řeším teď brzdy na mojem VTR 1000 SP2. Mám zároveň GSX-R 750 K6 a zaráží mě brzdy. Na gixu brzdí perfektně, ale jak jsem teď dlouho jezdil na gixu a přesednul na VTRo, málem jsem si rozbil hubu. Jsem zvyklý brzdit dvěma prstama no a jak jsem na to hňapnul na VTR, tak to vůbec nebrzdilo. Nemám žádné srovnání... jak vám to brzdí??
Když jsem vzal za páčku, brzda měla fakt pomalý nástup a ještě ke všemu jsem páčku stlačil až ke zbylým dvoum prstům na řidítkách, takže už jsem nemohl více brzdit.
Vyměněny desky, vyměněna kapalina, odvzdušněno, pancéřovky a brzda je furt strašně měkká. Nedalo mi to a rozebral jsem celou páčku a hlavní brzdový válec.. Všechno podle chytré knížky v normě. Čím to může být, poraďte!
Díky
Doma mám ještě Kývačku 250 tak ti udělám porovnání mezi Jawa a VTR :) .
Před dvěma lety jsem měnil na VTR hadice a brzdovku. Možná by to mohl být problém destiček- použitý materiál. Já dávám originály.
jestli chceš přijeď porovnáme....
Naposledy editováno 13.04.2020 08:10:14
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 špatně brzdí
Ja menim kapalinu tam, ze odsaju zespoda komplet brzdovku, nasadim na odvdusnovak hadicku s nadobkou at ma kam odtekat kapalina, !necham odvdusnovak povolenej (ne uplne at no neprisava moc vzduchu pres zavit, jen tolik aby to teklo), leju kapalinu do nadobky a pumpuju dokud jdou vespod bubliny. Pak odvzusnovak zavru a opakuju to samy pro druhej trmena je to hotovy za 15 minut. Mam teda 2 hadice primo k pumpe, ale myslim ze to bude fungovat i na tech puvodnich.
Mam stejny brzdy jako sp2 a assassin pise ze jsou ok :)
Ale přeposílám názor z německého fóra:
Ovzdušnění tokico
Než se vzdáte, možná to budete chtít vyzkoušet. Měl jsem spoustu problémů se splétanými šňůrami a Tokicos, zdálo se, že je mnohem horší, aby se vzduch dostal než Nissins. A bez ohledu na to, co si myslíte, jak jste je vykrvili k smrti, váš problém JE vzduchem. To je ve formě extrémně malých bublin v liniích, které jsou dostatečně malé, aby se přilepily k otvorům povrchovým napětím. Krvácení konvenčním způsobem buď pákou nebo tlakovým odvzdušňovačem je neposouvá, tekutina je prostě prochází kolem nich a nepohybují se. Vyzkoušel jsem všechny vázací páky zpět atd., Nikdy nefunguje. Tak..
Sejměte brzdové třmeny a vyjměte destičky. Při otevřeném zásobníku začněte tlačit písty brzdovou pákou. Budete muset do nádrže přidat další brzdovou kapalinu, zatímco vy jdete a jdete pomalu, nechcete vyhodit píst ven. Budete-li chtít vyjít ven, budete muset některé písty zaseknout, aby vyjeli i ostatní. To, co se snažíte udělat, je dostat dobré množství tekutiny do toho posuvného měřítka. Nyní třmeny nějak zajistěte (nikdy bych je nechat nechat viset mimo brzdové vedení), nasadit víčko na nádrž a nechat přes noc.
Následující den sejměte víčko a začněte rychle tlačit písty zpět do třmenů. Sledujte, jak jdete, protože nádrž se naplní tekutinou, kterou budete muset odstranit. Až budete mít všechny písty zpět, vložte podložky a namontujte třmeny. Doplňte nádrž a načerpejte brzdy, podle potřeby přidávejte tekutinu. Nyní byste měli mít dobré brzdy.
Toto je forma zpětného krvácení a funguje tak, že rychlost, kterou vytlačujete tekutinu z třmenu, je příliš velká pro povrchové napětí vzduchových bublin, jsou uvolněna a tekutina, která je obsahuje, je vytlačena ze systému na nádrži kde se odvzdušňují do atmosféry.
1 reakcí na tento příspěvek VTR 1000 špatně brzdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 1000 špatně brzdí
Uni33 píše: A ještě jeden tip: otevři nádobku a zkus páčku rychle pouštět, jako by s ní cvrnkat, jestli ti s toho polezou mikrobublinky tak je stále vzduch v systému. A musíš ovzdušňovat a ovzdušňovat.
Dvě otázky:
1) Když budu cvrnkat tou pákou jak píšeš, tak mám mikrobublinky pozorovat kde? V nádobce nebo si mám povolit odvzdušňovák?
2) Jak při tom Německém způsobu poznat, kdy už pístky vypadnou? Abych je nevysunul moc, to bych nerad.. Je tam nějaká stanovená délka, nebo jedu na pocit
Díky, zítra na to vletím!!
2) nejlepší je to, dát třmen mimo kotouč nebo sundat přední kolo a dát do třmenů staré destičky a stačit je k sobě, pak desky vyndat a vracet pístky zpět.
Tak hle jsem to dělal já, opakoval jsem to párkrát, pak si právě i cvrnkal páčkou abych měl jistotu že s pumpy nejde vzduch, a zatím přední brzda dobrá a zatím jsem si při brždění nepřicvakl prsty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 | Ghost-CBR1000rr | 21 | 18.12.2021 v 19:20 babynek |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |