Uzavřeno 03.09.2012 v 13:16 uživatelem lukasfajmon
1 reakcí na tento příspěvek Co vše na překitování ???
To, že se kvůli emisím nevyrábějí a stahují se ze závodního použití je jiná píseň
Pak to pravděpodobně bude chtít i větší karburátor (někdy stačí přetryskovat ten stávající) a pro větší rychlost těžší sekundární převod (třeba menší rozetu). Výfuk nech klidně originál - laděný ti u čtyřtaktní pajdy asi nic moc nepřidá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
docent píše:
To, že se kvůli emisím nevyrábějí a stahují se ze závodního použití je jiná píseň
ale vyrabeji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
Tu bych chtěl
Naposledy editováno 30.08.2012 22:58:08
1 reakcí na tento příspěvek Co vše na překitování ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
ghostxx píše: lukasfajmon> Nevím, jaký přesně máš typ motoru, ale některé čínské čtyřtakty měly shodný spodek pro 50 ccm a 110 ccm - takže stačí přehodit jenom hlavu a máš z toho 110, která už docela jede.
Ty vole- viděl jsi někdy motor? Já jdu blejt.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
banzai píše: Ty vole- viděl jsi někdy motor? Já jdu blejt.
Viděl a je to tak. Číňánci jsou kouzelníci. Liší se jenom vrtáním a pístem - oba motory vypadají totožně a vzájemně to pasuje. 125 už je komplet jiný motor. Klidně se vyblej, když ti to udělá dobře, ale prcek měl tenhle motor (110) ve čtyřkolce a tu informaci mám potvrzenou přímo ze "značkového" servisu čínských motorek. Jenom nevím, jestli je to i případ motorky zakladatele vlákna, protože v číně se dělá X typů.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
banzai píše: ghostxx> nad není pravda- tak snad vymění válec a hlavu- ne? objem se počítá 3,14 krát poloměr válce na druhou a když tam dá jen větší hlavu tak / pokud to půjde/ sníží si kompresi a nepojede to vůbec. Vrat se do 6 třídy.
samo krát zdvih ale ten je snad stejný. Moje rada pro zakladatele vlákna - vyser se na to, než to zprovozníš tak budeš starej jako já. NICMÉNĚ TI FANDÍM-Protože kdo nic nezkouší, tak se nicnenaučí.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
Než se budeš snažit zase radit, ověř si alespoň základní termíny z oblasti konstrukce motorů.
Nepodařilo se mi u této "světové" značky zjistit vrtání, ale u 50ccm můžeme počítat s cca 40mmm. Zdvih je při tom cca 40mm (čtvercový motor). Pokud bys z toho chtěl udělat jenom válcem, hlavou a pístem motor 125ccm, pak bys musel zvětšit průměr pístu na 63mm!!!
Moc rád bych chtěl vidět konstrukci, která by to bez dalších změn umožňovala
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
1 reakcí na tento příspěvek Co vše na překitování ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
ghostxx píše: docent> ...říkal mi to přímo prodejce/servisák v jedné osobě. Koukal jsem na tu pajdu a on mi tvrdil, že ten motor má společný základ a liší se jenom vrškem....
Milý příteli, ale to, že 50ccm a 110ccm mají dle slov prodavače "stejný základ" s největší pravděpodobností neznamená, že vyměníš jen válec, píst a hlavu. Tak jednoduché to nebývá.
U větších obsahů jedné modelové řady bývá většinou také jiná klika (s příslušnými změnami v karteru) a ojnice a velmi často také jinak odstupňovaná převodovka. Dále musíš změnit karburátor. A to jsem měl na mysli. To potom už začíná dost lézt do peněz.
A na to se lukasfajmon ptal - co všechno bude potřebovat.
Naposledy editováno 01.09.2012 22:56:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vše na překitování ???
Sice jsem dal loláky, ale myslím to poměrně vážně