1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
jaký je rozdíl ve spotřebě nevím, ale třístovka je úsporná hodně - při dvouhodinovém countrycrossu většinou ani nepřepinám rezervu a nezávodně vydrží po lese nádrž půl dne.
To ale hodnotím modely 2005-6, se staršími modely jsem nejezdil
oproti roku 97 počítej taky s horší přední vidlicí, obrácené WP USD jsou výrazně míň citlivé než stará klasická konstrukce - poznáš to hlavně v lese na kořenech, kamení apod. No jo, USD bohužel dnes dělají všichni tak si stejně nevybereš.
jinak svoji třístovku M2006 budu prodávat koncem roku, takže když trochu počkáš, neprohloupíš :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
jinak na třístovce se mi oproti 250 jede líp, ale zrovna tak znám kluky co říkají opak. Volba asi bude individuální, každému sedí víc něco jiného.
(mimochodem od včerejška mám ještě novou dvoustovku, právě ji skládám a konkrétně ta dvoustovka mi taky přijde lepší než 250)
a co se týká předních tlumičů, tak staré klasické marzochi (navíc pokud je někdo šikovný poladil) jsou v lese nepřekonatelné. Nové modely USD co se už pár roků dělají jim nesahají ani po kotníky, a to ani po razantním zásahu profi ladičů stylu Polletiho. Takovou vláčnost a jemnost pérování a tlumení prostě ty nové předky nemají šanci nikdy dosáhnout. Nevím proč USD dělají, snad kvůli hmotnosti nebo pevnosti, ale na jízdu jsou jednoznačně horší. Při krose je to asi fuk, v lese ovšem rozdíl poznáš ihned
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 x EXC 300
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
u gase mě zas vadí že ta motorka je celkem malá, malý zdvihy a celkově mě prostě nesedla, takže pro mě je zatim nejlepší volba ta KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
Takže když koupím novou motorku, automaticky změkčuju předek i zadek přeházením a vybráním planžet v tlumičích a teprve pak jde naklikat to co motorka potřebuje. Dokonce i to PDS pak celkem v pohodě funguje.
Ovšem dosáhnout vláčnosti tlumení starých klasickcých předků od Marzocchi je s vidlicí USD přes veškerou snahu nereálné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
Teď naříká že nové USD jsou otřesné a shání zase ty staré klasiky.
Když jsem se občas na jeho motorce svezl tak musím konstatovat že oproti současným předkům byly opravdu fantastické.
a co se týká vychcání tak samozřejmě je nejdůležitější zajistit aby se na kluzáky nedostalo bláto, které po přischnutí a propérování spolehlivě zajede do gufer. Tohle měly právě ty staré klasiky vyřešeny naprosto spolehlivě gumovými měchy.
I USD můžeš chránit neoprény (taky to poctivě dělám) ale už to není ono - kotouč je rozedírá, musíš je častěji čistit nebo měnit. Prostě tohle bylo dřív lepší
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
jinak kámoš zrovna prodává taky 300 EXC ale model 2007, kupovaná letos na jaře a má k ní ještě spoustu věcí. Je jak nová (on jezdí dost pomalu), cena 160 tisíc. Prodává ji jen proto že chce novou se startérem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
Nebo takovej expert co mi chtěl prodat rok 2003 s brutálně prasácky přeraženejma číslama a papírama od 200EXC...navíc co s ní jezdil na Rebull Romaniacs :) teď už jí trochu vylepšil(jestli je to on a neprodává to nějakej překupník co to od něj koupil...) , opravil polepy, naleštil plasty a: http://ktm.xf.cz/ ;)
A co si myslis...mam teda spis chut koupit 125, udelal bych chybu s 300kou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
V TP ná výkon 7,6 kW :)
Ostatně s třístovkou 2005 co jsem prodal letos na jaře nový majitel jezdí doteď jen na dolívání benzínu a pochvaluje si.
Jestli 125 nebo 300 je zase věc osobích preferencí. Já na třeba malém objemu neumím jezdit, takže dvoustovka je pro mě minimum. Kdo to umí, dokáže se 125 letět super, kdo to neumí tak se v lesním výjezdu ani nerozjede (můj případ :( :) )
Jinak ta třístovka je na 2T velmi hodná motorka a jezdí se s ní příjemně.
fotky zkusím nějaké dodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
Na třístovce jezdím Domu ale s orig.koncovkou, takže mi nezůstane navíc
U dvoustovky dávám vždycky FMF komplet výfuk + koncovka, takže mi celý orig.komplet zůstane. Akorát teď mám problém že na to FMF je dlouhá dodací lhůta, takže budu ještě zkoušet Domu, ale ta se dává na orig.koncovku. Takže jestli ta Doma bude dobrá, tak si koncovku nechám a jestli nepojede dobře tak počkám na FMF a pak bych ani orig. koncovku ani výfuk nepotřeboval. To budu vědět příští týden
to FMF včetně koncovky kupodivu není nijak hlučnější oproti originálu
1 reakcí na tento příspěvek EXC 250 x EXC 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 250 x EXC 300
hAjPR> jestli homologační sadou myslíš prodloužený zadní blatník, blinkry, ucpávky do sání, katalyzátor a všechny ty další nesmysly tak ty mám. Ovšm nevím k čemu jsou vlastně dobré, když je tam navěšíš zpátky tak bude ta motorka k ničemu :)
cena může být + i -