Téma: Fichtl tuning úpravy
31.1.2011 v 22:46
Zdar borci Ficht je pro alchimysty ...
Ladiči ,Hlavy plné zkušeností ,zápalu,nápadů chuti nadšení, pro fichtly jeho kutilského i velice profesionálního hledání koníků.
Pustil jsem se do přestavby pinďoura jsem v začátcích mám v podstatě jen rám a kvalitní díly pro základ , moc mě motor tohoto přepravovadla chytl a chtěl bych si sním pohrát... hledám borce,kteří sdílí mé nadčení s hledáním koníků a pomohli by svýmí zkušenostmi rady k postavení závodního motoru na Fichtl cup 2011 -2013
Posílejte fotky plány návody zajímavosti ..kde co kdo jak .... a za kolik
1. Čím začít
2.kde se koníčci skrývají?
3.Jak na to?
4.jízdní vlastnosti?

5. kde nakoupit již upravené a doporučené díly ?
Tohle je krásné

Naposledy editováno 01.02.2011 00:25:45
Předchozí
1 2
Následující

Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 22:51 | Nahoru | #1
Čím začít válec?

Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #3
Viděl bych to spíš na fichtl cup 2012, raději 2013 ...máš pře sebou spoustu práce - koukni na Stejskyho stránky, nedávno dostavěl fekála s motorem chlazeným vodou...na zakázku ti upraví válec, má v nabídce i závodní úpravy až na 8-9 koní...jinak neboj, na tu absolutní špičku nebudeš mít nikdy

http://www.jawa50speed.wz.cz/

Naposledy editováno 31.01.2011 22:59:25

2 reakcí na tento příspěvek Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:00 | Nahoru | #4
Tohle je mazec

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:04 | Nahoru | #5
Co dát jinej motor (busa, rocket III, nebo y2k)?

Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:05 | Nahoru | #6
vzácné informace

Naposledy editováno 02.02.2011 22:37:22

Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:13 | Nahoru | #7
Nechci dělat někomu reklamu, ale za ty prachy za které to ten borec (Stejsky) nabízí, bych se s ničím nenamáhal...jenom bych sehnal pořádný karburátor a laděný výfuk, pak si s tím trochu pohrát, odladit to a hurá do akce...

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:16 | Nahoru | #8
2stroke> Jak říkáš je to spousta práce a poznávání a taky bych to viděl spíš aš na další sezónu kdy se dostaví nějaký výsledek ...

Hlavně dostatečná zásoba kártrů pístů a válců na nejvyšší špičku asi nedosáhnu ale chtěl bych se aspoň trošičku přiblížit

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:21 | Nahoru | #9

KedaR_K píše: Tohle je mazec



Skoky na fichtlu přes železniční přejezd v cca 80 v hodině jsou luxusní ...no, opět mě to inspirovalo k dostavbě mého peklostroje....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:23 | Nahoru | #10

UnholyRider píše: Co dát jinej motor (busa, rocket III, nebo y2k)?


Ono by to tak ztratilo ten krásnej smysl a potenciál

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:26 | Nahoru | #11

Android.wr píše: Ono by to tak ztratilo ten krásnej smysl a potenciál


Ale byl bys zaručeně první

Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:34 | Nahoru | #12
jde koupit kit už upraveného válce s pistem ? máte zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:37 | Nahoru | #13
Android.wr> Sežeň si motor z tohohle



S tímhle Suzuki vyhrála v roce 66, nebo 67 Mistrovství světa 50tek...2válcová 50tka, 17,5 koně, 17 000 otáček, 176 km/h

Jo, málem bych zapomněl, mělo to 14 rychlostí

Naposledy editováno 31.01.2011 23:44:02

Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:38 | Nahoru | #14

Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:39 | Nahoru | #15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:46 | Nahoru | #16
2stroke> S motorem z fichtla jed sto pade to je zajímavější ne?

Naposledy editováno 01.02.2011 00:14:24

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:47 | Nahoru | #17


Jako když píská komár

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:49 | Nahoru | #18

Android.wr píše: 2stroke> Z motorem s fichtla jed sto pade to je zajímavější ne?



Jenže to bylo v 60. letech, dneska by ty motory točily 30 000 a moto měly top speed hodně přes 200 ...no prostě blázni

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:52 | Nahoru | #19

2stroke píše:

Jako když píská komár

Kurňa to jsou točky... neuvěřitelné co se z toho motorečka dá vyžvejknout krááása

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:56 | Nahoru | #20

2stroke píše: Jenže to bylo v 60. letech, dneska by ty motory točily 30 000 a moto měly top speed hodně přes 200 ...no prostě blázni



Těch třicet tisíc jsem slyšel u sousedova RC modelu neuvěřitelné... je to velké jak klávesnice má to dva a půl koně točí to těch třicet,4x4 diferenciály kotoučové brzdy vzduchoolejové tlumiče a jede to ne ethanol max rychlost 80 km/h staví se to na zadní

Naposledy editováno 31.01.2011 23:57:53

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:57 | Nahoru | #21
Muhehe, 50tky na Manu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fichtl tuning úpravy

31.1.2011 v 23:58 | Nahoru | #22

Android.wr píše: Těch třicet tisíc jsem slyšel u sousedova RC modelu neuvěřitelné... je to velké jak klávesnice má to dva a půl koně točí to těch třicet,4x4 diferenciály kotoučové brzdy vzduchoolejové tlumiče a jede to ne ethanol max rychlost 80 km/h staví se to na zadní



Jj, a motor má objem třeba 10 ccm, masakr...

Hecht, nebo vlastně ještě menší objem, teď jsem viděl nějaké RC auto se spalovákem, motor 1 ccm, 1 kůň, 30 000

Naposledy editováno 01.02.2011 00:01:34

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 00:02 | Nahoru | #23

2stroke píše: Muhehe, 50tky na Manu



Hledím na to s otevřenou hlavou... ti by se mohli regulerně měřit se stopětadvackama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 00:10 | Nahoru | #24
2stroke> Taky máš krásnou přestavbičku

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 00:22 | Nahoru | #25
Android.wr> jj, díky , jenom bych už to měl dotáhnout konečně do konce ...no ale v zimě se mi dělat nechce a v létě jsem stavěl to Cafe, tak pionýr šel stranou

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 00:28 | Nahoru | #26
čím se právě zabíváš ,nebo co ti zbívá k dokončení?Řek bych že lazení fichtla konce nemá

Fichtl tuning úpravy

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2011 v 09:53 | Nahoru | #27
čau . doporučil bych ti od stejkyho koupit válec ma jich hodně v nabítce snad si vybereš tu maš odkaz http://www.jawa50speed.wz.cz/... a tu mám reklamu na díly ktery vyrabím ... http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html ...

Fichtl tuning úpravy

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2011 v 10:34 | Nahoru | #28
přeju hodně štěstí... Ladím trochu Čezetu v profilu a jako největší problém a bolest vidím převodovku, na to pravděpodobně přijdeš sám... Zvýšit výkon není až tak nemožné... horší je ovšem to, aby jsi dosáhl širšího použitelného pásma... Na čezetě se mi sice špičkový výkon povedlo zvýšit z 13 na 21 koní, ale ten výkon tam je opravdu až úplně nahoře a jinak je mrtvo... v kombinaci s dlouhými převody to znamená, že to pořádně nejede... Na chvíli to zabere, pak musím přeřadit a otáčky spadnou tak nízko, že strašně dlouho trvá, než se to rozmotá... kratší finální převod nepomůže a plánovanou výměnu převodovky za sedmikvalt z Mita jsem zatím vzhledem k finanční náročnosti odložil na neurčito... Na videu je i podle zvuku slyšet, jak ke konci otáček motor zabare:

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 12:34 | Nahoru | #29

KedaR_K píše: Tohle je mazec



Ta rovinka u přejezdu,to je masakr

(reakce na) Fichtl tuning úpravy

1.2.2011 v 12:42 | Nahoru | #30

Android.wr píše: čím se právě zabíváš ,nebo co ti zbívá k dokončení?Řek bych že lazení fichtla konce nemá



Musím ještě nastříkat nádrž, bobek, sehnat kapoty, a pak se vrhnu teprve na motor - vzhledem k tomu, že jsem doma tak jednou za měsíc, tak se k tomu moc nedostanu...no asi si ten motor nechám u někoho udělat, jenom mírné navýšení výkonu, tak na 5-6 koní (třeba ta cestovní úprava válce od Stejskyho)...stejně ta motorka skončí někde v obýváku
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist