Máte s aditivy nějaké zkušenosti, ať už dobré, nebo špatné?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do benzinu
Guzo píše: Alebo víno
Sranda je,že cenovo je to všetko + - na rovnakej úrovni...
Teda, to s tou cenovou úrovňou je pravda, všetko je na cenovej úrovni +- ako za komančov €=Kčs, cigy, chlast benzín, krmoviny=akože potraviny, akurát platy sú na prd. Ináč k tým aditívam, keď som býval na východe , tak do motoriek, čo som v zime nejazdil tak som na jeseň nalial do benzínu čistič karburátorov. Jazdil som poväčšine na Ukrajinský benzín. Z mojich opravárenských skúseností viem, že keď sa málo jazdí tak tie benzíny, keď sa málo jazdí tak zalepia dýzy, hlavne u malých štvortaktov, kde je malá dierka na voľnobežnej dýze. tam to šlo kus za kusom, môj príjem na jar, alebo u starých gadžov, ako ja čo málo jazdili sa to sralo aj v lete. Proste, nejazdíš , platíš za opravu. Tak som radil zákazníkom , tým čo málo jazdili tam nalievať do benzínu ten čistič karburátorov, alebo vstrekov. Ináč, som sa dočítal tu na fóre, písal to nejaký od fachu, čo tie benzíny vyrába, že ten lieh v benzíne škodí zadierajú sa vstreky , tak sa pridávajú aditíva na mazanie vstrekov proti pôsobeniu toho liehu=bioetanolu=biosračka. tie aditíva, ale zas škodia a zalepujú tie dýzy v karburátore. Tak som zas pridával aditíva=čistič karburátorov proti pôsobeniu aditív na mazanie vstrekov. Čiže s tým benzínom je to ako s tým jedlom. Benzín už nie je benzín, jedlo už nie je jedlo, potravina =otravina, pijeme chlast v ktorom je lieh z ropy, lieh je odpadný produkt pri výrobe nafty. Do benzínu pridávame lieh rastlinných produktov, kupujeme za drahé peniaze hovná z netopierov (ešte k tomu staré milión rokov)=Múmio, svet sa v konskú piču obracia.
Naposledy editováno 18.02.2020 07:28:27
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do benzinu
Takže ač jsem k tomu skeptickej, musím říct že to trochu funguje. Na silniční motorce ho dávám před odstavením před zimou.
Na naftovém autě mi to naopak (prý) zničilo DPF,
edit: k tomu autu: VIF je dobrý, ale chce ho tam dávat od "nova", když už je motor zakarbonovanej hodně, uvolní to karbon a DPF ucpe.
Naposledy editováno 18.02.2020 16:04:09
Svět sa v kravsků piču obrátil.
My když jsme byli nucení jezdit na metyl-ester,doředit naftů v poměru 3 l metylu na 10 litrů nafty,ty motory vypadaly.
Normálně všechny Liazky šly srat,propálené písty !
Ale zase Many to žraly,tady tento poměr.A nějaký průser neměli.
A to co žereme nebo pijeme....néni to nakonec jedno ? Vláda nás potřebuje ukludit a né abysme byli zdraví a dožili sa vysokého věku.
Ono dobře už bylo,ted sa řeší samé pičoviny.
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do benzinu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do benzinu
MartasUS píše: Shell V-POWER Racing 100 jenom a pouze
Čau, no, milí moji ja už tiež dávam Shell V-Power Racing 100 ale je už v ňom tiež 5% bioetanolu. a bude to aj u Vás . Označenie E-5.
krokoš píše: Čau, no, milí moji ja už tiež dávam Shell V-Power Racing 100 ale je už v ňom tiež 5% bioetanolu. a bude to aj u Vás . Označenie E-5.
to už tu máme několik let. Ale neni biosložka jako biosložka. MTBE a ETBE, vygůgli si to, ty 100oktany to maj jinak
novej píše: zkoušel jsem vlastní test, při výměně pístu na motorce kde jsem používal VIF bylo na pístu mnohem méně karbonu, než na motorce do které jsem to nedával. Řekl bych tak 50%. Ne vždycky jsem si vzpomněl a nedával jsem to tam od nového pístu.
Takže ač jsem k tomu skeptickej, musím říct že to trochu funguje. Na silniční motorce ho dávám před odstavením před zimou.
Na naftovém autě mi to naopak (prý) zničilo DPF,
edit: k tomu autu: VIF je dobrý, ale chce ho tam dávat od "nova", když už je motor zakarbonovanej hodně, uvolní to karbon a DPF ucpe.
na tom něco bude Ten VIF je taky dobrej, že má mazací účinek, což je u moto určo dobře pro čerpadlo a vstřiky, ten dnešní šnaps je takovej suchej narodíl od starýho olovnatýho benálu, ten byl mastnej skoro jak nafta
Naposledy editováno 19.02.2020 11:43:39
Když v teplém letním dni nalijete třeba do misky normální benzin a necháte přes poledne odpařit, zbude vám olejovitá úsada, která se už dál neodpařuje. Pokud to samé uděláte s Vervou zmizí beze zbytku.
To má význam v karburátoru, který dlouho stojí a odpařuje se. Úsada blokuje plovák a případně ucpává trysky. U běžného benzinu je životnost dle výrobce 3 měsíce, u prémiových 6.
Ta úsada nejsou žádné biosračky, to je podíl výceuhlíkových uhlovodíků, které mají nižší oktanové číslo a jsou levnější. Přidání etanolu oktanové číslo navýší.
Takže když odhlédneme od trvanlivosti a z ní vyplývající korozivitě nemá tento rozdíl pro běžného uživatele valný význam.
Samozřejmě se dá najít spousta případů kdy je to jinak, ale jsou vzácné.
Docela mě ale překvapuje, že je víc lidí, kteří přidávají aditivum sami, než těch, kteří kupují prémiová paliva. Hraje v tom roli cena?
2 reakcí na tento příspěvek Aditiva do benzinu
FZ6 fazer,, strikacka: 34 kkm
Triump Daytona 675: 21 kkm, cast na okruhu.
Ted mam R6ku na okruzich, muj origo motor ma najeto pres 20 tisic okruhovych, druhy buhvi kolik, a jediny co jsem na nich delal byli prevodovky.
Nikdy jsem do auta nelil nic jinyho, nez normalni N95. Najezdy:
Mazda 121 (ford fieste) 1.25 benzin vstrik: 135 kkm
Mazda 323 1.8 benzin vstrik: 317 kkm
Mazda 3, 1,6 benzin vstrik: 161kkm
Do soucasnyho naftaku neliju nic jinyho nez obycejnou naftu. Nikdy jsem nemel problem nastartovat. Ani zadny jiny problem (egr, vstriky, turbo, atd).
Transit Custom 2.2 TDCI, aktualne 205 kkm
Pokud ma nekdo pocit, ze aditivem, nebo drahym "premiovym" benzinem nebo naftou necemu pomuze, brat mu to nebudu. Ale moje zkusenost je takova jakou pisu.
Na dlouhy stani a karburatory to nejaky vyznam mit bude, ale s karbecem mam akorat Gase, a ani tam nic premiovyho neleju, a problemy mam s tim ze to kazdou chvili nekde omlatim
Naposledy editováno 20.02.2020 22:07:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do benzinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditiva do benzinu
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do benzinu
1. Ano, nic to nestojí a rozhodně tím nic nepokazím
2. Ne, jsem náturou kolenovrt a dovedu to odůvodnit, tak aby to nebylo poznat
To je moje odpověď aneb věřím jen sobě. Proto si aditiva sám dávkuji. Vím je to míň pohodlné, ale dělám to tak, protože nekupuji premiová 100 oct paliva, kde je aditivace asi už z rafinerky, ale jen N95 u pump s výtočí a tam se aditivovaný benzín tvoří až při zavážce, kdy pumpař něco přileje a třaba taky druhou půlku rozprodá v hospodě.
Já to nedělám pro nějaký zvýšený výkon (netuším, jak by 1/1000 aditiva v palivu mohla zvednout výkon), ale pro mazivostní a čistící účinek. Je možné, že to dělám zbytečně, ale já víc věřím tomu, že to může pomoct, že to rozhodně neškodí a v provozu motorky to dělá při nájezdu 10 000km 250Kč. Nescafe (what else...)
1 reakcí na tento příspěvek Aditiva do benzinu
Naposledy editováno 23.02.2020 17:31:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 9 | Dnes v 00:54 assassin |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | Včera v 16:46 macumba |
větrný štít / dunění v helmě [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 38 | 28.5.2024 v 17:53 JAVR |
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 | Hekryd | 39 | 28.5.2024 v 13:27 Hekryd |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |