Zvláště pak za slovní obraty jako "postupný úpadek tohoto šampionátu"!!!
Děkujeme za tyto slova zvláště, když chceme jet tento šampionát a vehementně na to sháníme sponzory.
Nezlobte se na mne, ale toto nám skutečně nepomůže a značně nám to stěžuje práci!!!
ME je ME, kdo je první je mistr evropy. Jedou se tam prestižní třídy, nesouhlasím s ponižováním tohoto šampionátu.
Proč takto také nehodnotíte Moto GP 4T? Kdo dojede má body, nebo tam je snad naplněný celý rošt?
Raději jsou na lajně jenom ve třech, aby to nevypadalo tak blbě na startu, pro TV a pro sponzory!!!
Děkuji za spolupráci Pane Štolo, doufám že to nečetl žádný z našich rozjednaných sponzorů!!!
Ještě jednou Vielen Dank Herr Stola
poslední závod ME jedou pouze jezdci, kteří mají:
A) šanci na na vítězství a bojují o trofej,
B) nový materiál a potřebu testovat na příští ročník,
C) dostatek financí, takže proč nejet, když se to jede.
ME se jede po celé evropě a ti co nemají šanci na dobré umístění, tak šetří prostředky na další ročník. Přesuny hmot jsou dnes velice finančně náročné a navíc je říjen.
Nesrovnával bych to s MS, ME je především o nadšencích majících dobré finanční zázemí a o hledání nových talentů pro profi teamy.
1 reakcí na tento příspěvek ME 2007
Jinak za cca 4000kč máš zaplacenej volnej trénink v pátek 45 minut, v sobotu dvě kvalifikace 35 minut a v neděli 15 min warm a 19 kol závod.
To se Vám zdá bez úrovně?!
Bez úrovně je leda MČR!!!
Na ME jsem šel s časem 3 sekundy dolů za víkend oproti MČR.
Prostě je tam za 110 procenty času prvního čára. Seš pomalejší tak nazdar.
A ten první bejvá safra rychlej, neříkejte mi že se Vám zdá Molina nebo Conti pomalej?!
1 reakcí na tento příspěvek ME 2007
ME Most 2007- nejrychlejší časy v závodě:
Nico - 125ccm - 1:45.864
Molina - 250ccm - 1:40.642
Filla - 600ccm - 1:40.647
Szkopek 1000ccm - 1:40.105
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Ale prostě na tom může jezdit každej!!!
Nestojí to svět a po jedný sezoně pochopíš co stím, aby to jelo.
Tak nevim proč jsou ostatní tak zabržděný a ohrnujou nad tím nos!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
ver tomu, ze je nad tim nos neohrnuju a branu moji garaze neprekroci ctyrtaktni stroj :thmubup:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
No a pak je ten zbytek ty (tisíce), který jsou v tom slepým ovčím houfu a vytvářejí a ovlivňují veřejné mínění a když fabriky houknou, tak si všichni honem pořizují novější motorky, aby stačili a za rok zas a zas a pořát tak dokola okolo stolalala?
Na 125 a 250 je krásný to, že na 6 let starý motorce můžeš bejt mistr Evropy.
Na Supersračce nikoliv. Proto si myslim, že je to mnohem dražší!!!
Jenže to oni nechtějí slyšet, ne ne nechtějí *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Jenže ono je hrozně jednoduchý postavit 5002T a 9904T a říct dvoutakt nestačí odchod ze scény *no*
Sem zvědavej co vymyslej na 250ccm, taky asi nějakou takovouhle fintičku.
Jenže to se pak potom na žádnym speciálu už nesvezem. Protože to bys musel mit bambilion a pochybuju, že budou produktion racery. *no*
Ale sam osobne si myslim,ze se blejska na lepsi casy. vzdyt motokros a enduro se zpatky vraci ke dvoutaktum, protoze spolehlivosti a nenarocnosti a jednoduchosti si zpatky ziskavaji lidi
3 reakcí na tento příspěvek ME 2007
1 reakcí na tento příspěvek ME 2007
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
125 ccm 29. Gyorfi ztráta 1min 38s, tedy prakticky kolo
250 ccm 22. Molina -1 kolo
Myslím, že Racing jako novinář zhodnotil evropskou situaci solidně bez nějakých postranních úmyslů! Bohužel, je na UEM jak z této situace ven! A dále, být v ME stejný limit jako v MS, tedy 107%, tak by pole například v Mostě bylo ještě podstatně chudší.
MS je někde jinde, ME mělo být předstupněm, ale to se v posledních letech vytratilo!
Takže , co dál??? Zbytečné osočování zde nic nevyřeší!
Honza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
110% se ti zdá málo přísné, nevim je to druhá liga. Tak proč být tak přísný, nesrovnával bych to s MS.
A co je potom MČR, tam je myslim 120%. Takže se mi to zdá jako slušnej mezistupeň. Navíc to jsou pořádný závody s pořádnou porcí kilometrů, tak nevim.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Ohledně 110%, tady dělení na ligy nějak neberu! On taky "nemusí" být limit žádnej! Ale dle mého názoru, když už ne v nabitých osminkách, tak ve dvěpade by měl jet mistr Evropy na body v MS, zvláště když je Španěl a jede se ve Španělsku!
Ale že se v Evropě svezeš, s tím souhlasím! O tom žádná :) ! MČR jsou "sprinty", ale zase dle předepsaných kilometráží organizátorem! Jenže tohle už bylo za Franty Šťastného - GP cca 200 km, MR 60!
Honza
Jinak, souhlasim, ale zase mne nakopává vsuvka o dožívání dvěpade.
Taky se bavím s lidma, kteří na závody chodí a hlavně přestávají chodit. Jsou zmatený z rozdělení tříd, pro diváka asi nepochopitelných. Malý štoky, velký, supersport, superbike...
Přitom vidí na trati pořád ty samý mota, stejně to vypadá a akustika je taky stejná, po dvou závodech jde pryč, protože, co bych tady dělal? Je to pořád dokola.
Když jedou 125 je to něco, 600 je to něco jinýho, 250 zase něco jinýho a Supermono a Superbike, zase je to něco jinýho.
Nebaví je čumět pořád na to samý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ME 2007
Dvěpade měly v MS původně skončit už loni! Ale u nás se sešlo slušné pole jen málokdy, tedy myslím početně alespoň přes 20 jezdců!
Honza
TT - toť závod!
1 reakcí na tento příspěvek ME 2007
2 reakcí na tento příspěvek ME 2007
MS jet každej nemůže, je to divný, ale čechů už je tam prej dost. Dva češi jsou na svět už moc. Dorna jich prej víc nepřipustí, nojo nezbylo by místo pro Taloše apod.
Honza
Ohledně J.Huleše - při své první GP byl 23., a to se v ME 1993 pohyboval okolo 10.místa!
1 reakcí na tento příspěvek ME 2007
Počty přihlášených jsou toho jasným důkazem:
125 ccm 30 jezdců
250 ccm 19 jezdců
600 ccm SSP 25 jezdců
600 ccm STK 31 jezdců
1000 ccm STK 11 jezdců
Racing se nám vzhlédl v Super... a tak jistě rána v podobě 11ti motorek na startu hovoří jasně, ME je jenom pro 250, protože ty se už nikde jinde nesvezou!(to nemám ze své hlavy)!
Raději pojedeme prestižní národní šampionáty, protože tam ruku na srdce, je mnohem menší konkurence a jedou se na prvořadých okruzích!
Těšte se na dvěpade v Hořicích, Voit už má Aprilii od Kiefer-Boss a tak nevim jestli mu zbyla doma, nebo ji Heidolf někde vopřel o popelnice :puke: