A ted k věci..Rád bych pořídil chopper/cruiser,a následně ho samodomo překopal do nějaký líbivý podoby. Nemam technický vzdělání, ale co je do systému kolo-páka-hák,to dokážu dát do kupy,na složitější věci je dostatek známejch v kovoýrobě atd.
Nebudu tu po vás chtít věčný rozhodování Intruder nebo Marauder,pouze potřebuju pár TT rad,abych věděl,jakým směrem případný překopání plánovat. Omlouvam se předem za pro někoho jednoznačně samozřejmý věci,ale jak říkam,moje zkušenost s motorkama je minimální,a rád bych měl tyhle věci sesumírovaný,než se do něčeho vrhnu..
1. Jak problematické je prodloužení vidlice (neřešim podkopnutí,ale samotný prodloužení) a jak je řešitelný? (výměna za vidli z jiný mašiny,výměna/výroba delších ramen,nastavení ramen nějakým způsobem)
2. Dělal se někdy Marauder 800 s pletenejma kolama,ne s těmi litými nesmysly?
3. Na to navazující-je možný na Marauderu vyměnit kola za jiná (s výpletem)-tzn. je u různých značek shodný systém uchycení náboje (tvar,velikost,uchycení osy)
4.Na kolik hraje u motorky roli volba kardan/řetěz,u spousty voleb Intr/Mar sem to čet jako jedno ze stěžejních,krom výměny jednou za X tisíc je ještě nějaký negativum?
5.Když se podívám na nepoměr předních kol Intruder vs Marauder,jde pouze o rozdílně široké gumy,nebo je širší i ráfek a rozteč vidlice?
Jo a poslední dotaz, v čem se Suzuki liší modely ala Intruder VS, GL, Volusia atd? Google sem drazdit zkousel.ale odpovedi sem se nedopatral.
A jinak pro případný tazatele "přijde na to,co chceš koupit,proč nekoupíš to a to a pod"..Bude to moje první mašina,takže jednak se chci držet nižší kubatury,a jednak sem si limit pro pořízení základu dal 80-100k, 150+ už je výrazně nad mý možnosti i touhy. :) Jinak vzhledem k postavě 180/85kg,je ok chtít stavět rozložitýho cruisera, nebo líp zbastlit subtilního easy ridera s dlouhou vidlí?
Toť pro začátek asi vše,když si vzpomenu ještě na něco co sem z věčných dilemat řešil,namastim to sem..předem díky všem za odpovědi,a ještě jednou sorry mazákům za dětský dotazy..
Naposledy editováno 27.05.2009 23:06:33
2 reakcí na tento příspěvek Přestavba Intrudera/Maraudera, ptá se trotl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba Intrudera/Maraudera, ptá se trotl
sherm14>prodloužení vidlice dělají spacializované firmy,stojí to tak 50 litrů....
hodně hrubý odhad ne?
4. kardan je prostě pohodlnější, není s tim takovýho sraní při údržbě ale jako zásadní bych to rozhodně neviděl
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba Intrudera/Maraudera, ptá se trotl
ad2 a 3 :nevim a určitě někde najdeš kola co budou pasovat a budou drátový.
ad4. na kolik si kdo připustí. Pro mě když chopper tak kardan nebo řemen, ale je to každýho volba. Řetěz se holt musí o moc víc udržovat než kardan.
ad5. nevim
doporučení : jestli je to tvoje první motorka a ještě celkem slabá, neplánuj žádný přestavby, kup si která se ti líbí víc, stejně jí do dvou let prodáš a budeš chtít větší a ty úpravy ti nikdo nezaplatí. A teprve po nějaký době ježdění budeš schopnej posoudit co bys chtěl měnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba Intrudera/Maraudera, ptá se trotl
Jinak díky všem za odpovědi,od 800 za 80k žádný zázraky nečekam,a nehodlam její cenu zvyšovat na dvojnásobek úpravama,proto se poptávam,jaký jsou možnosti,ceny atd,abych podle toho směroval volbu mašiny a nenavymejšlel si kraviny a pak "jé,fakt to bude stát sto tisíc?"..satanův kladkostroj stejně bude nejdřív příští rok,takže zatim jenom velký oči,plánování a vymejšlení.. :)
sherm:jasný,podkopnutí vidle mi je jasný,že je potřeba,ale uříznout/převařit je z mýho pohledu pořád menší problém než dohánění délky vidlice..
ujo Fido:jak sem psal výše,proto se tak neohrabaně ptam na de facto obě mašiny najednou,abych měl srovnání,co jak vyjde finančně,a pak se nedivil..protože jak vetřelec tak záškodník maj něco,co bych v případě pořízení chtěl jinak,takže ted koukam po cestě menšího zla..a ještě jednou:né,z maraudera opravdu něco s kilometrovou vidlí dělat nechci :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba Intrudera/Maraudera, ptá se trotl
Gal>sherm14> Máš a nemáš, aby vůbec nedošlo k prodloužení, musel by bejt úhel vidlic někde blízko ke kolmosti k silnici, to by se pak naopak rozvor zkrátil, ale u každý motorky v tomhle stylu co tu chlapík vybírá už je úhel poměrně dopředu, takže jen protažením vidlic se rozvor zvětší. Jestli mě k tomu donutíš s pistolí u hlavy, vypotim i nějaký goniometrický funkce, kde se to dá spočítat. Na druhou stranu máš pravdu v tom, že to natažení je poměrně bezvýznamný. Když si ale přečteš tu otázku, tak on právě mluví o protažení vidlí a předkopnutí z toho vyjímá. Asi je mu jasný, že se musí spodní brejle protahnout a předělat sedla na trubky, aby se v tom nelámaly.
neboj,s pistolí u hlavy tě k ničemu nutit nebudu každopádně jesli mu jde jen o částečné prodloužení tak se delší trubky jeví jako designově a hlavně i finančně přijatelná možnost
každopádně díky všem za pomoc při koumání,a at vam to pres leto pěkně jezdí,já na vás budu závitivě koukat :)
Neni kam spechat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |