mám dotaz na tělo:
Přemýšlím na příští rok o nějaké té motorce, vzhledem k tomu, co mě baví a nebaví na silnici, cítím, že ze mě bude asi asfaltomrdal...
Začínám se rozhlížet a koukat po motorce, moje požadavky sou ale asi příliš.
Chci něco sportovního, ale zase tak abych na tom mohl i někam dál někam pár set-tisíc km, a neupadl mi zadek, to bych nebyl moc rád...
Tak nevím, koukal sem po gsx 650 F, pěkná, ale vzhledem k tomu, že se výběr pohybuje někde mezi 50 tisíci, tak nereálné...
Líbí se mi taky CBF 600 N, ale zase naháč na okruh?
Ale výkonu u obouch taky málo, na okruh samozřejmě...
joo, nějaký ty triumphy /daytona,sprint/ pěkný motorky, ale cena...
Jak už sem řekl, motorku chci na sportovní jízdu, ale také se na ní budu chtít přepravit z bodu A do bodu B, a také chci na OKRUH...
toš, to by s naháčem ale šlo ale nedobře...
Předem říkám, že jde pouze o vytříbení modelů, spousty z nich neznám, proto se ptám.
Takže, souhrn, moto kolem 50k, na sportovní jízdu, jízdu na okruhu, ale zase abych někam dojel s celou prdelí.
Snad to poslouží i jiným, díky za rady.
Bylo by to al pokud možno s 25 kw, něco naježďíno do té doby mít budu, a než s tím vyjeud na silnic tak pudu na motoškolu...
E: Zapoměl sem dodat, že mám skoro 190 cm, a něco málo přes 100 kg.
Naposledy editováno 30.08.2011 18:19:35
VFR sedmpade, vypadá zajímavě, ale jako spíš ten cesťák, takže to cebro fko, bude asi jeden z adeptů. Fazer mě taky napadl, ale nějak mě neoslovil, každopádně ať už to bude jakkákoliv , bude to chtít osedlat a odzkoušet, jestli se zamiluju nebo ne . Díky za odpověd.
Naposledy editováno 28.08.2011 02:45:06
2 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?
Z toho co píšeš bych taky doporučil CBR 600F, ale až model F4, tedy od roku 99. Je oproti předchzím o celých 20kg lehčí a to je sakra znát.
Navíc perfektní spolehlivost i spotřeba.
VFR750/800 sice má výkon, jede pěkně od spodu, ale je to těžké jak prase, an okruh mc ne teda
Kdyb jsi chtěl něco ostřejšího, tak za 55tis jde sehant GSXR 750 K1-K3. Je to už sportovnější, s úplně jiným výkonem, ale to by bylo asi až moc na začátek..
Naposledy editováno 28.08.2011 09:24:38
1 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?
2 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovně-silniční sport, kterou?
Bart.B24 píše: Nevím proč tam nemáš šestkovou ninju. Na dnešní poměry jsou starší kousky opravdu sportovně cestovní mašiny. Dá se na tom vcelku v pohodě najet i 500km za den a nic moc ti nebude. Jinak nenapsal jsi cenovej strop, do kterýho se chceš vejít.
pod tohle se jednoznačně podepisuju
Je pravda, že tohle moto budu mít na dlouho dobu, nebo delší, a rád bych s tím projel nějaké ty země a hory, kolem komína ČR, alpy, tzn.: švajc,rakousko,francie.. a na tom SS, teda nevím, zatím ho nechám bokem, díky za rady.
Ke kawě, no na tu sem nějak zapoměl, řadil sem ji asi jako přímo sporta.
To mě zaujalo, že se na ní taky dá jezdit celkem pohodlnějc, ale nevím jak s ND, nebude to špatný třeba i se servisem? Případně drahý/dražší?
K fazerovi:
No ještě o tom budu přemýšlet, ale mě ta motorka nějak neoslovila, ač sem na ní neseděl, tak mě nenadchla jako to cbro 6 f. Ale jak říkám, ještě nad tím popřemýšlím.
K naháči a cbru:
Je pravda, že když jedu i na jawě 120-130 tak už olizuju budíky aby mě to neodfouklo..
a kor u rychlostí 150+. Jako do města na kravinky bych ho bral radši, ale nemám na deset motek, takže kapota zůstane kapotou...
To cbro mě zatím oslovilo nejvíc, a zůstává tak jako adept č.1
Ještě sem dostal tip na yzf 6 thundercata, ten je na tom oproti cebru Fku jak?
Každopádně, všem velmi děkuji za rady !
Naposledy editováno 29.08.2011 00:33:24
A pak mas dve moznosti, Okruhovku + cestaka a nebo se naucit jezdit na sportu i par set kilaku. Jde to
Naposledy editováno 29.08.2011 07:25:12
A abych jen nechvalil tak naopak: nahace nebrat,na cestovani je to na prd(fouka) na okruh uz tuplem. gsxr samoshrejme cestovat se da,ale uz to neni univerzal ale sport.ale cestovat se da taky. Pokud universal tak to cebro nebo thundercata.
edit pismenko
Naposledy editováno 29.08.2011 10:06:16
Naposledy editováno 30.08.2011 09:31:50
1 reakcí na tento příspěvek cestovně-silniční sport, kterou?
šlosi-cat píše: Tak jak píše enusim2 - nezmiňoval jsi Yamahu thundercat... Já ji mám a jsem spokojený.Je to teda moje první motorka a mám ji teprve přes rok a učím se,ale je to opravdu univerzál. Ve své době to byl supersport,ale je to taková sportovně cestovní kočka. Posez je vcelku pohodlnej,výkon 100 koní na začátek zbytečný (mě bude stačit asi hodně dlouho). Do nějakých 8000,- otáček taková hodná,potom to začíná být divočejší a kolem 10000 otáček dostaneš kopanec a jede,jak píchlá svině (ti co jezdí silnější mašiny,se teď asi smějí,ale když jsem vloni začínal a po pár stech km poprvé překonal nějakých těch 10000 otáček,tak jsem se toho kopance lekl,jak sviňa,jelikož jsem to nečekal ).
mohu jen souhlasit s tímto tvrzením, proto říkám že je potřeba přemýšlet kdy otočíš plynem (mám v podstatě stejný motor). Osobně jsem chvilku jezdil na litru, ale k 600 jsem se vrátil, příjde mi, že je daleko poddajnější v zatáčkách, litr je na zatáčky prostě moc silnej....Jinak pokud chceš kompromis tak hrom kočka je ta správná volba...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |