Pokud jezdíš 75% asfalt a 25%terén tak ideál
*asfalt - nehučí, nepodjíždí, nevlní se, nemizí před očima
*offrod - pokud není sjetá na šlupku a před ofáním si upustíš trochu tlaku z pneumatiky dá se s ní vyjet opravdu hodně
*cena - o levnější nové pneumatice s tak univerzálním použitím nevím
*výdrž - mě vydžela na zadku skorem devět tisíc ale jezdím hodně sportovním stylem jízdy , kámoš jezdí na pohodku - kochačka, cestování, netahá tomu, nejezdí smykem ani po zadním a má na E07 najeto víc jak dvanáct tisíc a ještě tam nějaký to maso je
E09 v terénu opravdu bere znatelně líp.
Na asfaltu však znatelně rychleji mizí, chybí jistota stopy jízdy a při dlouhých přesunech vcelku nepříjemně hučí.
Ale pokud člověk více užívá offroad než asfalt tak je to lepší volba.
PS: na mokru je potřeba dávat pozor s jakoukoliv gumou s 07/09 je to to samý - obzvláště třeba tráva mokrá od ranní nebo večerní rosy to je pak bum hned
Naposledy editováno 07.05.2008 10:05:09
a jak píše Yanke za ty peníze je to suprová guma na sinlnici drží na stupačku a v terenu když není uplně sjetá taky něco dá
obula jsem e09 a zatím maximální spokojenost, a to jsem je vyzkoušela prozatím jen na asfaltu ...
nicméně jsem s 07 byla velmi spokojená, 09 jsem tam dala jen kvůli terénu, jinak bych tam dala znovu 07
Naposledy editováno 07.05.2008 19:28:20
Mám E-09 a drobná praskliny se tam objevily už po cca 1tis km,teď má něco kolem 2,5tis. km a je to už vpoho.Jediný co mi z počátku vadilo,je to,že si dýl sedala na ráfek,tak se prvně tak všelijak žmoulila.Jinak výdrž/cena = Mitas
Dingo>refi> na suchým asfaltu se dá s E-09 jeszdit skoro stejně jako s E-07 - kámoš nechápal jak moc to na tom klopim, on by se prej bál lol
já jsem se nejdříve skoro vyděsila, jela jsem na funglovkách 09 ve čtvrtek do tater a zpět a klopí to samo! měla jsem docela strach, jak si na nový vzorek zvyknu, ale jelo se mi na nich naprosto skvěle a v zatáčkách teď luxus, protože sjeté 07 už byly dohranata
Naposledy editováno 07.05.2008 19:51:51