Téma: Lepší doba - Rallye
 
5.9.2012 v 15:06
Stejně si myslím, že dřív byla lepší doba na rallye, sjezdili jsme kde co, tešili jsme se na Audi quattro, Lancii Deltu Integrale, Peugeot 205, Renault Alpine turbo atd, To jsou videa jak fík, hlavně ten divácký horizont s tou audinou
Dnes už je to o jedné dvou značkách, tohle se nesmí, tamto se nesmí, tohle se nemůže, taková doba na úplný h.vno
Byla to drsná doba a cenila se tvrdá práce







vůbec mi nejde o čas na rz, ale o ten prožitek
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 13
Následující

Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:23 | Nahoru | #1
Jo quattro je prostě nejvíc

1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:27 | Nahoru | #2
Dřív byla lepší doba na všechno - na motorky, auta, fotbal - na to jak se sporty posunují vpřed a stojí víc a víc peněz, přijde mi že se vzdalujou divákům a jejich zájmu.

Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:34 | Nahoru | #3
O dnešních jezdcích rallye si myslim, že to jsou totální magoři. Jaký byli ti, co jezdili tu grupu B si nechci ani domejšlet.

Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:40 | Nahoru | #4
Pešci 205, 405 T16, Delty Integrale, Rencek 5. To můžu Nejlepší tenkrát diváci těsně u tratě a kdekoliv.

Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:45 | Nahoru | #5
jooo, driv to soferovali machri a kolem trati byli magori... dneska je to presne naopak

1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:47 | Nahoru | #6
To je nářez,pokaždé,když se dívám na podobné video,tak mi běhá mráz po zádech.Skupina B byl dobrej masakr. Lidi by jim tenkrát málem skákali na kapotu.

(reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:56 | Nahoru | #7

Danny350 píše: Dřív byla lepší doba na všechno - na motorky, auta, fotbal - na to jak se sporty posunují vpřed a stojí víc a víc peněz, přijde mi že se vzdalujou divákům a jejich zájmu.



Protože už to není především o sportu, ale především o penězích Jinak souhlas, dřív byla doba co se automobilových, motocyklových a všeobecně všech sportů lepší... a rohlíky byly vypečenější a salám chutnal jako salám, a takový na ohni udělaný špekáčky, mňam (Ale nevím, možná je to jen příznak toho, že stárnem )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 15:56 | Nahoru | #8

Tabi píše: To je nářez,pokaždé,když se dívám na podobné video,tak mi běhá mráz po zádech.Skupina B byl dobrej masakr. Lidi by jim tenkrát málem skákali na kapotu.



A proč myslíš, že ji zrušili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 16:48 | Nahoru | #9
FiZzeR> Nezrušili jí kvůli tomu,že tam byli lidi,ale proto,že ty Béčka byly prostě neřiditelný stroje s neuvěřitelným výkonem.. 910 kilo a 570 koní to je neuvěřitelnej masakr.. Jo holt v tý době tady nebyli žádní ekoteroristi..

(reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 16:55 | Nahoru | #10
Yamalhář> no já měl právě za to, že ji zrušili kvůli narůstajícímu počtu tragickejch nehod... jak za účasti diváků, tak i bez ní.

Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 17:24 | Nahoru | #11
QUATTRO PROSTĚ MILUJU, MŮJ SEN

1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 18:36 | Nahoru | #12
Ti diváci to měli na body, né? Když se dotkl auta 50 bodů, když přejel nohu 100 bodů atd..Po zrušení skupiny B se auta objevily na uzavřených tratích - rallysross a tam to byl taky mazec.

1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 18:53 | Nahoru | #13
Ta lancia z 0-100 za 2.3 vteřiny na šotolině Viděl jsem dokument, mluvil tam Fin který s ní závodil a říkal, že navigátora do toho auta hledali celkem dlouhou dobu, že hodně lidí to prostě nedávalo 2 roky zpátky jel jeden závod mistrovství světa a říkal, že byl neskutečně zklamaný výkonem. Podvozek, brzdy prý super, ale že se nudil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 18:58 | Nahoru | #14
Dan1100> Na rallye cross sme chodili v Praze do Čakovic, kde se normálně jezdila plochá dráha. Známej si na to postavil auto, při jednom tréninku sem si sednul vedle ně (neměl sem tam sedačku, seděl sem na trubká :) ) a on to v jedný zatáčce trochu přehnal a postavil auto na dvě kola. Koukal sem z okýnka a deset centimetrů od nosu sem měl zem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 20:47 | Nahoru | #15

_Giraffe_ píše: Ta lancia z 0-100 za 2.3 vteřiny na šotolině Viděl jsem dokument, mluvil tam Fin který s ní závodil a říkal, že navigátora do toho auta hledali celkem dlouhou dobu, že hodně lidí to prostě nedávalo 2 roky zpátky jel jeden závod mistrovství světa a říkal, že byl neskutečně zklamaný výkonem. Podvozek, brzdy prý super, ale že se nudil

ten fin se jmenuje juha kankunen a v padesáti šesti letech mu dali fokusa wrc a s jedním tréninkem dojel šestej ve finské rallye řekl,že to auto je ve všem le
pší než béčková delta hf integrale,jen to nemá výkon. skupina b byla samozřejmě uplně jinej svět,v podstatě prototypy bez omezení

Naposledy editováno 05.09.2012 20:49:02

1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 20:54 | Nahoru | #16
drív to byly časy ted to stji za hoůno auta motorky skoro všechno

(reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #17
chesterfield> no nevím,mám veterány jako koníčka ale jezdit denně bych s tím tedy nechtěl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:13 | Nahoru | #18
valibuk> můžu tě opravit? Lancia Delta HF Integrale NENÍ béčkové auto. Jde o produkční vůz skupiny A - klasická samonosná karoserie, motor vpředu, čtyřkolka.... Lancia měla defacto tři "béčka" - Stratos s motorem Ferrari V6 uprostřed s pohonem zadních kol, pak Rally 037 - (zabil se v ní asi největší rally talent všech dob Atiilio Bettega) - trubkový rám, motor uprostřed pohon zadních kol. Podle mně asi nejkrásnější rally vůz co kdy vzniknul. A pak je tu třetí raketa: Lancia Delta S4 - myslím, že s tou sis to Integrale spletl. Šlo zase o trubkový superlehký rám, motor uprstřed, čtyřkolka a na tom kastlík z tenoučkého laminátu, aby to vypadalo jako osobní auto. Zajímavá byla tím, že se odklápěla při servisu celá zadní část až po sloupek - vlastně půlka auta s falešnými okénky - vážilo to prý včetně světel dvacet kilo. Stejně tak předek.... V té zase na Korsice zahynul další megatalent - Henri Toivonen ... Pak v roce 86 dolo k zákazu skupiny B a Lancia nasadila čtyřdveřový áčkový "vagon" - Integrale HF....


Lancia Rally 037

http://curiosando708...-attilio-bettega.jpg
Attilio Bettega crash


"osobní auto - S4"

http://upload.wikime...cia_Delta_S4_005.JPG
Lancia Delta S4

.... Málo se ví, že se v létech 85-86 připravovaly automobilky na úplně jinou - "galaktickou" skupinu S.... K té už ale nikdy nedošlo.... A béčka omezené byly! - muselo se jich vyrobit pojízdných identických 200ks. Pak s tím co bylo homologováno se závodilo, prostor na změny moc nebyl.... Pokud chtěla fabrika na další rok evoluční změny, musela zas postavit na dvůr fabriky pro homolagační techniky přeskládaných 200ks. Zrovna Lancia to řešila tak, že po homologaci ty kusy rozebrala a uskladnila.... Mezi "obyčejné" smrtelníky se dostalo jenom pár kusů.....

Naposledy editováno 05.09.2012 21:21:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:25 | Nahoru | #19

bathed píše: valibuk> můžu tě opravit? Lancia Delta HF Integrale NENÍ béčkové auto. Jde o produkční vůz skupiny A - klasická samonosná karoserie, motor vpředu, čtyřkolka.... Lancia měla defacto tři "béčka" - Stratos s motorem Ferrari V6 uprostřed s pohonem zadních kol, pak Rally 037 - (zabil se v ní asi největší rally talent všech dob Atiilio Bettega) - trubkový rám, motor uprostřed pohon zadních kol. Podle mně asi nejkrásnější rally vůz co kdy vzniknul. A pak je tu třetí raketa: Lancia Delta S4 - myslím, že s tou sis to Integrale spletl. Šlo zase o trubkový superlehký rám, motor uprstřed, čtyřkolka a na tom kastlík z tenoučkého laminátu, aby to vypadalo jako osobní auto. Zajímavá byla tím, že se odklápěla při servisu celá zadní část až po sloupek - vlastně půlka auta s falešnými okénky - vážilo to prý včetně světel dvacet kilo. Stejně tak předek.... V té zase na Korsice zahynul další megatalent - Henri Toivonen ... Pak v roce 86 dolo k zákazu skupiny B a Lancia nasadila čtyřdveřový áčkový "vagon" - Integrale HF....


Lancia Rally 037

http://curiosando708...-attilio-bettega.jpg
Attilio Bettega crash


"osobní auto - S4"

http://upload.wikime...cia_Delta_S4_005.JPG
Lancia Delta S4

.... Málo se ví, že se v létech 85-86 připravovaly automobilky na úplně jinou - "galaktickou" skupinu S.... K té už ale nikdy nedošlo.... A béčka omezené byly! - muselo se jich vyrobit pojízdných identických 200ks. Pak s tím co bylo homologováno se závodilo, prostor na změny moc nebyl.... Pokud chtěla fabrika na další rok evoluční změny, musela zas postavit na dvůr fabriky pro homolagační techniky přeskládaných 200ks. Zrovna Lancia to řešila tak, že po homologaci ty kusy rozebrala a uskladnila.... Mezi "obyčejné" smrtelníky se dostalo jenom pár kusů.....

je to možný,vím,že hf integrale byla i sériová delta a prisma,dodnes se to dá koupit. a kankunen vyhrál ms s deltou tuším 3x,potom lancia odstoupila. myslel jsem,že to bylo béčko,viděl jsem to s motorem uprostřed na vlastní oči v lancii v bolzanu

Naposledy editováno 05.09.2012 21:27:06

(reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:27 | Nahoru | #20

valibuk píše: je to možný,vím,že hf integrale byla i sériová delta a prisma,dodnes se to dá koupit. a kankunen vyhrál ms s deltou tuším 3x,potom lancia odstoupila. myslel jsem,že to bylo béčko,viděl jsem to s motorem uprostřed na vlastní oči v lancii v bolzanu



tak pak jsi viděl S4. Jsi Šťastný člověk!

1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:30 | Nahoru | #21
MASAKR.

Dnešní doba je pro sračky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:34 | Nahoru | #22
dareckov> .. tak to je trošku nesmysl.... problém je, že ty krásné divoké stroje by dnešním "podkoňovaným" WRC nestačily ani náhodou. Dokonce by měly fatální problémy proti Fabii S2000, pokud by se jela jenom trochu techničtější trať. Dnešní podvozky, převodovky, diferáky ale hlavně gumy - to je naprosto jiná liga.....

(reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:37 | Nahoru | #23

bathed píše: dareckov> .. tak to je trošku nesmysl.... problém je, že ty krásné divoké stroje by dnešním "podkoňovaným" WRC nestačily ani náhodou. Dokonce by měly fatální problémy proti Fabii S2000, pokud by se jela jenom trochu techničtější trať. Dnešní podvozky, převodovky, diferáky ale hlavně gumy - to je naprosto jiná liga.....

tak je to se vším,slavné soutěžní jawy by si dneska taky dala každá sériová 125.

Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:47 | Nahoru | #24
Tohle je stejně největší pecka té doby - MG Metro 6r4 - jediné auto historie, které při průjezdu zatáčky naštorc, potřebovalo užší cestu, než kdyby jelo čumákem



A tahle bestie definitivně způsobila likvidaci béček... Po tragédii v Portugalsku 86, už nebylo o čem debatovat.... Nejdřív FIA zakázala do odvolání jakékoliv další homologace (málo se ví, že super Béčko už tehdy měli nachystané v Mitsubishi) a zakázali jakékoliv dodatečné aerodynamické prvky. Všichni čekali co bude dál, ale po prosincovém kongresu FIA místo uvolnění přišel totální zákaz....



Naposledy editováno 05.09.2012 21:56:19

1 reakcí na tento příspěvek Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 21:56 | Nahoru | #25
Prúserem dnešní rally je FIA a u nás AČR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 22:06 | Nahoru | #26
cort> průserem je, že FIA o dva kroky klopýtá za vývojem...
1. nejdřív aby oživili áčka, zřídí WRC.... ty nechá nabobtnat tak, že pro 90% automobilek je to neprozovatelné
2. pak mimo MS WRCa zakáže - prý kvůli bezpečnosti
3. Následně koketuje se SuperMaxi 1600, které jenom řvou a nejedou, přičemž její provozování zas vyšplhá do neskutečných částek (jeden motor na 20 hodin ostré jízdy)
4. pak vymyslí S2000, jako finančně dostupné nářadí, ale nezakáže tovární podporu v IRC. V důsledku toho Škodovka zmasakruje veškerou konkurenci a zůstane sama. Provozování S2000 vyjde dle odborníků na 50% WRC.....
5. a třešínka na dort! - zavede specifikaci R4 pro áčka! (týká se to vlastně jenom EVO a STI). Údajně proto, aby "stačily" S2000..... Výsledkem je Mastodont s výkonem vyšším než má dnes WRC, ale s váhou kolem 1300-1400 kg bez náplní. Na podvozku ale není žádná "inteligence", tudíž je to auto s rychlostí kolem 200 ale s podvozkem, který tomu vůbec neodpovídá. To všechno za polovic oproti S2000 - opravdu dostupné!!!! Jak to dopadá, jsem viděl na vlastní oči v neděli.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 22:15 | Nahoru | #27
bathed> Já spíš narážím na eNka, motor foukanej jako u Wrca na 300 kobyl, váha sériovky. A potom to zabíjí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 22:16 | Nahoru | #28
cort> v poslední době zabíjí hlavně A R4.... Ceplecha, Kopáček.... Mimochodem - 22 let, letos 8 závodů, z toho 4 havárie.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 22:22 | Nahoru | #29
bathed> Sorry, já Kopáčka (teda to sub.) beru jako N, ale asi víš, co chci říct.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší doba - Rallye

5.9.2012 v 23:37 | Nahoru | #30

cort píše: bathed> Sorry, já Kopáčka (teda to sub.) beru jako N, ale asi víš, co chci říct.


Kopáčka znám osobně, je to kvělej kluk, výbornej pilot, jenže bych řekl, že tyhle malý mrdky viz Sti, maj v plný závodní úpravě hodně blbý podvozky, zvlášt zadní nápravu, jsou uskákaný jako prase...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 13
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist