globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna kapotáže
 
15.6.2011 v 12:41
Všechny zdravím, chystám se koupit SRADA 600 (99) a chtěl bych na to hodit kapotu z 2001. Má s tím někdo zkušenost a je to proveditelné? Dík za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Změna kapotáže

15.6.2011 v 12:46 | Nahoru | #1
promiň ale co to má za smysl?není výhodnější zrovna koupit 01?když za ty kapoty stejně dáš prachy navíc? Jinak netuším ale asi bude jiný dělaný rám.Nebo s úpravami by to třeba šlo

(reakce na) Změna kapotáže

15.6.2011 v 13:19 | Nahoru | #2
honza511> No taky bych radši koupil 01 ale v mojí cenové relaci se žádná pojizná nepohybuje a nějaká odřená kapota nebude stát určitě tolik .....Rám je skoro stejný tam bych problém neviděl, spíš uchycení bo má jiný tvar. Proto mě zajíma jestli už to někdo zkoušel.

Změna kapotáže

15.6.2011 v 13:43 | Nahoru | #3
jo tak na to bych se asi vysral... pokud to neudelas dokonale, tak to bude poloviční paskvil který snad ani neprodáš

Změna kapotáže

15.6.2011 v 13:45 | Nahoru | #4
Kluci raděj dobře, cenový rozdíl mezi 99 a 01 není takový jako cena samotných plastů.
Pokud máš tu 99 očesanou, tak možná, stejně kapoty kupovat musíš, ale jinak bych na to kašlal.

Změna kapotáže

15.6.2011 v 14:06 | Nahoru | #5
jedine co jde nejak kloudne udelat je podsedlak.ale nejvetsi problem bude s predkem.dle meho nejak kloudne to nejde..ale sikovne ruce si poradi se vsim. v prvni rade bych vzal 01ku. mel jsem srada 99 v 750 a ted K1 a pro me je to nebe a dudy.co se tyce pohodlim,vzhledem. Jiny budik.Jina sirka gumy,ale to asi u 6kila neplati

1 reakcí na tento příspěvek Změna kapotáže

15.6.2011 v 14:50 | Nahoru | #6
jde to , nesedí lešení a koncový díl podsedlovky , ten je třeba převařit nebo vyměnit za K1 , jinak uchyty sedí , jiná je ještě nádrž , srad má kulatější nádrž a tak to trochu designově nesedí , nehledě na to že srad je krasavec sám o sobě pokud bych měnil tak jen podsedlovku aby to vypadalo takhle

2 reakcí na tento příspěvek Změna kapotáže

15.6.2011 v 14:52 | Nahoru | #7
Nechapu,ty si kupujes motorku abys na ni usetril? proc proste radeji nepockas a koupis neco co se ti nerozsype pod nohama.GSXR 600 rok 2001 se da od 50 tisic sehnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna kapotáže

15.6.2011 v 15:22 | Nahoru | #8

MichaelaZX636 píše: Nechapu,ty si kupujes motorku abys na ni usetril? proc proste radeji nepockas a koupis neco co se ti nerozsype pod nohama.GSXR 600 rok 2001 se da od 50 tisic sehnat



Takže všechny starší motorky naházíme do šrotu? :)

(reakce na) Změna kapotáže

15.6.2011 v 15:56 | Nahoru | #9

Dave81 píše: Takže všechny starší motorky naházíme do šrotu? :)

to ne ale kdyz chcu 2001 tak koupim 2001 a nesnazim se z toho delat nic jinyho.To je jak kdybych rekla heledte mam kawu zx-6r 2004 a chci z ni udelat 2005

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna kapotáže

15.6.2011 v 15:58 | Nahoru | #10

MichaelaZX636 píše: Nechapu,ty si kupujes motorku abys na ni usetril? proc proste radeji nepockas a koupis neco co se ti nerozsype pod nohama.GSXR 600 rok 2001 se da od 50 tisic sehnat

u tohodle pripadu u 6kila ten cenovej rozdil neni velky a je to jak rikas.
zvlast kdyz ta prestavba sezere vic penez nez by ho stala K1 a navic to bude hnusny a buhvi jaky

(reakce na) Změna kapotáže

15.6.2011 v 16:03 | Nahoru | #11

enusim2 píše: u tohodle pripadu u 6kila ten cenovej rozdil neni velky a je to jak rikas.
zvlast kdyz ta prestavba sezere vic penez nez by ho stala K1 a navic to bude hnusny a buhvi jaky

podle me kazda motorka ma svy kouzlo ale ja si potrpim na to kdyz je motorka v originalnim stavu a neni to buhvi jaky poskladany paskvil

Změna kapotáže

15.6.2011 v 17:49 | Nahoru | #12
já bych to přestavěl na čtyřkolku

Změna kapotáže

15.6.2011 v 19:01 | Nahoru | #13
Že jsem tady něco takového psal .....ptám se jestli to jde udělat a ne na morální kodexy

(reakce na) Změna kapotáže

15.6.2011 v 19:03 | Nahoru | #14

Béďa píše: jde to , nesedí lešení a koncový díl podsedlovky , ten je třeba převařit nebo vyměnit za K1 , jinak uchyty sedí , jiná je ještě nádrž , srad má kulatější nádrž a tak to trochu designově nesedí , nehledě na to že srad je krasavec sám o sobě pokud bych měnil tak jen podsedlovku aby to vypadalo takhle



Ten podsedlák na tom vypadá luxusně

Změna kapotáže

15.6.2011 v 23:46 | Nahoru | #15
tohle by mohlo stačit ne ? mám víc fotek , ozvi se do sz s mailem a pošlu ti víc fotek toho srada s tím podsedlákem

1 reakcí na tento příspěvek Změna kapotáže

16.6.2011 v 07:57 | Nahoru | #16
Už se to tu řešilo, dost takových přestaveb je. Takže to jde. (ono jde všechno, když se chce )



nebo tady 750 SRAD z roku 1997







(reakce na) Změna kapotáže

16.6.2011 v 11:58 | Nahoru | #17

c.j. píše: Už se to tu řešilo, dost takových přestaveb je. Takže to jde. (ono jde všechno, když se chce )



nebo tady 750 SRAD z roku 1997









No ten zelený SRAD je špičkový
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist