globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...

Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.12.2011 v 22:32 | Nahoru | #1


Naposledy editováno 12.12.2011 22:50:08

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.12.2011 v 22:40 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.12.2011 v 22:46 | Nahoru | #3
Gratulace a má ten trijumf suchou spojku ? Nebo ti tam bude chrastit něco jinýho ?

Naposledy editováno 12.12.2011 22:47:12

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.12.2011 v 22:46 | Nahoru | #4
To vypadá, žes vypadl z kola italských strojů a teď je třeba je poplivat :)
Mimochodem, když dáš na tripla Arrow 3-1, budeš ho při výměně gumy taky muset demontovat.

Nevím, cos na triplu už najezdil, ale po přechodu ze SF se ti bude zdát, že by to mohlo jet víc. A je to tak, mohlo. Jinak gratulace k novému stroji.

3 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.12.2011 v 22:52 | Nahoru | #5
nějak mi logika nebera větu "Teď mám v garáži Triumpha Speed Tripla 1050 r.v.2012." datum odeslání příspěvku 12.12.2011 22:03

Tipuji buď překlep, nebo jsi myslel modelový rok 2012 vyrobený v r. 2011?

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.12.2011 v 23:06 | Nahoru | #6
Pěkný počtení

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

12.12.2011 v 23:28 | Nahoru | #7

Maty_Kolin píše: nějak mi logika nebera větu "Teď mám v garáži Triumpha Speed Tripla 1050 r.v.2012." datum odeslání příspěvku 12.12.2011 22:03

Tipuji buď překlep, nebo jsi myslel modelový rok 2012 vyrobený v r. 2011?


Nebo mam napsal z budoucnosti...to znamena že žijeme v minulosti...

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 00:39 | Nahoru | #8
Pěkný. Zrovna SF v Sku jsem měl tak nějak výhledově v merku. Toto mě ale docela zklamalo a čtu to už po několikáté. Přeci jenom je u těchto motorek jako jeden z kladů vyzdvihována právě exkluzivita a kvalita a třeba u těch vidlí a kol mě to docela zarazilo...Navíc když Ducatisti pořád tvrdí něco o detailech apod.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 06:08 | Nahoru | #9

Maty_Kolin píše: nějak mi logika nebera větu "Teď mám v garáži Triumpha Speed Tripla 1050 r.v.2012." datum odeslání příspěvku 12.12.2011 22:03

Tipuji buď překlep, nebo jsi myslel modelový rok 2012 vyrobený v r. 2011?

Je to modelovy rok 2012 vyrobeny v r.2011!!!

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 06:09 | Nahoru | #10
A jinak velika gratulace Dripe!!!!Krasavec.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 06:23 | Nahoru | #11
PETARDAK> Nemá. Ahá...? Čéče a asi mi to mlácení ani nebude scházet. Alespoň nevzbudím malou, když se vrátím z vyjížďky.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 06:25 | Nahoru | #12
Maty_Kolin> Ano, jedná se o modelový rok 2012 a přihlásím ho a poprvé rozjdeu stejně až na jaře 2012, což znamená, že se jedná o motorku 2012. Nic víc a nic míň. Akorát je doma o měsíc dřív, no bóže...

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 06:26 | Nahoru | #13
Ivos> Děkuji Ivošku...

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 06:27 | Nahoru | #14
Attim> Ale já na ně neplivu, pozor. jen konstatuju holá fakta a skutečnosti. Italské krasavice navýdy zůstanou i pro mě synonymem vyjímečnosti,exkluzivity, krásy a špičkového svezení. Na tom nic nezmění ani těch pár nedostatků. Třeba se polepší "špageťáci".

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 06:49 | Nahoru | #15
Koupil jsem Shivera nového před rokem a z počátku jsem čekal nějaké problémy. Zatím 10k km a OK, snad to vydrží. Zpracování mi příjde velmi slušné až na milion plastíků pochytanejch pochybnejma šroubkama zase buď do plastu, nebo plechový matice... Až to jednou rozštípu, tak už to nikdy nedam dohromady. Je pravda, že japonec byl takovej "fortelnější" a promyšlenější. Jinak Triumph dobrá volba, časem na něm asi taky zkončím.

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 10:40 | Nahoru | #16
měl jsi jít do toho tuona a měl bys klid a možná taky nee, chybami se člověk učí. ono těm pánům, co mají street fightera jako prodlužovač přirození stejně nic z toho, cos napsal, nebude vadit

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 11:16 | Nahoru | #17
Zajímavé čtení o zajímavých postřehách
Sám se někdy divím, jak nesmyslně (nebo spíš lajdácky) jsou některé detaily na talošce řešeny. Osobně jsem už několik šroubů poztrácel nebo se mi povolily, ale to je zase daň za to, jaké je V11 dvouválcové kladivo Někam se nedá s klíčem či šroubovákem dostat ani při několikanísobné zlomenině ruky
Ale já ji mám pro to všechno a ještě mnohem víc rád

Naposledy editováno 13.12.2011 11:17:34

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 11:46 | Nahoru | #18
Moje 748s 2002 má najeto téměř 50tkm a většinou zde zmíněných závad netpí. Nechráněný chladič není ani po 50tkm nijak zrasovaný od kamínků. Barva z kovaných Marchesini mi rozhodně na hadru nezůstává. Rám nikde viditelně nerezne. Kabely jsou originál z fabriky přidělány takovými gumovými řemínky, ne žádným zdrhovacím páskem. Lak hodnotit nemůžu, mám matný titan, který už je třeba na nádrži u sedla trochu vyleštěný, ale nic zásadního. Je pravda, že slícování plastů není perfektní, ale jako po bouračce to nevypadá. Plasty už jsou za ty roky trohu omšelý a gumový kryty kabelů u konektorů se rozkadalí. Do elektriky samozřejmě teče a už jsem musel řešit výměnu pinů ve zoxidovaném konektoru a rozhodně má dukatka i další řadu chybiček, jako třeba rosení oleje kolem odfuku z motoru za zadním válcem, nebo zmíněné slintající vidle, ale to jí za to svezení rád odpusím.

Je dost možný, že současná produkce je na tom s kvalitou hůř než starší kousky.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 12:04 | Nahoru | #19
pokor> tak jestli to nebude tím, že tvá 748s stála určitě víc, než nový streetfighter. ten má třeba kontrolu trakce a podobné vy\chytávky, tak se někde na to muselo samozřejmně ušetřiz. jinak v dnešní době jde všechno úplně do háje co se kvality týče

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 12:17 | Nahoru | #20
No počtení mě moc nepotěšilo, možná ho mohla zapříčinit velká radost z nového stroje, kde je vše, tak jak je z továrny.
Nicméně jako majitel 1098 z roku 08 musím říct, že výše zmíněné vady laku zatím nepozoruji, taktéž barva kol se rozhodně nikde neodlupuje ani nezůstává na hadru. Zatím vše funguje dobře. Ano šroubky padaj, postačí je podlepit a už nebudou. Že je plast ze druhý strany nenalakovanej mi opravdu nevadí, spíš nevím proč by měl být, obráceně kapotu dávat asi nikdy nebudu. Kvalitu svárů jsem moc nezkoumal, takže se vyjadřovat nebudu.

Jen jesli si to neleštil až moc kvalitně, až si to celý tak trochu přeleštil :))

Jo jeden edit: Co mi vadí je, že se rosí světla, v růžku, tak trochu, kámoš to má u 1198 stejné....

Naposledy editováno 13.12.2011 12:20:47

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 12:36 | Nahoru | #21
tady se to rozpouta..

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 13:52 | Nahoru | #22
no ten lak u italů nic moc.. factorku jsem vzal na okruh, polepil světla vpředu i vzadu a po okruhu jaké překvapení, když jsem černou ameriku sundal i s kouskem laku další okruh to samé.. šroubky se taky ztrácí, popraská plexi na budíku (od vibrací) plasty taky moc nelícujou, ale ta motorka udělá o hodně víc radosti, než nějaké čtyřvál japko..
a k těm öhlinsům.. mám tu 4 motorky a u všech to po +- roce teče.. zkoušel jsem gufera NOK, NAK, ariete, atd. a pořád stejné.. každopádně to nelze přisuzovat na vrub italské výrobě, když je to švédská firma, kterou vlastní yamaha!
E: a ono ten tripl taky není žádná výhra v kvalitě.. jo svezl jsem se, okoukal ji a super.. ale i ona má své mouchy.. kámoš ji měl, týden zpátky co ji prodal, a taky na to nepěl jen chválu a někdy ho stála i pěkné nervy..

Naposledy editováno 13.12.2011 13:56:20

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 13:53 | Nahoru | #23
pokor> v 2002 se ještě dělaly celkem kvalitní motorky..

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 14:42 | Nahoru | #24
Pěkný článek, pěkné motorky

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 15:17 | Nahoru | #25


Naposledy editováno 13.12.2011 15:37:30

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 16:00 | Nahoru | #26
Tak to jsi jeden z mála, kdo vyzkoušel Ducati a utekl od nich... Ty motorky mají hodně plusů i mínusů, ale charisma a zážitek z jízdy se jim upřít nedá. Ale tak aspoň jsi je vyměnil za Triumpha a ne za nějakou asii Speed triple je jediný triumph na kterém jsem seděla, ale zážitek to byl fajnový, pak dej vědět jak se ti na něm po Ducatkách jezdí

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 18:53 | Nahoru | #27

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 18:58 | Nahoru | #28

RBK píše:

Nemusel jsi to mazat, bylo to zajímavý...

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 20:06 | Nahoru | #29
No a to muže byt rad synek že nejezdí na něčem z aaameriky to by ho asi jeblo jak mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

13.12.2011 v 21:20 | Nahoru | #30
Jani3ka> To víš že dám. A rád. ;)
Ale ještě si chvíli počkáme, zatím spinká...


Naposledy editováno 13.12.2011 21:25:12
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist