Naposledy editováno 01.01.2019 20:08:08
1 reakcí na tento příspěvek Kompromis
Co te urcite ceka je spodni spojkova pumpa - resi se jinym vyrobcem - Oberon za cca 3500, pak prelozeni uchyceni bocniho stojanu - cca 500kc a podle najezdu spotrebni veci ktere bohuzel u KTM resit musis, jako hlavni bych videl horni spojkvou pumpu na pacce ktera driv nebo pozdeji zacne propoustet. Dal podle toho, co kupis.
Motor toho najede strasne moc, tam problem neni. Jen musis pocitat se spotrebou oleje - cca 0,2 - 0,5l na 1000 a spotreba podle toho jak za to tahas, ja mam rozmezi 5 - 11l
2 reakcí na tento příspěvek Kompromis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
A o chození KTM někam bych fakt úplně nemluvil.
2 reakcí na tento příspěvek Kompromis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
však netvrdím, že je to špatná motorka, ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V a to jsem měl půčeného i SD1290r (2018), ten už jede, ale taky se to nechová jak obyč 2V co má v sobě SM, prostě ta elektronika z toho dělá úplně něco jiného. Viděl bych to tak,že SM bude super na nějaké utažené točky, kdy se jede cca. 100km/hod a pak rychle ze zatáčky pryč, ale jak přijdou táhlejší zatáčky, tak je FZ někde jinde, sice ne v sérii ( zadní tlumič není kdo ví co), ale jako celek funguje velice dobře.
2V není pro každého, zkoušel jsem víc strojů a mě to třeba vůbec nesedí, dole nic, pak nástup a pocit brutálního zrychlení a vršek slabota (takovej naftovej motor), 4V prostě jede dole, ve středním pásmu taky a ve vršku je to proti 2V fakt znatelně silnější. Mě baví motorku točit do červenýho, a když dáš jinačí poměr na řetězovce, tak nemáš sice nesmyslnou maximálku (cca.280), ale jsi někde na 250 a pak je to ultimátní stroj. Moje fz valí v březnu na brzdu a podle toho vím, a vím co na motorce mám a budu ještě mít tak hranice 170koní a 120Nm je něco kam SM nemá šanci nikdy dosáhnout
MaraVFR píše: ještě si tam připiš Speed a Street Triple ;)
Nuda a zase nuda, lineární nástup, prostě to jede, ale pocitově to nejede. Podvozek super, brzdy taky, ale motor okleštěnec projel jsem Speeda (2014) a jiná motorka od této značky co bych bral je street 2018, jede to na ten obsah suprově a ten podvozek....ale je to přece jen jinej segment než litry.KubaLC8 píše: 950ka mela jeste nejake mouchy, ktere se musely z vyroby vychytat, ale to zalezi, kterej modelovej rok budes kupovat.
Co te urcite ceka je spodni spojkova pumpa - resi se jinym vyrobcem - Oberon za cca 3500, pak prelozeni uchyceni bocniho stojanu - cca 500kc a podle najezdu spotrebni veci ktere bohuzel u KTM resit musis, jako hlavni bych videl horni spojkvou pumpu na pacce ktera driv nebo pozdeji zacne propoustet. Dal podle toho, co kupis.
Motor toho najede strasne moc, tam problem neni. Jen musis pocitat se spotrebou oleje - cca 0,2 - 0,5l na 1000 a spotreba podle toho jak za to tahas, ja mam rozmezi 5 - 11l
to je docela dost... 5-11L oleje na 1000km.... to zere vic jak moje kamna v dilne
Nevim jaky rozpocet, ale kdyz pises o zmene prevodu, urcite bych bral v uvahu tuono R/Factory. Je to hodne zabavne naradi vlastne uz od prvni generace.
Jinak podle priorit. Na nejake Orly bude SMR supr, ale taky se tam musis nejak dostat...
Zkoušel jsem od kámoše mt10, motorka super ale zábava je hodně vysoko a to má luxus spodek snad nejlepší čtyřválec na kterým sem jel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
S mou SMR jsem jezdil na dromu a že by si mě kdejaký 4v dal ke svačině to fakt ne.
V provozu s ní mám najeto za čtyři roky dost a stejná story.
V běžném provozu hraje největší roli podvozek a schopnost zrychlení mezi kilem a dvěma. Vím jaké komponenty má SMR, vím jaké jsou možnosti jeho nastavení a vím, jak excelentní tah má motor právě na adrenalin běžného provozu.
Tvé tvrzení jak 990 KTM bledne vedle sériové FZ1 mě jen zlehka pobavilo, to je vše.
Já jsem s ní spokojený a to bohužel nejsem ten jezdec, co by to dal každou křižovatku na záda.
Na druhou stranu ale musím přiznat, že konstantní rychlost tomu nějak nesedí. Teprve, když se za to vezme, všechno do sebe nějak víc zapadá a začne to teprve fungovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
Sonicek píše: PetrXX> .... ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V........
Vubec nechci pochybovat o tve vyledene fz1n, ale zrovna v Myte bych si na tunaka, dobre udrzovanyho/vyledanyho vsadil.
Mne se na RSV jezdilo hodne dobre. Jde dobre citit grip zadniho kola a hlavne kdyz to ustreli, je to pozvolny a citelny, ne jako u L4, kde se ti motor hned splasi do otacek, kolo se prehrabne a ty pak jdes na hasana.
V2 rozhodne maji neco do sebe, ale rovinky umeni jen ty prevrtane (1290 atp.), to je pravda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
Sonicek píše: SLEEPER> tak v mýtě když jedu na 1ku, tak je přece úplně jedno jestli nemám spodek, prostě to jede furt. když 2, tak se to hůř sebere to je jasný, ale pak tam přijede nějakej střelec na 4v šestce co to opravdu umí, a ať máš co chceš, tak jsi v prcně
Jasne, ja spis beru ty vyjezdy, kde se rada pada na highsidera, jak se zrychluje z velmi nizkych rychlosti. Na to je V2 proste lepsi, hodnejsi...
e: Zitra to vsechno proberem.
Naposledy editováno 30.12.2018 20:53:07
1 reakcí na tento příspěvek Kompromis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |