3 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
4T - menší výkon a dražší údržba
sečteno , podtrženo
= 2T
2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
Hofner píše: 2t levnější údržba? když si vezmu nižší životnost motoru...
Nedávno jsem tady ve foru viděl odkaz, kde to někdo počítal... Myslim, že mu to vyšlo tak, že v nejlepším případě jsou na tom stejně, V ostatních případech to vychází líp pro 2T. Víc neřeknu, musel bys najít ten odkaz. Dobře to tam ale rozebíral i popisoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t
čeplin píše: 2T - větší výkon a levnější údržba
4T - menší výkon a dražší údržba
2T - větší zábava, větší výkon, o to ale větší spotřeba všeho a větší provozní náklady. Možná levnější, o to zase častější údržba za každé prdnutí a výrazně nižší životnost. O to je zase jednodušší.
4T - naopak.
Sečteno a podtrženo už vychází pro každého jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t
dj_hroch píše: 2T - větší zábava, větší výkon, o to ale větší spotřeba všeho a větší provozní náklady. Možná levnější, o to zase častější údržba za každé prdnutí a výrazně nižší životnost. O to je zase jednodušší.
4T - naopak.
Sečteno a podtrženo už vychází pro každého jinak
Nesouhlasim, ses si vedom toho ze u crossove 4T mas kazdejch 5 nebo 10mth menit olej, filtr, serizovat ventily, meni se rozvodak a jeho napinak - tohle u 2T neni. To u civilnich motorek je to naopak 2T ma drazsi provoz...
Ale konkrétní položky se určitě mění v závislosti na stavu stroje, způsobu využívání, technické zdatnosti majitele, jeho přístupu a cenám ke spotřebnímu materiálu a dílům - pro někoho bude levnější 2T, pro někoho 4T a pro někoho šul nul.
To jsou pak rady na hov...
Pokud to má do lesa,tak tam je kravina jak 4T,tak 2T cross.
Pokud to má na trať,a má za sebou dvoutaktní osminku,chce s tím jet sem tam nějaký sranda cup,tak jedině 4T! Pokud s tím chce jen tak hopsat,občas se někde producírovat,tak zase lepší 2T. Každému sedí něco jiného a rda dle sebe nemusí být přesná,ale Vy ani nevíte,co jezdí,ale dáváte tu "zaručené rady".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t
čeplin píše: 2T - větší výkon a levnější údržba
4T - menší výkon a dražší údržba
sečteno , podtrženo
= 2T
Jednoduchý a stručný!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t
čeplin píše: 2T - větší výkon a levnější údržba
4T - menší výkon a dražší údržba
sečteno , podtrženo
= 2T
Když si už jen započtu kolik oleje proženu 2T motorem, tak bych byl s tím srovnáním cen opravdu trošku opatrný.
1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
Lumos píše: Koukám, že je to půl na půl. Moto chci jen na takový zaježdění si na trati + nějaký občas ty hobby závody. Je to zapeklité
Nic není zapeklité,pokud to máš čistě na trať,tak 4T je rozhodně lepší..Naposledy editováno 09.10.2011 13:21:23
1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 | Jogo | 1 | 25.3.2023 v 11:59 krokoš |
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 | davidsur | 0 | 19.8.2022 v 12:51 davidsur |
Kryt motoru Kawasaki KX 250 | davidsur | 2 | 18.8.2022 v 17:45 mira008 |