1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
ale ten napínák by se projevoval jinak - propouští v tahu a to nejdřív kolem 5-7 000ot/min. na volnoběh nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
3 reakcí na tento příspěvek CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
já 300V jezdím a to jen proto, že motorka dostává poměrně čouda na letišti. Nicméně na ten 5100 Ester co tam máš ty jezdil David Závadský s cbr600 a ani jevy jako omezovače na hrazdě s tím motorem nic neudělaly, takže olej je to víc než kvalitní.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
Jo a ten napinak sem uz taky resil, nechal sem si vyrobit pruzinu s vetsí tuhostí a jiz 9 000km spokojenost.(jinak co znam Hondy tak s tim maji fakt problemy asi vsichni, nema cenu kupovat novy, proste si to spravte doma na koleni a udelate lip
a nekdo tu taky psal ze rozvodak se neprojevuje na volnobeh - blbost, me klepal jen na volnobeh, v zátahu neklepe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
Napínák je jedna věc. Druhá věc je lyžina, do které se napínák opírá. Může být vydřená od starého (původního) rozvoďáku a tím pádem i nový napínák je natolik vysunutý, že pružina ztrácí schopnost tlačit. Je třeba zkontrolovat míru vysunutí napínáku, pak změřit jeho minimální a maximální vysunutí. Aktuální stav by měl být do 50% jeho celkového chodu. Pokud je víc, začal bych se starat o výměnu lyžiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
Nejde o to, kolik jsi na lyžině najel. Jde o to, jakým způsobem byl dopnutý ten napínák. Standartní postup je, že se nechá sám vysunout silou pružiny. Ale některým to nestačí a "pomáhají" mu ještě šroubovákem - pro jistotu. A to je vetšinou začátkem konce lyžiny. Nemá kde uhnout při šponování rozvoďáku a tak se začne vydírat.
Zkontroluj ty délky a uvidíš, co dál.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 F Sport - zvuky z motoru
Napínák najdeš úplně na pravé straně. Trčí zezadu vedle 4 válce. Je zakončený krycím šroubkem M6. Je vidět přes pravé okno v kapotě.