Téma: MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
19.5.2011 v 17:36
Zdravím. Má někdo nějaké dlouhodobější zkušenosti z MV Agustou F4 750 S? Řešil někdo nějaký problém, typičtější závada kromě toho, že je to ital? Asi nejspíš i drby a klepy.
Má někdo přibližnou představu co stojí provoz takovýhleho kousku mimo běžného servisu (olej + filtry). Přibližnou cenu dílů (nemyslím těch performance z katalogu, tu znám a je víc než exluzivní), ale běžnější díly podléhající výměně (ložiska do kol, řízení atp.).
Jak to jede/nejede už vím. Měl jsem tu čest. Spíš mě zajímá jak moc mě dokáže vycucnout finančně.
edit: Ještě jestli někdo máte nějaký odkaz na e-schop s čímkoliv užitečným na MV sem s tím.
Zatím jsem našel těhle pár odkazů:
Performance parts:
1. http://www.emotouk.com/mvagusta.htm
2. http://www.dinocorse.com/mv-agusta-f4
Manuály: http://my.agusta.us/
Katalogy náhradních dílů EOM: http://www.ducatiperformance.com/mv_agusta_oem_parts.php
No a ještě se skoro nikde nedá sehnat postřehy z jízdy. Takže pár zážitků z asi 15 km co jsem s ní absolvoval.
Motor a převodovka
Byla to první verze. Takže 126 HP při asi 13 500 rpm. Pod 4 tisíce prakticky nepoužitelný s vyjímkou jízdy na jedničku a dvojku. Pod 15 km/h se bez spojkování ject nedá. Provozní otáčky začínají až někde od 5 tis. 5 - 7 je takových na běžnou jízdu, ale moc točivého momentu tam není. Opravdu jízda je až od 9 - 10. Opravdu zatahuje až přes 10 tisíc. Potom omezovač nastoupí dost rychle, ale překvapivě jemně. Málem jsem si toho ani nevšiml. Nikdy jsem nejel se silniční šestkou (ten spodek bude asi jako modernější šestka), ale pokud to srovnám s bývalou ZXR 750, tak F4 je lepší asi až tak od 10 tis. otáček výš. Jo a zkoušel jsem předjet náklaďák na šetku z 90ti km/h a to se jí hodně moc nelíbilo. Po přidání plynu z těch cca 4 tis. chroptěla a ani se moc nechtěla rozjet.
Převodovka je řekl bych super. Řadí krásně jemně a tiše. Rychlosti dobře navazují. Dráhy řazení kraťoučký. Jen možná sekundární převod by mohl být o fous kratší.
Podvozek a brzdy
Odpružení je hodně moc tvrdý. Ale pořád se to dá. Oproti ZXR se řídí trochu snadněji, ale má dost podobný charakter. Jen na GSX-R 750 K2/3 se přesností a lehkostí ovládání asi nechytá. Ale i tu GSX-R jsem měl jen půjčenou a tak jsem o ní jel taky opatrně.
Brzdy sice vypadají, že zastaví náklaďák, ale bohužel ne. Předek je hodně tupej a účinek vypadá trochu jinak. Zadní brzda je tam je proto, protože musí. Tohle bylo asi největší zklamání. Nejspíš to byly ale jen špatné/mastné destičky.
Ergonomie
Hodně moc sportovní. Opět přirovnám k ZXR. Je možná ještě víc váhy na zápěstích a stupačky ještě výš a ještě subtilnější co se velikosti týče. Sedačka je polstrovaná jen minimálně. Zrcátka se mi bohužel nepovedlo naštělovat abych v nich něco viděl. Prostě na tomhle člověk jede třeba 80 a stejně má pocit, že jede a něco se děje. Podsedlový prostor pojme akorát orig. nářadí a lékarnu a nic víc. Ale tenhle charakter má prostě něco do sebe a líbí se mi to. Není to nudná motorka co jede tak nějak sama.
Vzhled
Každý ať si udělá názor jaký chce. Pro mě asi nejhezčí motorka za posledních 20 let.
Jo a berte to s rezervou. Nejsem zrovna super řidič, ale spíš mrdal.
Naposledy editováno 27.06.2011 15:58:56
Má někdo přibližnou představu co stojí provoz takovýhleho kousku mimo běžného servisu (olej + filtry). Přibližnou cenu dílů (nemyslím těch performance z katalogu, tu znám a je víc než exluzivní), ale běžnější díly podléhající výměně (ložiska do kol, řízení atp.).
Jak to jede/nejede už vím. Měl jsem tu čest. Spíš mě zajímá jak moc mě dokáže vycucnout finančně.
edit: Ještě jestli někdo máte nějaký odkaz na e-schop s čímkoliv užitečným na MV sem s tím.
Zatím jsem našel těhle pár odkazů:
Performance parts:
1. http://www.emotouk.com/mvagusta.htm
2. http://www.dinocorse.com/mv-agusta-f4
Manuály: http://my.agusta.us/
Katalogy náhradních dílů EOM: http://www.ducatiperformance.com/mv_agusta_oem_parts.php
No a ještě se skoro nikde nedá sehnat postřehy z jízdy. Takže pár zážitků z asi 15 km co jsem s ní absolvoval.
Motor a převodovka
Byla to první verze. Takže 126 HP při asi 13 500 rpm. Pod 4 tisíce prakticky nepoužitelný s vyjímkou jízdy na jedničku a dvojku. Pod 15 km/h se bez spojkování ject nedá. Provozní otáčky začínají až někde od 5 tis. 5 - 7 je takových na běžnou jízdu, ale moc točivého momentu tam není. Opravdu jízda je až od 9 - 10. Opravdu zatahuje až přes 10 tisíc. Potom omezovač nastoupí dost rychle, ale překvapivě jemně. Málem jsem si toho ani nevšiml. Nikdy jsem nejel se silniční šestkou (ten spodek bude asi jako modernější šestka), ale pokud to srovnám s bývalou ZXR 750, tak F4 je lepší asi až tak od 10 tis. otáček výš. Jo a zkoušel jsem předjet náklaďák na šetku z 90ti km/h a to se jí hodně moc nelíbilo. Po přidání plynu z těch cca 4 tis. chroptěla a ani se moc nechtěla rozjet.
Převodovka je řekl bych super. Řadí krásně jemně a tiše. Rychlosti dobře navazují. Dráhy řazení kraťoučký. Jen možná sekundární převod by mohl být o fous kratší.
Podvozek a brzdy
Odpružení je hodně moc tvrdý. Ale pořád se to dá. Oproti ZXR se řídí trochu snadněji, ale má dost podobný charakter. Jen na GSX-R 750 K2/3 se přesností a lehkostí ovládání asi nechytá. Ale i tu GSX-R jsem měl jen půjčenou a tak jsem o ní jel taky opatrně.
Brzdy sice vypadají, že zastaví náklaďák, ale bohužel ne. Předek je hodně tupej a účinek vypadá trochu jinak. Zadní brzda je tam je proto, protože musí. Tohle bylo asi největší zklamání. Nejspíš to byly ale jen špatné/mastné destičky.
Ergonomie
Hodně moc sportovní. Opět přirovnám k ZXR. Je možná ještě víc váhy na zápěstích a stupačky ještě výš a ještě subtilnější co se velikosti týče. Sedačka je polstrovaná jen minimálně. Zrcátka se mi bohužel nepovedlo naštělovat abych v nich něco viděl. Prostě na tomhle člověk jede třeba 80 a stejně má pocit, že jede a něco se děje. Podsedlový prostor pojme akorát orig. nářadí a lékarnu a nic víc. Ale tenhle charakter má prostě něco do sebe a líbí se mi to. Není to nudná motorka co jede tak nějak sama.
Vzhled
Každý ať si udělá názor jaký chce. Pro mě asi nejhezčí motorka za posledních 20 let.
Jo a berte to s rezervou. Nejsem zrovna super řidič, ale spíš mrdal.
Naposledy editováno 27.06.2011 15:58:56
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Jediné co o ní vím, že jí má kamarád, je krásná, ale i při relativně výletním tempu baští přes 7litrů, ale jinak si zatím na nic nestěžoval, má jí asi třetí rok, nevím kolik najel..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
pan Tamburini by ti o tom řekl sví
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
dva_hrnce>
O tý spotřebě jsem slyšel. To ale moc neřeším. Benzín je jen malá položka v celkových nákladech. Do teď jsem jezdil za 6. Takže cca 7 - 8 je furt ještě v pohodě. To je plus cca 90 Kč/odpoledne. Spíš se bojím zvěstí o ložisku do zadního kola pouze s nábojem za 25 tis, do řízení asi 7, řetězovka taky 7 atd.
Naposledy editováno 19.05.2011 18:04:21
O tý spotřebě jsem slyšel. To ale moc neřeším. Benzín je jen malá položka v celkových nákladech. Do teď jsem jezdil za 6. Takže cca 7 - 8 je furt ještě v pohodě. To je plus cca 90 Kč/odpoledne. Spíš se bojím zvěstí o ložisku do zadního kola pouze s nábojem za 25 tis, do řízení asi 7, řetězovka taky 7 atd.
Naposledy editováno 19.05.2011 18:04:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Poggy> tak to jsou celkem brutální částky, zkusím zjistit kolik na tom najezdil a co do toho dal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Poggy> ložisko se dá udájně obejít skrze rozebrání a nahrazení novým... má být stejný jako na 1098... řetězovku spíš násob dvěma a to nebude origo... ložisko cca sedí, jen jsem slyšel, že ten interval je nastaven nesmyslně krátce... na díly se čeká hrozivě dlouho... všechno na ni stojí hroznej ranec... naprosto neporovnatelný s jakoukoliv jinou značnou včetně Ducny... jen nástavec na řadící páku pod kterej cpeš nohu stojí 2tis Kč... myslím tím jen ten kousek do strany...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Znám jednoho člověka z Prahy co jí má a tak jsme se o tom nějak bavili a třeba příklad:zrcátko 11000,- Ač je to krásná motorka tak si myslím že bežného člověka by to zrujnovalo.Jinak on vlastní hotel na Václaváku,tak ho to asi moc netrápí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
honza511>
Zrcátko netřeba. Stejně v něm není nic vidět. Vyzkoušeno. Právě proto jsem zákládal tohle vlákno. Prostě toho servisu se bojím. Nic nevlastním a ještě k tomu teprv končím školu a výhled na víc než lehce podprůměrně placenou práci v tuhle chvíli nemám.
Naposledy editováno 19.05.2011 19:30:35
Zrcátko netřeba. Stejně v něm není nic vidět. Vyzkoušeno. Právě proto jsem zákládal tohle vlákno. Prostě toho servisu se bojím. Nic nevlastním a ještě k tomu teprv končím školu a výhled na víc než lehce podprůměrně placenou práci v tuhle chvíli nemám.
Naposledy editováno 19.05.2011 19:30:35
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
že by?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
VlastíkPlamínek píše: že by?
Že bych proměnil sen ve skutečnost. Uvažuji o tom dost. Prachy na nákup jsou, jen prostě zjistit co to bude stát uživit. Motorka se taky zdála vcelku OK a cena už ja taky na přijatelné výši oproti loňsku.
Poggy píše: Že bych proměnil sen ve skutečnost. Uvažuji o tom dost. Prachy na nákup jsou, jen prostě zjistit co to bude stát uživit. Motorka se taky zdála vcelku OK a cena už ja taky na přijatelné výši oproti loňsku.
pošleš link do PM?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Poggy> Promiň že to řeknu narovinu ale v tomhle případě na tuhle motorku zapomeň ....Taky mám vysněnou moto ale vím že s mou prací a závazky si ji nemůžu dovolit.Mrkni třeba už po Ducati když chceš Itala....ale tam to asi taky nebude o moc lepší.Nemám zkušenost tak raději budu držet h...u
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
honza511>
Já jsem trochu blázen, no. Prostě F4 se mi líbí už dlouho a rád bych jí měl. Ale rozumově máš pravdu.
Já jsem trochu blázen, no. Prostě F4 se mi líbí už dlouho a rád bych jí měl. Ale rozumově máš pravdu.
Poggy> já v SO prodal GSXR a včera si přivel Versyse.Původně jsem koukal uplně po něčem jiném a rozpočet jsem nechtěl překročit.Nj ale pak jsem se svezl a ještě jsem účet podojil o 15tis víc
PS:sny se mají plnit ale rozmysli si zda to potom opravdu utáhneš Jinak ti ji přeju...
Naposledy editováno 19.05.2011 19:46:11
PS:sny se mají plnit ale rozmysli si zda to potom opravdu utáhneš Jinak ti ji přeju...
Naposledy editováno 19.05.2011 19:46:11
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
kdybys to měl brát rozumově tak všichni jezdíme na cbf600.
Poggy, co to báwo 1200 S?
Poggy, co to báwo 1200 S?
VlastíkPlamínek>
BMW rozhodně ne. 4 válce, SS, min. 750. Buď tedy MV nebo Suzuki/Kawasaki. Ještě na fotkách vypadá celkem pěkně jedna GSX-R 1000 K1 v inzerci, ale na ní jsem nevolal, takže nevím jestli ještě vůbec je.
Navíc F4 je prostě můj sen. A s V2 jsem v životě nejel a netuším co od toho čekat a jestli by mi vůbec sedl. Já zas nejsem člověk co by rád řadil. Ten čtyřvál mi v tomhle vyhovuje maximálmě. Provozní otáčky 3 - 13 tis. oproti 5 - 9 u V2.
Naposledy editováno 19.05.2011 20:00:30
BMW rozhodně ne. 4 válce, SS, min. 750. Buď tedy MV nebo Suzuki/Kawasaki. Ještě na fotkách vypadá celkem pěkně jedna GSX-R 1000 K1 v inzerci, ale na ní jsem nevolal, takže nevím jestli ještě vůbec je.
Navíc F4 je prostě můj sen. A s V2 jsem v životě nejel a netuším co od toho čekat a jestli by mi vůbec sedl. Já zas nejsem člověk co by rád řadil. Ten čtyřvál mi v tomhle vyhovuje maximálmě. Provozní otáčky 3 - 13 tis. oproti 5 - 9 u V2.
Naposledy editováno 19.05.2011 20:00:30
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
ty koxo, vždyť z toho K1 uletíš
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Ja si nestěžuju jede to fajne i od spoda a 172 koní mi taky stačí. Dělá mi jen službu a servis taky není tak strašný když to nepoložíš. Ale na mě moc nedej jsou tady jiní kteří ti dobře poradí já mám litra Jen jedno vím nic lepího co mě chytlo tak za srdce jsem neměl. A japoncu bylo dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
VlastíkPlamínek>
Pche. Neuletěl jsem ani z Michalova 1000 RR.
Pche. Neuletěl jsem ani z Michalova 1000 RR.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
hele ty SSko 4 vál... co Bimotka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
cage11>
Litr by byl fajn. jenže cca 200 tis. je moc. Můžeš odhadem říct kolik tě na servisu stojí ročně? Nebo nějaký nástřel.
Litr by byl fajn. jenže cca 200 tis. je moc. Můžeš odhadem říct kolik tě na servisu stojí ročně? Nebo nějaký nástřel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
VlastíkPlamínek>
To bych si na servisu a ceně nepomohl. Navíc jedinej čtyřvál je buď 600 z Thundercatu nebo GSX-R 1100 vzduch. V2 bys mi musel půjčit abych to okoštoval. Sranda.
To bych si na servisu a ceně nepomohl. Navíc jedinej čtyřvál je buď 600 z Thundercatu nebo GSX-R 1100 vzduch. V2 bys mi musel půjčit abych to okoštoval. Sranda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
no jasně, ale je to ital, je to 4vál, je to SS a jako bonus to má japonskej motor a tyhle bimotky bývají většinou dost opečovávaný, což je taky plus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta F4 750 S zkušenosti atp.
Poggy> tak sry, on má brutalku..
řeknu mu ať sem nakoukne, koukám že tu dlouho nebyl..
tuším že to bude podobné..
řeknu mu ať sem nakoukne, koukám že tu dlouho nebyl..
tuším že to bude podobné..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupím MV agusta F4 - koupeno, aneb... [1, 2] MV Agusta F4 1000, MV Agusta F4 312, MV Agusta F4 75... | PETARDAK | 49 | 18.2.2023 v 19:56 PETARDAK |
Video Agostini - Pasolini MV Agusta F4 750 | Retro | 5 | 25.5.2009 v 19:57 Desmik |