tuhle neděli jsme měli pravidelnou vyjížďku ale trochu nás o víkendu zaskočil sníh. Dohoda ale zněla jedem za každýho počasí, tak jsem nasadil dvoje spodky, dvě mikiny a nepromokavou bundu, šálu dvoje zimní podkolenky a zimní rukavice :D - vůbec jsem nevěděl jak to půjde protože místy byla i 10 cm sněhu a chvílema sněžilo.
Zjistil jsem, že je dobrý nepodceni oblečení hlavně zimní rukavice (aby se v nich ale daly dobře mačkat páčky) a nějakej hadr na neustálý otírání brejlí. A hlavně dobře obutou motorku - napůl sjetý drapáky to maj hooodně těžký.
Když se nic nepodcení, tak je to fakt prdel a dá se úplně v pohodě jezdit (my jsme to vydrželi 4 hoďky) vlítli jsme i na trať a po tom driftování na sněhu jsem se tam cítil jako ryba ve vodě :D
Vypadá to že budem jezdit i dál, tak mam 3 otázky a chtěl bych se zeptat na nějaký vaše názory nebo rady. Díky díky díky
3 otázky:
1) daj se koupit nějaký převleky na motocross boty, kudy neproteče voda?
2) kámoš s RM-Z má zimu jiný trysky a prej je dobrej i jinej olej - slyšel jsem to poprvý. Co vy na to?
3) co je třeba ještě udělat před aktivní zimní sezonou??
PS: sorry za pravopis - mam všude chyby
hodně ale hlavně kvalitně se oblíknout aby ses mohl hejbat dobře vobout a je to.
Vloni sme neco málo v zimě pojezdili ale letos sme si dali předsevzetí že musíme do jara najezdit aspon 50 motohodin
http://we.abc-wec.c...cid=46&Itemid=52
hezky jim to jde jen co je pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
5 lidí a 5 promočených bot - teče i do bot za 8.500,- ale je pravda, že brodum a loužim se nevyhýbáme. Asi to budu řešit podomácku folií a lepenkou :cool:
1 reakcí na tento příspěvek Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Enduru zdar! :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Chci si nějakej dát na CRf450 a nemohu sehnat.Vespa mě radil nějakej přes net,ale já nerad kupuju po síti. Mám radši kamenáče. Oběhl jsem půl Brna a nic. Potřebuju něco malýho,jednoduchýho,a aby to měřilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Chci si nějakej dát na CRf450 a nemohu sehnat.Vespa mě radil nějakej přes net,ale já nerad kupuju po síti. Mám radši kamenáče. Oběhl jsem půl Brna a nic. Potřebuju něco malýho,jednoduchýho,a aby to měřilo. [/quote]
No tan co ti radil vespa by mel bejt v pohode :P a nakupovani pres net je myslim v dnesni dobe normalni ne ? ... Nezijes prece v jeskyni !! :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Další varianta jsou nalepovací teploměry - proužka a podle teploty se zabarví okénko (dobrý na chladič).
A co že to máš za motorku že ti tam zapoměli dát termostat??? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
:thmubup: treba nebyl v zakladni vybave :P a nebo chce proste vedet jaka je teplota .. i kdyz nevim no ..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
:thmubup: treba nebyl v zakladni vybave :P a nebo chce proste vedet jaka je teplota .. i kdyz nevim no .. [/quote]
Myslíš že zbytečnej údaj? Teplota? Možná by těch vysranej motorů na čemkoliv nebylo tolik...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Je více věcí,co by měli výrobci na motorky dávat a nedávají. Na YZ dobrý tlumiče, na CRF dobrý výfuky na KTM dobrý spojky,převodovky a zadní kola apod. To ale není to,co tu řešíme,nemyslíš? Já chci prostě na moto mít teploměr. Pokud o něčem víš,poraď. Pokud je to pro tebe přežitek,prodej mi ten svůj.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
a o minimální teplotu se stará termostat a pokud správně funguje, tak se motor ohřeje prakticky stejně rychle s překrytým i holým chladičem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Vana666 píše: Autor> každá vodou chlazená motorka má standartně <strong>parní</strong> teploměr - v prudkém výjezdu nelze překročení teplloty přehlídnout :D
a o minimální teplotu se stará termostat a pokud správně funguje, tak se motor ohřeje prakticky stejně rychle s překrytým i holým chladičem
I při -10 ? Já měl pocit,že je tam taková ta odvz. dírečka a i při chladu tam trochu proudí voda z chladiče. Rozdělané jsem to neměl. I tak si myslím,že ten teploměr mě nezabije,bude-li tam,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
mikulas píše: Zdarec,
tuhle neděli jsme měli pravidelnou vyjížďku ale trochu nás o víkendu zaskočil sníh. Dohoda ale zněla jedem za každýho počasí, tak jsem nasadil dvoje spodky, dvě mikiny a nepromokavou bundu, šálu dvoje zimní podkolenky a zimní rukavice :D - vůbec jsem nevěděl jak to půjde protože místy byla i 10 cm sněhu a chvílema sněžilo.
Zjistil jsem, že je dobrý nepodceni oblečení hlavně zimní rukavice (aby se v nich ale daly dobře mačkat páčky) a nějakej hadr na neustálý otírání brejlí. A hlavně dobře obutou motorku - napůl sjetý drapáky to maj hooodně těžký.
Když se nic nepodcení, tak je to fakt prdel a dá se úplně v pohodě jezdit (my jsme to vydrželi 4 hoďky) vlítli jsme i na trať a po tom driftování na sněhu jsem se tam cítil jako ryba ve vodě :D
Vypadá to že budem jezdit i dál, tak mam 3 otázky a chtěl bych se zeptat na nějaký vaše názory nebo rady. Díky díky díky
3 otázky:
1) daj se koupit nějaký převleky na motocross boty, kudy neproteče voda?
2) kámoš s RM-Z má zimu jiný trysky a prej je dobrej i jinej olej - slyšel jsem to poprvý. Co vy na to?
3) co je třeba ještě udělat před aktivní zimní sezonou??
PS: sorry za pravopis - mam všude chyby
Dáváme podvlíkačky něco jako moira... sílu podle mrazu a to samý navrch- lepší vrstvit. Stejně ti potečou čůrky po zádech nebo je chladnějc při přejezdech.
+ Jednu mikinu na dostrojení na návrat sebou + kuklu do helmy - už je chladnějc a sem utahabej.
Rukavice nepodceňovat!!! Vozím 2 kdybych jedny zmáchal (dost nepříjemný jet v mraze s mokrejma)
Vozím sebou čelovku bo je rychle tma a taková píchlá guma ..... 25 Km od baráku???
Brejle s 2tým sklem + upravenou helmu aby se na ně nedýchalo - taková přepážka z izolepy.
Boty lepím nahoře izolepou a termo ponožky - jeto pak jedno jestli do nich nateče zvrchu nebo zespod
Žrádlo je sníh který lítá od př. kola do rozkroku na to atím taky nic nemám :D .
Dalšího nic neřeším - zima je nožná pro moto lehčí než léto (nepráší se, chladí se, meje se sama :) ... a tolik ji nerasím protože to nejde :) )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
+ tento senzor http://www.vltava20...;lngDepartmentID=724
jinak ta direcka v termostatu je hodne malicka taou te te vody prilis neprojde .. si vem motor se ohriva dost rychle na to aby ho stihala chladit 1mm direcka .) jinak ten teplomer je podobnej co mam ja a meri myslim docela presne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Joraell-TE píše: Autor>http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/goodsdetail.asp?strGoodsID=517&lngDepartmentID=724
jinak ta direcka v termostatu je hodne malicka taou te te vody prilis neprojde .. si vem motor se ohriva dost rychle na to aby ho stihala chladit 1mm direcka .) jinak ten teplomer je podobnej co mam ja a meri myslim docela presne
Ty máš ten,co je v tom odkazu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
Vana666 píše: Autor> každá vodou chlazená motorka má standartně <strong>parní</strong> teploměr - v prudkém výjezdu nelze překročení teplloty přehlídnout :D
a o minimální teplotu se stará termostat a pokud správně funguje, tak se motor ohřeje prakticky stejně rychle s překrytým i holým chladičem
*yes* :D navíc podle fyzikálního zákona platí že pokud tam nějaká voda je tak teplota v systému nestoupne nad cca 115 stupňů - zbytek tepla se převede v páru a uteče přetlakovým ventilem.
Autor> nebuď cíťa :marod: :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
MikiberG píše: [quote=Vana666]Autor> každá vodou chlazená motorka má standartně <strong>parní</strong> teploměr - v prudkém výjezdu nelze překročení teplloty přehlídnout :D
a o minimální teplotu se stará termostat a pokud správně funguje, tak se motor ohřeje prakticky stejně rychle s překrytým i holým chladičem
*yes* :D navíc podle fyzikálního zákona platí že pokud tam nějaká voda je tak teplota v systému nestoupne nad cca 115 stupňů - zbytek tepla se převede v páru a uteče přetlakovým ventilem.
Autor> nebuď cíťa :marod: :D [/quote]
Ahaa!! :) Pán dával pozor ve škole pri hodinach fyziky ! :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro v zimě - sezona nikdy nekončí
s chladným motorem jedu ze začátku stejně trochu pomaleji, ale jak se ohřeje - což je za chvilku - už stejně nic nevyřeším ať bude teploměr ukazovat cokoliv.
Leda že bych měl špatný termostat a teplota klesala, ovšem na jízdě to nic nezmění
anebo budu hnít v kopci a teplota bude stoupat, ale to vím i bez tepoměru
Vana666 píše: Akorát pořád nevím k čemu ten teploměr bude v praxi
s chladným motorem jedu ze začátku stejně trochu pomaleji, ale jak se ohřeje - což je za chvilku - už stejně nic nevyřeším ať bude teploměr ukazovat cokoliv.
Leda že bych měl špatný termostat a teplota klesala, ovšem na jízdě to nic nezmění
anebo budu hnít v kopci a teplota bude stoupat, ale to vím i bez tepoměru
tak tak a do doby dokud to nafoukne ven to stejne porad pojede .. at s teplomerem nebo bez ..