Posledni funkce by se mohla hodit proti policejnim propichovacim pasum
3 reakcí na tento příspěvek Kdo je pro verzi pro motorky? :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je pro verzi pro motorky? :)
Skalik píše: Nevite co je to za system? Pneumatika, elektronicky rizene tlimice? ..
bude to pneumatika.. elektronicky rizene.. jsou tam nejaky cidla na podvozku - kamery atd... v praxi to neni zas takova hitparada jako na tomhle videu...
jinak to aktivni perovani na zaklade snimani terenu kamerama a dalsima senzorama vozi i naky soucasny premiovy evropsky kary... naky MB atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je pro verzi pro motorky? :)
assassin píše: bude to pneumatika.. elektronicky rizene.. jsou tam nejaky cidla na podvozku - kamery atd... v praxi to neni zas takova hitparada jako na tomhle videu...
jinak to aktivni perovani na zaklade snimani terenu kamerama a dalsima senzorama vozi i naky soucasny premiovy evropsky kary... naky MB atd..
Pneumatika? Ja bych to videl spise na ovladanou pruzinu v tlumici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je pro verzi pro motorky? :)
assassin píše: bude to pneumatika.. elektronicky rizene.. jsou tam nejaky cidla na podvozku - kamery atd... v praxi to neni zas takova hitparada jako na tomhle videu...
jinak to aktivni perovani na zaklade snimani terenu kamerama a dalsima senzorama vozi i naky soucasny premiovy evropsky kary... naky MB atd..
Pneumatika by se ale nedokázala tak rychle adaptovat, nebo jo? Co jsem se vezl na nějakých pneumaticky ovládaných podvozcích (audi, vw), tak to nějakou dobu trvá, než se to zvedne nebo naopak sníží.
Naposledy editováno 21.07.2011 13:14:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je pro verzi pro motorky? :)
assassin píše: bude to pneumatika.. elektronicky rizene.. jsou tam nejaky cidla na podvozku - kamery atd... v praxi to neni zas takova hitparada jako na tomhle videu...
jinak to aktivni perovani na zaklade snimani terenu kamerama a dalsima senzorama vozi i naky soucasny premiovy evropsky kary... naky MB atd..
ted se delaji spis tlumice plneny olejem s zeleznejma pilinama kde se to ovlada magnetem jejich tuhost.
Jinak plne penumaticky odpruzeni na vsech 4 je fajn a velmi pohodlna zalezitost libilo se mi to v tehdle autech:
a
Naposledy editováno 21.07.2011 13:16:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je pro verzi pro motorky? :)
Petr-RSV píše: Pneumatika by se ale nedokázala tak rychle adaptovat, nebo jo? Co jsem se vezl na nějakých pneumaticky ovládaných podvozcích (audi, vw), tak to nějakou dobu trvá, než se to zvedne nebo naopak sníží.
nekde na nakym autickarskym foru se ten system resil.. i jeho novejsi nastupci, ale nejak si nemuzu vzpomenout na presny konstrukcni reseni a nemam silu to hledat.. aj drank tu mac last najt....
Naposledy editováno 21.07.2011 13:19:32
Skalik píše: ted se delaji spis tlumice plneny olejem s zeleznejma pilinama kde se to ovlada magnetem jejich tuhost.
Jinak plne penumaticky odpruzeni na vsech 4 je fajn a velmi pohodlna zalezitost libilo se mi to v tehdle autech:
jj ale to je u takovejch tech konfekcnejsich aut a jde jen o nastaveni tlumicu(volvo s60 treba-tusim), tohle na videu a ty auta co jsem myslel tak maj aktivni odpruzeni, tam musi bejt nejak aktivne rizena i pruzina (pruzici medium) tohle jen tlumicema nedokazes...a ty luxusni kary maj ty pneumaticky podvozky docela casto...
1 reakcí na tento příspěvek Kdo je pro verzi pro motorky? :)
každopádně ten jump
1 reakcí na tento příspěvek Kdo je pro verzi pro motorky? :)
Ale jinak v provozu ten Bose systém asi zase tak super nebude, jinak by se to dělalo ve velkém ve všech automobilkách
Ad. pohled z vozu : Asi bych si nemohl zvyknout na to, že mi při jízdě jede auto stále rovně jako v nějaké hře... Mám rád když mi auto dělá to co má, a můžu s tím při rychlejší jízdě počítat, s náklonem, sem tam nějaký hup a tak Takhle bych nevěděl jak to řídit
1 reakcí na tento příspěvek Kdo je pro verzi pro motorky? :)
MalTom píše: Jestli to třeba neni stejný způsob jeko u kamionu,vzduchovej měch a zátěžový ventil.
no Koudy daval o dva prispevky link primo na popis toho systemu.. takze evidentne jsou to elektromagnety... zajimavy ze to tu energii pri roztazeni spotrebovava a naopak pri stlaceni zas rekuperuje... takze to asi nebude tak energeticky narocny (tvrdej ze min nez kolik vykonu sezere klima) ...rozhodne to je zajimave....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je pro verzi pro motorky? :)
Scuber_MadJoe píše: Tak ta první funkce je v sériových autech, např. Porsche Panamera má za příplatek něco přes 100. tis. tzv. "aktivní stabilizátory" které taktéž potlačují náklon v zatáčkách
Ale jinak v provozu ten Bose systém asi zase tak super nebude, jinak by se to dělalo ve velkém ve všech automobilkách
Ad. pohled z vozu : Asi bych si nemohl zvyknout na to, že mi při jízdě jede auto stále rovně jako v nějaké hře... Mám rád když mi auto dělá to co má, a můžu s tím při rychlejší jízdě počítat, s náklonem, sem tam nějaký hup a tak Takhle bych nevěděl jak to řídit
ja myslim ze premiovy znacky to maj v tech vrcholovejch modelech s pneumatickym podvozkem bezne... nekolik rezimu jizdy...
ty maly naklony... na to si zvyknes, auto se sportovnim-tvrdym podvozkem se taky skoro nenaklani... ja se prave nemuzu rozhodnout jestli si dat takovej podvozek a mit vyklepany plomby ze zubu na nasich cestach, nebo komfortni serii a zas pri ostrejsi jizde je to uz mekky-limitujici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo je pro verzi pro motorky? :)
assassin píše: ja myslim ze premiovy znacky to maj v tech vrcholovejch modelech s pneumatickym podvozkem bezne... nekolik rezimu jizdy...
ty maly naklony... na to si zvyknes, auto se sportovnim-tvrdym podvozkem se taky skoro nenaklani... ja se prave nemuzu rozhodnout jestli si dat takovej podvozek a mit vyklepany plomby ze zubu na nasich cestach, nebo komfortni serii a zas pri ostrejsi jizde je to uz mekky-limitujici...
To určitě, ale u žádné značky, ani prémiové, jsem neviděl takový systém, který by to uměl... I když výrobci luxusních korábů se o to tak nějak snaží, ale prostě na naše cesty to není Pořád se to prostě houpe a drkotá, ne jak ve videu
Na malé náklony se dá zvyknout, to samozřejmě ano, ale pořád je to normální podvozek, kde počítáš s alespoň minimálním náklonem, hupama apod a díky tomu s přenosem váhy...
Řídil jsem GT3ku, tvrdý podvozek víc než dost, ale pořád se to nějak naklání, pořád počítáš s přenosem váhy, že se to opře, kopne a tak
U toho BOSE kdy je auto pořád rovně nic takového si myslím nehrozí a na to bych si nezvykl
Scuber_MadJoe píše: To určitě, ale u žádné značky, ani prémiové, jsem neviděl takový systém, který by to uměl... I když výrobci luxusních korábů se o to tak nějak snaží, ale prostě na naše cesty to není Pořád se to prostě houpe a drkotá, ne jak ve videu
Na malé náklony se dá zvyknout, to samozřejmě ano, ale pořád je to normální podvozek, kde počítáš s alespoň minimálním náklonem, hupama apod a díky tomu s přenosem váhy...
Řídil jsem GT3ku, tvrdý podvozek víc než dost, ale pořád se to nějak naklání, pořád počítáš s přenosem váhy, že se to opře, kopne a tak
U toho BOSE kdy je auto pořád rovně nic takového si myslím nehrozí a na to bych si nezvykl
jo to bose je extrem, evidentne i celej system je jinak nez ty hdyropneumaticky pouzity u soucasnejch luxusnich aut, tam se sice zamezuje naklonum, je tam i naka adaptace na povrch apod, ale jako to bose to neni...