2 reakcí na tento příspěvek Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
Dodo_Terra píše: Čína, já bych se na to bál sednout.
rika nekdo s motorkou od cikanu
(reakce na) Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
Dodo_Terra píše: Čína, já bych se na to bál sednout.
Jak seš mladej, tak seš -----
Je to opravdu dobrá motorka a od čínských výrobců toho moc lepšího nevzešlo, alespoň tedy na náš trh. Měl jsem ten starší model Cross 200, ale se stejným motorem. Víc si přečti v profilu.
Dočteš se tu nejspíš číst podobný nesmysly, co píše Dodo, ale nenech si kazit radost. Za málo peněz máš dost muziky .
A jak na ní? No přeci sednou do sedla a prásknout do koní
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
Je to ale už pár let, a byla to cross 200, tak nevím jak dneska..
E: abych nešpinil hanebně značku, teď jsem na rozpacích jestli to opravdu nebyla ta Kentoya, protože jsem fotky nenašel, ale pamatuju na 100% že to byla 200ccm cross
Naposledy editováno 27.10.2012 12:25:35
(reakce na) Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
nejpomalejší píše: Já jsem na číně letos odjela v Rumunsku hory a holka moje to vydržela,mám sice ještě japonku 2T,ale to nechci srovnávat 2T 4T protože každá má něco.Za sebe můžu říct ,neboj se číny.Jediné moje opravy jsou ryze spotřební a to fakt jezdím do terénu s chlapama,sice na mě pořád čekají,ale za to motorka nemůže.
Většinou to bývá tak, že lidi kteří nejsou schopni něčeho dosáhnout, tak si honí ego drahými a rádoby špičkovými věcmi. Například jen si vybav rádoby cyklisty kteří nutně musí mít kompletní dres a funkční prádlo a přitom jezdí 2x týdně trasy o délce 20km tempem jako kdyby jeli pro chleba do obchodu.
Proto pokaždé když někdo podobně jako výše kritizuje nějakou značku motorek, tak vím co si o dotyčným myslet. Někdo kdo nikdy nic nedokázal a bohužel už ani nedokáže.
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
KDYZ SROVNAS POMER KVALITA/CENA novy (!) cinsky motorky, neni to tak zly. Navic mas dva roky zaruky a nemusis zakladat temata o skrytych vadach a stocenych tachometrech bazarovek.
(reakce na) Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
(reakce na) Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
copo píše: cinske motorky od yuki su v pohode, ale zalezi o pristupe k nim. Hovorim za seba a za moju yukinu. Za necele roky cez 36 000km po SK, CZ, PL a zdolala aj Alpske cesty. Co sa tyke servisu, tak urdzby a pravidelna kontrola. To co si vyzaduje kazda motorka
Přesně tak, připomněl bych vlastní zkušenost - vyhnout se "značkovému" servisu. Zkurví na co sáhnou. Jedinou výjimkou byl p. Kácha přímo v Průhonicích, bohužel se zabil při nehodě.
Mašina mi jezdí parádně, dělá radost, ale co mohu, zvládnu sám. Olej, ventily, filtr, svíčky, výměna řetězu, rozety, čekají mě teď v zimě po skoro 30 000 km brzdové desky ...
Doma: nečekáš, nepřeplácíš, neodhaluješ skryté stržené závity, které spáchal servis...
Cez zimu rozoberiem tachometer, mam dva a skusim zlozit s toho jeden a samozrejme moto hned omladne
Na prvom mi prestalo ukazovat dobre rychlost, tusim po 15 000 km to bolo a ten co mam teraz nahodeny, tak ten nerata km. Po zime bude fungovat tak ako ma.
A je mi jedno kolko bude mat moto km, moto u mna dozije
Macek-NX píše: Já ji sice nevlastnil, ale pamatuju si když na nich blbli před výstavákama. Bylo tam asi tak 5-6 jezdců, najednou jednomu upadlo zrcátko (vyrvalo se ze závitu) a to se prcasil přes takovou malinkou kládu, takže k upadnutí zrcátka nebyl důvod. Tak s ním šlehl do rohu a jezdil dál, za další dvě minuty mu upadla celá objímka spojky na řidítkách, takže to odtavil. Jednomu to chcíplo a už to nenatočil, dalšímu tuším prasko spojk. lanko a upadl stojánek, tak tam jezdili asi jen dva, jak přejeli tu kládu tak se mu vyvalilo přední světlo a viselo na kabelech. Jen ten poslední jezdil pořád s celou moto. Bylo to od vyjetí zhruba 5-10 minut, víc to nevydrželo. Tak to sbalili a uklidili a bylo po všem Na to nikdy nezapomenu, ještě bych možná našel i foto.... akorát škoda že nemám komentáře oních trialových jezdců, moc to nechválili
Je to ale už pár let, a byla to cross 200, tak nevím jak dneska..
E: abych nešpinil hanebně značku, teď jsem na rozpacích jestli to opravdu nebyla ta Kentoya, protože jsem fotky nenašel, ale pamatuju na 100% že to byla 200ccm cross
Jo u toho jsem taky byl, docela sranda. Jinak ještě jsem neviděl Yuki, která by fungovala hned od výrobce. Z číny jedině rozebrat a znovu složit s lepidlem na závity... Radši pryč...
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
1) předprodejní servis na h....o, dávám mu na vrub většinu nepříjemností
2) praskání rámu,páček, zrcátek...atd se neděje
3) kvalita je minimálně stejná jako u Jawy (vlastní zkušenost)
4) zásadní věci se neserou, pár much obtěžuje (třeba jako drnčení plastů atd.), ale vždycky to jede
5) poměr cena/odvedená služba bezkonkurenční
6) není to totál bezúdržbovka - běžný servisní úkony vyžaduje (opět asi jako Jawa)
7) lacinej provoz - málo žere (olej vůbec), prací filtr, levný enduro gumy, řetěz...
tahle motorka je v mým životě už x-tá (včetně Japonskejch endur) a ještě žádnou jsem si tak moc neužíval.
pesastor píše: Jo frajeri, kdybyste byli pametnici - na zacatku sedmdesatych let byla jakakoli rejze vzorem nespolehlivosti! At to byly televize, radia nebo motorky.....
Pamětník sice nejsem a pokud ty ano, tak ti asi paměť dobře neslouží.
Kawasaki
1965 W1 650 47hp 54Nm - motorka si získala respekt v celém světě (mimo východní blok )
1969 H1 Mach III 60 hp 58 Nm 1/4 mil / 13sec
1972 H2 Mach IV 74hp, 79Nm 1/4 mil / 12,3sec
1972 Z1900 "Král motocyklů" na mnoho dalších let. 82hp 73Nm
1973 Z2 750
atd. O nějakým vzoru nespolehlivosti nemůže být ani řeč.
Motor KB-5 z roku 1955 v tehdejším dlouhodobém testu spolehlivosti ukázal neskutečnou výdrž 50000km bez poruchy.
Honda už v roce 1969 vyjíždí s CB750Four.
Trochu si tu historii japonský průmyslový výroby doplň
Něco málo o Kawasaki
Naposledy editováno 29.10.2012 15:28:07
1 reakcí na tento příspěvek Yuki SM200 - nějaké zkušenosti?
spíš jsem chtěl říct, že i Jawa i číňan jsou bezproblémově použitelný motorky, pokud se o ně člověk umí postarat.
tedy nic pro motorkáře-uživatele.
Honda je vyšší liga. otázka je vždycky,jestli si člověk může dovolit/chce připlatit za bezstarostnost, nebo si dokáže motorku "zadotovat" vlastní pečlivou údržbou.
Konkrétně SM 200 a TR 200 a potažmo i 125ky tohoto typu absolutně bez problému. Se náhodou povedly, třeba od jejich nástupců SM 250 a TR250, který už českej Yuki nakoupil v jiný fabrice a kvalitní zdaleka tak nejsou.
Mám jednu z prvních TR 200, přes pět let, jezdí hlavně mimo asfalt a žádný šetření...Mimo zadní pneu a výměny oleje stále bez problému...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Páka spojky Yuki SM 200 | Swarovski | 3 | 22.4.2019 v 15:25 krokoš |
Vracení moto na inzerát [1, 2] Yuki SM 125, Yuki SM 200 | Praus | 43 | 9.10.2018 v 08:46 teren |
Yuki sm 200 vs. sm 250 Yuki SM 200, Yuki SM 250 | Davesv | 10 | 11.9.2018 v 16:54 Julip |
Řetězová sada na yuki 200 sm Yuki SM 200 | mates02 | 4 | 22.2.2018 v 20:11 mates02 |
U plného plynu vynechává1 Yuki SM 200 | mates02 | 5 | 1.2.2018 v 21:03 WHTRDR |