1.Jakou používáte vysílačku?
2.Je to full-duplex, tzn. dá se kecat bez klíčování?
3.Při komunikaci s druhou PMR se interkom přeruší?
4.Jakou vzdálenost to reálně zvládne ve městě a mimo město mezi motorkama?
5.Jak se ovládá klíčovací tlačítko (princip chápu,ale je to pohodlné,nevadí to tlačítko a kde je umístěné na řídítku,jak a kde ho má spolujezdec,pokud teda není interkom full duplex)
6.Jak řešíte nabíjení vysílačky na cestách a jaká je její výdrž.
Díky moc.
P.S. Nejde mi o to vyvolat diskuzi PMR vs. BT (o tom myslím bylo už napsáno dost)
2. Ne.
3. Ano. Je to udělané tak, že řidič a spolujezdec se vlastně o vysílačku přetahují. Takže když vysílá jeden, druhý sice do toho může mluvit a bude mimo slyšet taky, ale neví odkdy dokdy se vysílá, leda by si klíčovací tlačítko podržel taky.
4. Ve městě stovky metrů - podle typu zástavby. Mimo město taky, podle terénu. V podstatě jsme asi nikdy nezkusili spojení na větši vzdálenost, než půl kilometru.
5. Na tlačítko na řídítkách jsem si zvykl a už ho ani nevnímám. Spolujezdec ho nejčastěji připne okolo palce a aktivuje ukazováčkem.
6. Výdrž jeden až dva dny při běžném používání, podle intenzity kvokání do mikrofonu. MT725 je na tom o něco líp, než 700. Vozím univerzál rychlonabíječku na tužkovky a mikrotužky, na 12 i 220V a nabíjím buď přes noc, když je k dispozici zásuvka, nebo klidně za jízdy náhradní sadu baterií z autozásuvky na motorce. Nabíječku používám i na tužkovky do digitálu.
1 reakcí na tento příspěvek Interkom=vysílačka PMR
Naposledy editováno 29.07.2009 17:44:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom=vysílačka PMR
dajos: Jo, je to tak, počet není omezen. Jen to chce dodržovat trochu kázně při používání, protože na jedné frekvenci nemůže mluvit víc lidí najednou. Ale dá se na to rychle zvyknout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom=vysílačka PMR
Jojo díky, a kolik koštuje taková výbavička pro 1 osobu?