řeším teď takový problém na VNku 1500, r. 97, 1 karbec, 4-kvalt.
Od tý doby co jsem to pořídil, to při zavření plynu střílelo z laufu. Hodně, jako z kulovnice. Chod motoru byl ok. Na jízdní vlastnosti to nemělo vliv, jen to bylo opravdu hodně nepříjemý.. Občas při brždění motorem z kopce to mezi tím klasickým malým poblafáním taky sem tam ustřelilo. No tak jsem to dal do servisu. Vyměnili mi tam akcelerační membránu. Protože prý měla už vychozený to šoupě a klochtalo to tam. Když to měli rozdělaný, řekli mi taky, že tam byly nějaký podložky, který tam podle schematu nemají bejt. Byly pod hlavou jehly, která nemá zářezy, takže to někdo vypodložil, aby byla jehla vejš a dávala bohatší směs. Podložky vyhodili, složili. Přestalo to střílet do laufu, začalo to střílet nahoru do filterboxu sání. Naladili bohatost směsi na 3 otáčky od zavřený polohy. Teď už to nestřílí nikam. Jen to při plynulých rozjezdech jakoby kašle, nebo vynechává, prostě to není úplně ono, pokud nezatáhnu za plyn z prudka. A když při jízdě po městě udržuju stálou rychlost těsně za polohou kde plyn akorát začíná zabírat, tak tam to taky vynechává, jako kdyby to bouchalo na jeden válec. Svíce jsou ok, a jsou nový. Kabeláž taky. Jinak to jede normálně, volnoběh drží, při prudký akceleraci ok, při vyšších otáčkách taky ok. Na studeným motoru se to projevuje více, na zahřátým míň. Nyní to vyžaduje delší zahřívání na sytič. Jeví se mi to jako chudá směs, ale nevím... Čím by to mohlo být? Jestli by nestálo za to tam zpátky vrazit ty podložky....?
Tady ještě přikládám video, jak se to chová když tahám za plyn zprudka a pak hladce:
Naposledy editováno 11.04.2019 22:26:09
Tady se o tom píše, je to sice anglicky, ale myslím že to popisuje přesně to co se děje:
"Shimming the needles will get rid of a nasty lean spot coming right off idle. If your bike stalls, hesitates, hacks or coughs when you are trying to pull off from a stop, you could use shimming."
https://www.ninjette...howthread.php?t=9465
1 reakcí na tento příspěvek Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
Keď to ale zase bude moc bohaté, to tiež nie je nič moc na motor...
1 reakcí na tento příspěvek Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
swarda píše: Stev> Potřeboval jsem právě na to slyšet nějakej názor, jestli se třeba nemejlím... 3 otočky jsou dle mýho názoru už docela dost.
mám hondu dva karbece vykochané výfuky,
měl jsem to samé z kopce flusance nebo střelba, měnil jsem mebrány se šoupaty, seřizoval čistil koumal, pokud jsem utáhl bohatost tak zas štěkot z karbeců, řešil jsem to jízdou a postupným po chloupkách utahováním bohatosti až to bylo OK, ted to mám tak že nastartuju, když je kosa a přidám prudce plyn štěkne karbec, tak jedu 3 km v klidu a pak je to OK, nebo stačí nechat chvíli nastartovanou, tankuju jen EO, OMV a slofnaft, moc lihu mi taky dobře střílelo do výfuku, takové flus flus
Naposledy editováno 14.04.2019 15:42:48
Přijde mi to jako když tam jde málo paliva. A nízké otáčky.
1 reakcí na tento příspěvek Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
1 reakcí na tento příspěvek Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
EDIT: objevil jsem, že na obou válcích pod deklem hlavy prolíná těsnění, tím se vysvětluje záhadná ztráta oleje... ale zatím to nežere tolik aby to mělo smysl řešit - protože kvuli tomu musí motor ven, a když už bude venku, tak je to zralý na menší GO. A to bude docela ranec: rozvody, hydroštely, atd. Takže to zatím budu utírat, postupně dolejvat a třeba příští rok to půjde ven...
Naposledy editováno 29.04.2019 11:34:22
Pro budoucí čtenáře:
Přijde mi, že ty podložky mají opravdu pozitivní vliv na plynulost jízdy, není to pak takový uskákaný. Rozjíždí se to pěkně hladce.. trochu jsem se o to ještě zajímal, dávají se tam přesně z tohohle důvodu, hlavně pro začínající jezdce. A taky kvůli doseřízení tam, kde nejsou stavitelný zářezy na jehle - dá se sehnat i kit se zářezy, nebo rovnou celej DynoJet s tryskama, ale to zas něco stojí, takže levná alternativa je hodit tam podložku, funguje to báječně.
Naposledy editováno 29.04.2019 11:34:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
petrvtr_new píše: swarda> Uf, podložka 1.7 mm, je docela dost.. Na vtr mam jehly dynojet ktere jsou stavitelne po 1 mm a takhle hruby mi to nevyhovovalo, laboroval jsem mezi s podložkama 0.3 mm
souhlasím, taky ladím max po 0.5. V tomhle případě bych asi začal na 1mm a ještě bych zkusil trochu ubrat na volnoběžnejch šroubech. Ale zas je možný že to takhle trefil dobře a skončil bych na tom samym :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
1 reakcí na tento příspěvek Špatná bohatost směsi Podložky pod jehlu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 16 | 20.2.2024 v 17:16 lecomondo |
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 | Osif | 4 | 20.11.2023 v 13:11 Osif |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 0 | 2.7.2023 v 20:30 Kritix |