková delta hf integrale,jen to nemá výkon. skupina b byla samozřejmě uplně jinej svět,v podstatě prototypy bez omezení
Naposledy editováno 05.09.2012 20:49:02
1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
Lancia Rally 037
http://curiosando708...-attilio-bettega.jpg
Attilio Bettega crash
"osobní auto - S4"
http://upload.wikime...cia_Delta_S4_005.JPG
Lancia Delta S4
.... Málo se ví, že se v létech 85-86 připravovaly automobilky na úplně jinou - "galaktickou" skupinu S.... K té už ale nikdy nedošlo.... A béčka omezené byly! - muselo se jich vyrobit pojízdných identických 200ks. Pak s tím co bylo homologováno se závodilo, prostor na změny moc nebyl.... Pokud chtěla fabrika na další rok evoluční změny, musela zas postavit na dvůr fabriky pro homolagační techniky přeskládaných 200ks. Zrovna Lancia to řešila tak, že po homologaci ty kusy rozebrala a uskladnila.... Mezi "obyčejné" smrtelníky se dostalo jenom pár kusů.....
Naposledy editováno 05.09.2012 21:21:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
bathed píše: valibuk> můžu tě opravit? Lancia Delta HF Integrale NENÍ béčkové auto. Jde o produkční vůz skupiny A - klasická samonosná karoserie, motor vpředu, čtyřkolka.... Lancia měla defacto tři "béčka" - Stratos s motorem Ferrari V6 uprostřed s pohonem zadních kol, pak Rally 037 - (zabil se v ní asi největší rally talent všech dob Atiilio Bettega) - trubkový rám, motor uprostřed pohon zadních kol. Podle mně asi nejkrásnější rally vůz co kdy vzniknul. A pak je tu třetí raketa: Lancia Delta S4 - myslím, že s tou sis to Integrale spletl. Šlo zase o trubkový superlehký rám, motor uprstřed, čtyřkolka a na tom kastlík z tenoučkého laminátu, aby to vypadalo jako osobní auto. Zajímavá byla tím, že se odklápěla při servisu celá zadní část až po sloupek - vlastně půlka auta s falešnými okénky - vážilo to prý včetně světel dvacet kilo. Stejně tak předek.... V té zase na Korsice zahynul další megatalent - Henri Toivonen ... Pak v roce 86 dolo k zákazu skupiny B a Lancia nasadila čtyřdveřový áčkový "vagon" - Integrale HF....
Lancia Rally 037
http://curiosando708...-attilio-bettega.jpg
Attilio Bettega crash
"osobní auto - S4"
http://upload.wikime...cia_Delta_S4_005.JPG
Lancia Delta S4
.... Málo se ví, že se v létech 85-86 připravovaly automobilky na úplně jinou - "galaktickou" skupinu S.... K té už ale nikdy nedošlo.... A béčka omezené byly! - muselo se jich vyrobit pojízdných identických 200ks. Pak s tím co bylo homologováno se závodilo, prostor na změny moc nebyl.... Pokud chtěla fabrika na další rok evoluční změny, musela zas postavit na dvůr fabriky pro homolagační techniky přeskládaných 200ks. Zrovna Lancia to řešila tak, že po homologaci ty kusy rozebrala a uskladnila.... Mezi "obyčejné" smrtelníky se dostalo jenom pár kusů.....
Naposledy editováno 05.09.2012 21:27:06
valibuk píše: je to možný,vím,že hf integrale byla i sériová delta a prisma,dodnes se to dá koupit. a kankunen vyhrál ms s deltou tuším 3x,potom lancia odstoupila. myslel jsem,že to bylo béčko,viděl jsem to s motorem uprostřed na vlastní oči v lancii v bolzanu
tak pak jsi viděl S4. Jsi Šťastný člověk!
1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye
Dnešní doba je pro sračky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
bathed píše: dareckov> .. tak to je trošku nesmysl.... problém je, že ty krásné divoké stroje by dnešním "podkoňovaným" WRC nestačily ani náhodou. Dokonce by měly fatální problémy proti Fabii S2000, pokud by se jela jenom trochu techničtější trať. Dnešní podvozky, převodovky, diferáky ale hlavně gumy - to je naprosto jiná liga.....
tak je to se vším,slavné soutěžní jawy by si dneska taky dala každá sériová 125.A tahle bestie definitivně způsobila likvidaci béček... Po tragédii v Portugalsku 86, už nebylo o čem debatovat.... Nejdřív FIA zakázala do odvolání jakékoliv další homologace (málo se ví, že super Béčko už tehdy měli nachystané v Mitsubishi) a zakázali jakékoliv dodatečné aerodynamické prvky. Všichni čekali co bude dál, ale po prosincovém kongresu FIA místo uvolnění přišel totální zákaz....
Naposledy editováno 05.09.2012 21:56:19
1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
1. nejdřív aby oživili áčka, zřídí WRC.... ty nechá nabobtnat tak, že pro 90% automobilek je to neprozovatelné
2. pak mimo MS WRCa zakáže - prý kvůli bezpečnosti
3. Následně koketuje se SuperMaxi 1600, které jenom řvou a nejedou, přičemž její provozování zas vyšplhá do neskutečných částek (jeden motor na 20 hodin ostré jízdy)
4. pak vymyslí S2000, jako finančně dostupné nářadí, ale nezakáže tovární podporu v IRC. V důsledku toho Škodovka zmasakruje veškerou konkurenci a zůstane sama. Provozování S2000 vyjde dle odborníků na 50% WRC.....
5. a třešínka na dort! - zavede specifikaci R4 pro áčka! (týká se to vlastně jenom EVO a STI). Údajně proto, aby "stačily" S2000..... Výsledkem je Mastodont s výkonem vyšším než má dnes WRC, ale s váhou kolem 1300-1400 kg bez náplní. Na podvozku ale není žádná "inteligence", tudíž je to auto s rychlostí kolem 200 ale s podvozkem, který tomu vůbec neodpovídá. To všechno za polovic oproti S2000 - opravdu dostupné!!!! Jak to dopadá, jsem viděl na vlastní oči v neděli.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye
cort píše: bathed> Sorry, já Kopáčka (teda to sub.) beru jako N, ale asi víš, co chci říct.
Kopáčka znám osobně, je to kvělej kluk, výbornej pilot, jenže bych řekl, že tyhle malý mrdky viz Sti, maj v plný závodní úpravě hodně blbý podvozky, zvlášt zadní nápravu, jsou uskákaný jako prase...