paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 4t vs 2t
8.10.2011 v 18:41
Čau chlapi já vím, že je to omílané téma ale přece... 125 KX jde pomalu pryč a nastalo mi dilema... kx 250 2t vs kx 250 4t? :D Chci to jako hobby. Díkes
Předchozí
1 2
Následující

4t vs 2t

8.10.2011 v 18:48 | Nahoru | #1
2T

4t vs 2t

8.10.2011 v 18:54 | Nahoru | #2
2T ti utrhne ruce zaručeně 2T !

4t vs 2t

8.10.2011 v 18:57 | Nahoru | #3
Já to teď taky řeším .Jdu určitě do 250 4t.

4t vs 2t

8.10.2011 v 19:33 | Nahoru | #4
450 4t

4t vs 2t

8.10.2011 v 19:39 | Nahoru | #5
3T

3 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

8.10.2011 v 20:08 | Nahoru | #6
2T - větší výkon a levnější údržba
4T - menší výkon a dražší údržba

sečteno , podtrženo
= 2T

4t vs 2t

8.10.2011 v 20:22 | Nahoru | #7
250 2T.. 4T jedine 450.. 250 4T se moc kazí. a taky ceny oprav jsou uplně někde jinde

2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

8.10.2011 v 20:27 | Nahoru | #8
2t levnější údržba? když si vezmu nižší životnost motoru...

4t vs 2t

8.10.2011 v 20:48 | Nahoru | #9
2T

(reakce na) 4t vs 2t

8.10.2011 v 20:57 | Nahoru | #10

Hofner píše: 2t levnější údržba? když si vezmu nižší životnost motoru...



Nedávno jsem tady ve foru viděl odkaz, kde to někdo počítal... Myslim, že mu to vyšlo tak, že v nejlepším případě jsou na tom stejně, V ostatních případech to vychází líp pro 2T. Víc neřeknu, musel bys najít ten odkaz. Dobře to tam ale rozebíral i popisoval...

4t vs 2t

8.10.2011 v 22:10 | Nahoru | #11
Když už jsme u toho, nevíte někdo o nějakym bazaru kde vyměnej mojí R6 za nějakej cross? Nebo někdo kdo by to chtěl vyměnit..

(reakce na) 4t vs 2t

8.10.2011 v 22:55 | Nahoru | #12

Hofner píše: 2t levnější údržba? když si vezmu nižší životnost motoru...



Porad nic proti servisnim intervalum u 4T krosek

4t vs 2t

8.10.2011 v 23:14 | Nahoru | #13
jezdil jsem te610 a pak mi kamos pucil exc300 =1ních 100m jsem z toho sral,dalšich 200m chcal blahem a po 300m jsem se chechtal do skopku takze jedine 2T!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t

8.10.2011 v 23:29 | Nahoru | #14

čeplin píše: 2T - větší výkon a levnější údržba
4T - menší výkon a dražší údržba



2T - větší zábava, větší výkon, o to ale větší spotřeba všeho a větší provozní náklady. Možná levnější, o to zase častější údržba za každé prdnutí a výrazně nižší životnost. O to je zase jednodušší.
4T - naopak.

Sečteno a podtrženo už vychází pro každého jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t

8.10.2011 v 23:38 | Nahoru | #15

dj_hroch píše: 2T - větší zábava, větší výkon, o to ale větší spotřeba všeho a větší provozní náklady. Možná levnější, o to zase častější údržba za každé prdnutí a výrazně nižší životnost. O to je zase jednodušší.
4T - naopak.

Sečteno a podtrženo už vychází pro každého jinak



Nesouhlasim, ses si vedom toho ze u crossove 4T mas kazdejch 5 nebo 10mth menit olej, filtr, serizovat ventily, meni se rozvodak a jeho napinak - tohle u 2T neni. To u civilnich motorek je to naopak 2T ma drazsi provoz...

(reakce na) 4t vs 2t

8.10.2011 v 23:53 | Nahoru | #16
SirIndy> Tak hlavně jsem uvažoval čistě materiál a už ne práci co si uděláš doma. U 2T jsou zase jiné věci a zrovna olej sice měníš, ale zase neliješ do nádrže. Navíc u 2T máš zase olej v převodovce solo...

Ale konkrétní položky se určitě mění v závislosti na stavu stroje, způsobu využívání, technické zdatnosti majitele, jeho přístupu a cenám ke spotřebnímu materiálu a dílům - pro někoho bude levnější 2T, pro někoho 4T a pro někoho šul nul.

4t vs 2t

9.10.2011 v 08:12 | Nahoru | #17
Chlapci,vy mu tady radíte,a přitom jste se ho nezeptali,co s tím jezdí.
To jsou pak rady na hov...
Pokud to má do lesa,tak tam je kravina jak 4T,tak 2T cross.
Pokud to má na trať,a má za sebou dvoutaktní osminku,chce s tím jet sem tam nějaký sranda cup,tak jedině 4T! Pokud s tím chce jen tak hopsat,občas se někde producírovat,tak zase lepší 2T. Každému sedí něco jiného a rda dle sebe nemusí být přesná,ale Vy ani nevíte,co jezdí,ale dáváte tu "zaručené rady".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 08:30 | Nahoru | #18

čeplin píše: 2T - větší výkon a levnější údržba
4T - menší výkon a dražší údržba

sečteno , podtrženo
= 2T


Jednoduchý a stručný!

(reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 08:40 | Nahoru | #19

chiro2 píše: Jednoduchý a stručný!


Ovšem velice zavádějící...
Výkon není vše,a cena údržby je taktéž relativní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 12:34 | Nahoru | #20

čeplin píše: 2T - větší výkon a levnější údržba
4T - menší výkon a dražší údržba

sečteno , podtrženo
= 2T



Když si už jen započtu kolik oleje proženu 2T motorem, tak bych byl s tím srovnáním cen opravdu trošku opatrný.

1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

9.10.2011 v 13:00 | Nahoru | #21
Koukám, že je to půl na půl. Moto chci jen na takový zaježdění si na trati + nějaký občas ty hobby závody. Je to zapeklité

(reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 13:20 | Nahoru | #22

Lumos píše: Koukám, že je to půl na půl. Moto chci jen na takový zaježdění si na trati + nějaký občas ty hobby závody. Je to zapeklité

Nic není zapeklité,pokud to máš čistě na trať,tak 4T je rozhodně lepší..

Naposledy editováno 09.10.2011 13:21:23

1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

9.10.2011 v 13:41 | Nahoru | #23
4T je pecka, ale zase na druhou stranu servis a cena je jinde...

(reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 13:50 | Nahoru | #24

Lumos píše: 4T je pecka, ale zase na druhou stranu servis a cena je jinde...


Takže se shodnem na tom,že 4T je na trať lepší,ne?

(reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 15:31 | Nahoru | #25

Mirrek píše: Když si už jen započtu kolik oleje proženu 2T motorem, tak bych byl s tím srovnáním cen opravdu trošku opatrný.



To jsem jednou pocital a divil se, ze u 4T pri vymene kazdejch 10mth das za olej vic nez u dvoutaktu

2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

9.10.2011 v 15:47 | Nahoru | #26
Ruku na srdce,kdo z mrdalů dělá na ostrejch strojích předepsanej servis?

(reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 16:32 | Nahoru | #27

XTeZeto píše: Ruku na srdce,kdo z mrdalů dělá na ostrejch strojích předepsanej servis?


To nedělá většina riderů ani na krajský úrovni

(reakce na) 4t vs 2t

9.10.2011 v 16:32 | Nahoru | #28

XTeZeto píše: Ruku na srdce,kdo z mrdalů dělá na ostrejch strojích předepsanej servis?


To nedělá většina riderů ani na krajský úrovni

4t vs 2t

9.10.2011 v 18:34 | Nahoru | #29
Ještě jeden malý dotaz řádově servis 250 4t?

4t vs 2t

10.10.2011 v 21:08 | Nahoru | #30
au to muselo bolet.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist