mám docela velký problém na FZS 1000 s eletrikou.
Oč jde:
Včera jsem byl na vyjíždce, všechno bylo v pohodě než mi motorka sama od sebe chcípla- při jízdě na 6.rychlost (kolem 5tis ot), prostě zhasla přístrojovka (i čas a nájezd km) -tzn. pravý chcípak by o neměl být (u něj hodiny nezhasnou). Tak jsem jel jěště 200m bez jiskry a najednou rana z výfuku jak pr*se přistrojovka naběhla a jelo se dál tato situace se stala ještě 2x. Horší ale bylo, že mě to potkalo za 10km znovu, ale tam byl problém, že jsem jel do kopce. Takže moto chcípla- otočení klíčkem žádná reakce ani to neproblikly kontrolky, ale když jsem je zakryl rukou tak neutrál lehce svítil. Nastartovat nešla jakoby by štávy, ale ten neutrál lehounce svítil takže nejaký zbyteček tam asi byl. Tak jsem to otočil a zkoušel jsem ji rozběhnout- naštěstí to bylo z kopce takže asi za 200-300m opět rána jak z děla a už jsem frčel dom - bez světel pouze 1,2 rychlost. Dojedu dom měřím baterii - 13,76V, ale pro klid na duši jsem ji na noc dal na nabíječku. Dnes ráno přídu nabíječka hlasí baterie nabita. Tak ji zapojím zpátky do moto zkouším jestli dobíjí (13.4V na volnoběhpři zapnutých světlech) a jedu dokončit tu trasu. Ale co se nestane po cca 50 předjíždím na rovice renault twingo cca 100km rychlostí najednou zhasla přístrojovka, twingo mě předjelo z prava mezitím opět rána a zase jsem jel, po asi 1km chcípla zase bohužel už v zatáčce- tu jsem málem nevybral pak zase naskočila- to už jsem měl nervy v kýblu takže jsem opět vypl světla a směr domů- už jsem ale používal všechny rychlosti. Dojel jsem domů tak si říkám, že by to mohlo být tím hl. světlem, když ho mám vyplý tak to jede, tak kolem toho 5 minut chodím přemýšlím (na nic nepřicházím :P ) Tak že ji pudu zkusit jenom projet kolem baráku, otočím klíčem (světla vypnuty) nastartuji- během 3 sekund chcípne (přístrojovka opět bez proudu), ale za 5 sekund opět na mě zasvítila kontrolka neutrálu. Takže teď vůbec nevím, čím to může být- chcípe se světlem i bez něj, v náklonu i na rovině, baterku dobíjí- takže bych to dával zavinu nějakýmu špatnýmu kontaktu nebo zkratu v kabelech, jenže jak něj přijít když do dělá jen občas, a navíc jsou všechny kabely v ,, hadičkách,, bo jak to nazvat.
Takže moje otázka z ní na co se prve podívat/ kde hledat chybu.
Nemohly by to dělat třeba uhlíky u rotoru?
Sorry za román a díky za každé info.
Naposledy editováno 02.08.2013 17:44:04
kdyby to nebylo aspoň všechno v těch bužírkách
A ještě dotaz od altíku z motoru jdou 3 kabely - každý zvlášť, ale když jsem je proměřoval tím pípákem tak všechno pípalo se vším - je to možný?
Naposledy editováno 02.08.2013 18:35:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |