Vloni na podzim mě začala sáknout levá vidle, gufera stále původní, měnil jsem v nich pouze olej, najeto 90 tis.
Takže přes zimu proběhla rozborka, nový gufera i prachovky v orig. Suzuki. Co kus to pětikilo.
Trubky a pouzdra bez poškození, krásně hladký, bez sebemenší vůle. Měl jsem půjčený profi naražeč, vše děláno s max. pečlivostí, aby se nepoškodil břit na novém guferu.
Na jaře jsem vyrazil a teď po čtyřech měsících začala sáknout pravá vidle a týden potom i levá.
To mě teda malinko (víc) nas--lo.
Když o tom tak přemýšlím, tak jediný co mě napadá je, že ty gufera byly špatný.
Už jen proto, že začaly téct obě strany skoro současně.
A to jsem si říkal, že nebudu kupovat nějakou druhovýrobu a koupím za nemalej peníz originál Suzuki.
Takže otázka zní, je možný že ty orig. gufera stály za ho--o?
Co koupit za gufera aby to vydrželo ?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
titus píše: Kup si gufera od All Balls
Uz nikdy. Stejny problem jako Touratech a originaly. Podle me vse znacka NOK. Uz ji nechci videt po tom co jsem si pred par lety prosel. Jak jsem psal vyse. Jedine SKF. Daval jsem je i na trubky ktere bych radeji na moto uz nedaval, vid Maciku, a funguji bez problemu tretim rokem.
Na krosce mi tekly gufera, jen jsem je vyčistil a jedou vesele dal.
Allballs vetsinou tesni vic nez jina gufera, ale vidlice jde docela ztuha, takze sice neteče olej, ale citlivost je o nicem.
Naposledy editováno 08.08.2020 19:43:52
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
Trubky ohnuté nebudou, jezdím tu mašinu skoro od novoty a nikdy žádný crash nebyl.
Montáž probíhala s max. pečlivostí, jak jsem už zmínil, takže to si myslím že nebude příčinou.
Zkusím kouknout na ty SKFka, orig. byly NOK.
Každopádně to budu řešit až v zimě a pokud objevím čím to mohlo být, tak se zde o to podělím.
Takže ještě jednou dík.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
Matýsek-GSX píše: Tak všem díky za reakce.
Trubky ohnuté nebudou, jezdím tu mašinu skoro od novoty a nikdy žádný crash nebyl.
Montáž probíhala s max. pečlivostí, jak jsem už zmínil, takže to si myslím že nebude příčinou.
Zkusím kouknout na ty SKFka, orig. byly NOK.
Každopádně to budu řešit až v zimě a pokud objevím čím to mohlo být, tak se zde o to podělím.
Takže ještě jednou dík.
Maximální pečlivost je sice fajn, ale pokud clovek nema zkusenosti muze udelat nakou botu. Neverim, ze je to guferama. Skf jsou spis choulostivejsi nez NOK...
Vidlici jsi cistil? Jak?
assassin píše: Maximální pečlivost je sice fajn, ale pokud clovek nema zkusenosti muze udelat nakou botu. Neverim, ze je to guferama. Skf jsou spis choulostivejsi nez NOK...
Vidlici jsi cistil? Jak?
Já taky nevěřil tomu, že to budou gufera. Ale taky jsem nevěřil tomu, že 3x zkurvím gufera montáží nebo něco při postupu. Navíc jsem ti vidle nedělal poprvé a nikdy před tím žádné problémy neměl.
A oni to nakonec opravdu byla gufera. Od té doby u mě NOK skončil.... Ta SKF byla ve finále levnější než 3x nová gufera NOK. Tedy pokud někdo nedělá i nějaké fake gufera NOK.
Naposledy editováno 10.08.2020 14:01:33
assassin píše: Maximální pečlivost je sice fajn, ale pokud clovek nema zkusenosti muze udelat nakou botu. Neverim, ze je to guferama. Skf jsou spis choulostivejsi nez NOK...
Vidlici jsi cistil? Jak?
Vidlici jsem čistil.
Po kompletní demontáži jsem trubky a spodky zabalil do hadru, hodil do krabice a vzal domů.
Doma jsem žhavou vodou a saponátem vše krásně vymyl od zaschlých much, prachu z desek a všelijakýho bordelu.
Potom vše důkladně proplách žhavou vodou, otřel a na stojáka postavil k radiátoru.
Další víkend jsem se dostal k montáži, ještě jsem do nich svítil baterkou a byli bez jedinýho smítka.
Před montáží jsem trubky lehce potřel olejem, který jsem měl připraven do tlumičů (Motul).
Na hrdlo trubky jsem před montáží gufer nasadil vystřižený kolečko igelitu, abych nestrhl břit o hrany hrdla.
Ještě než jsem gufera narazil, koukal jsem jestli jsou pružinky tam kde mají být, jak sedí břity a jestli je vše ok.
Vážně mě nenapadá co víc bych pro to měl udělat.
Navíc pro mě trochu záhada, že začali po půlce sezony téct obě strany.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
Kamarad dela v prumeru vic jak jedny vidlice denne a dava tam gufera nok ... kdyby byl problem tam, tak bude mit docela dost reklamaci.
Naposledy editováno 10.08.2020 15:08:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
assassin píše: umi byt dost bordelu i v kartridzi - ty jsi predpokladam necistil. Nejvic guferum vadi prach z brzd, tzn klidne muze byt i spojitost s timhle. Vliv ma i znacka oleje. Cim jsi gufera narazel?
Kamarad dela v prumeru vic jak jedny vidlice denne a dava tam gufera nok ... kdyby byl problem tam, tak bude mit docela dost reklamaci.
Naražeč půjčený od kamaráda, který ho pro mě zapůjčil od svého kamaráda.
Profi, kovový, takový dva rádlovaný půlměsíce, který se secvaknou kolem trubky.
Přiměřoval jsem k němu gufero a ta narážecí hrana přesně vycházela na vnější kroužek gufera. tam bych problém nehledal.
Olej se měnil pravidelně, a stále ten samý (Motul), při demontáži jsem vyléval starý olej a byl čistý, skoro jak ten ve flašce.
Gufera objednána u autor. prodejce Suzuki, v orig. pytlíku, nálepka Suzuki. Ten by snad nějaký přebalený plagiát neprodal.
I když, čemu může člověk v dnešním světě věřit
assassin píše: umi byt dost bordelu i v kartridzi - ty jsi predpokladam necistil. Nejvic guferum vadi prach z brzd, tzn klidne muze byt i spojitost s timhle. Vliv ma i znacka oleje. Cim jsi gufera narazel?
Kamarad dela v prumeru vic jak jedny vidlice denne a dava tam gufera nok ... kdyby byl problem tam, tak bude mit docela dost reklamaci.
Jen jsem napsal svoji osobni zkusenost. At si z toho vezme kdo chce co chce. Mimochodem kdyz uz nic jineho, tak ty SKF maji mnohem lepsi prachovky. A jsou hnusne zelene.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
Každopádně si to můžu dát přes zimu znova.
A zkusit gufera od jiného výrobce, protože kdybych tam dal opět NOK, a další sezónu by to náhodou začalo téct, tak to bych si musel už vážně nafackovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX - tečou vidle po opravě
Uni33 píše: Matýsek-GSX> Asi tě to stejně nemine, to znova dělat, možné je, že jsi narazil na špatný kusy gufer, to se stát může v dnešní konzumní společnosti. Jestli to budeš rozebírat znova tak nech přeměřit trubky, jestli nemají ovalitu nebo nejsou prohlé. A když jsi to skládal dohromady, šli ti trubky do brýlí dobře nasunout, nebo jsi musel s nimi otáčet?
Trubky budou ok.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |