pls kdo má zkušenosti s KTM EXC 300, 2011 a <,
tyto modely maji nově 6ti stupnovou prevodovku + nejake modifikace ramu + podvozku.
Hlavně mě zajím pruběh motoru od nizkých otáček, když máš stejny vyfuk a pruzinu v privere jako na modelu 2010 a >, urcite jsou lidi, co mohou porovnat chovani techto modelu.
Měl jsem KTM 300 2006 a 2008 a ta 2008 je cca stejna az do modelu 2010, tak to v krvi ještě mám, její chování, ale ta 2011 a < me zajima, jak jste spokojeny a zda ten rozdíl je znatelný.
diky!
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 300, 2011 <
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
Prevodovka stale stejna? model 2011 vice ma preci 6ti kvalt ne? Tim si hlavne vysvetluji to posileni trakce.
tuto formulaci taky nevim jak presne uchopit:) " ale od modelu 2009 ,desítka už doping měla. "
dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
ty me snad málo znáš ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
já a nejezdit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Naposledy editováno 26.12.2012 20:15:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
španělskou nemocí myslíš to, že na tom za chvíli jsou na všech pákách vůle nebo to chytá lišku apod. Včetně toho brnění do stupaček? Nebo máš na mysli něco jiného?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 300, 2011 <
měl jsem 2 x gg, a právě po mechanické stránce mě ta motorka zklamala. Jak píšu, po chvilce se začaly dělat vůle na šaltře, bzdě, startovačce apod. Na různých dílech to začalo chytat lišku. Nemluvě o věčném měnění ložisek v kolech. A nejvíc mi vadily ty vibrace do noh. Taky jsem nebyl úplně spokojený s chodem motoru ve středním pásmu, ale to může být věc nastavení, do toho jsem neryl. Slícování plastů taky nebyla žádná hitparáda. Ten tachometr, který funguje jen z polovice, taky nebyla zrovna nejlepší vizitka španělského výrobce. Podvozek OK.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Podvozky jednokomorových EXC jsou dobré od pomalé do střední jízdy,na rychlou už nestíhají,řešením je dvoukomora,nebo kity různých firem.PDS od 2010 je super bez potřeby něco v něm měnit,jen servisovat co 50mth(při závodění,i dříve).
Monix> jasné ,že se to musí doladit vždy na cihlovou barvu svíčky v režimech,v kterých jezdíš.
Můj osobní názor je,že si nemá kupovat 2-T ten,kdo chce jezdit jen na krouťák,od toho jsou tady 4-T.A nejlíp se pozná schopnost jezdce, na zvládnutí stroje od nejmenších objemů(125/150/200/250 atd).