GSXR K5/6 - můj favorit, ta moto je nádherná ze všech úhlů, ale kultovní status způsobil že jich moc k dispozici neni, a těch v dobrym stavu ještě míň
GSXR K7/8 - neni o moc dražší ale už neni tak pěkná a co si budem nalhávat, k5 byla ve všem lepší
ZX10 2006 - 2 gen. masakru mi přijde nejhezčí
R1 2007 - designově moc pěkná věc, ale k yamaze nemám žádnej vztah co by mě k ní táhlo, spíš do zálohy
Nebo je tu i myšlenka přihodit pár peněz za novější generaci
GSXR K9/L1 - to je tak ošklivý až je to hezký a je to gixxer vole
R1 2009/2010 - tady mě láká vyzkoušet ten motor
CBR 2008/2009 - z některých úhlů vypadá moc dobře, jen ten plochej čumák mi přijde jak kdyby ji poslali do oběhu ihned po crash testu na předek
Cenovej limit tak ~180k, ale radši bych se držel při zemi do 140k u výběru z let 2006/7. Má cenu si připlácet za novější modely? Stojí big bang za to? Uvítam všechny tipy a postřehy
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té
assassin píše: to jsou ty storky, plynem na tri svice a ono je to na dvojku vyplachem a kolo poskoci par cm nad zem ....
Hele ale motárda Husaberga jsem i výplachem na trojku do mrtvýho bodu dostal - sice ten ostrej 650 a ještě zkrácený převody, ale kdyžs přidal i přemlouvání, tak dostal... Přes spojku šel i na 4ku, ale taky sotva už...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
BlackSabbath píše: Tak to bylo rychlý! Udělal jsi dobře...
Už aby bylo jaro a dalo se to pořádně projet Z těch 100něco km co jsem na tom najel zatim spokojenost, posez, "pohodlí", váha, ovladatelnost stejná jako na šestce, jen ten motor táhne nesmyslně už od volnoběhu. Vypadá to že jsem vybral dobře
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
oxygen> Nestraš, tohle je stroj co si chci nechat dokud se nerozpadne on nebo já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
Teď už je to stejně jedno, koupil jsem to co jsem podvědomě vždycky chtěl a jsem spokojenej.
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té
Já jezdil vždycky “vrány” a za poslední 2 roky jsem si vyzkoušel 3 stroje co se mi nikdy nezdali “krásný “
A všechno to bylo lepší než cokoliv za posledních 10 let co jezdím ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
Nakonec jsem teda přešel na bramboru, pač mě ten zmíněný kims poslal na jipku.
K5 je dobrá motorka, ale chce to vyměnit brzdy a nechat prověřit rám + dát výztuhu rámu, ale to už snad bude mít každá suza.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
SLEEPER> Už je po svolávačce na rám i pumpu a má repasovaný třmeny s pancéřkama, takže teď mám klidný spaní. Ale i tak určitě plánuju pumpu od bremba, hadice předělám stylem od pumpy rozdělit na každou stranu zvlášť, a když to nebude stačit tak dám třmeny z R1.
A vůbec, nehaňte mi motorku, já si plnim dětskej sen co nevim že jsem kdy měl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
K5 je motorove super motorka, to se vi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té
a na 3ku se prizvedla jen po prerazeni z kopce ve Strahovskym tunelu, ale to vite uz 11.5 roku
Driv nez KIMS (i ldyz to neni asi zadnej zazrak) to bylo pravy zapesti a predevsim zadni pneu, malem jsem to totiz zahodil par dni po Sleeperovi znovu a to pri normalnich zahrivacich vlnkach. Chovalo se to asi tak, jak kdyz se me na Acku odfoukla zadni guma.... proste za studena prilnavost 0.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
oxygen píše: SLEEPER> ale no tak - kims že tě poslal na JIPku?
Ok ferovejsi by bylo rict, ze jsem si rozbil tlamu diky tomu, ze jsem slepe veril KIMSu. Mel jsem v hlave DTC z bawo-auta, ktery ti prakticky hned sebere plyn a do zadnych potizi se nedostanes. Japonec ten soft musi vyvinout daleko lip, rikal jsem si.
Takze jsem na zx10 08 pri 5°C na gumach D212 vzal na mensim vyjezdu hrube na za plyn, abych mel 100% jistotu, ze urvu zadek a hned prinutim KIMS pracovat. Plan vybornej, jen jsem se probral az v sanitce.
V manualu se ale pise, ze KIMS nepracuje pri full gasu a pri skokove zmene plynu (pak jeste pri prokluzu spojky a nulove rychlosti), takze jsem krasne splnil podminky k tomu, aby kims nebyl aktivni.
Kdo by ale cetl manualy, ze jo.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Kazdopadne KIMS zasahne v momente, kdyz uz je prokluz zadku opravdu znatelny. Napr. v prvni leve v Brne (ta nepatrna zatacka hned za vinglem Frantou Stastneho te KIMS necha jet lehce v prokluzu, kdezto S1000RR a jeho DTC se na stejne miste aktivuje a to i na rezim SLICK.
KIMS urcite dobrej, nekolikrat jsme videli u kolegy, jak dokaze zachranit pred highsiderem, ale musi se plynule na plyn, ne jako u bawa dtc, kde uz je to plnohodnotna trakce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
PS: mj. na těch skoroslickách D212E jsem v 7°C! včera vyrazil projet gixxero - nejdřív jak na mokru, ale po pár km jízdy už šlo přes spojku zvedat na 1čku a pak po chvíli už udržely i zvedání na předek... Miluju je
Naposledy editováno 25.11.2019 18:06:03
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho litra po X-té
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
W_P píše: Díky bohu že nepotřebuju jezdit po zadním, to bych si pak nevybral
Ještě že jsem nenáročnej, ta K6 mi bude stačit
Budu rejpal ale mas K5 tohle neni K6 .... Jinak si udelal fakt dobre protoze z toho vyberu bych taky sahnul po K5 je to moc dobrej bajk .... Ovladatelnost dobra ale jestli ma neco jeste lepsi, daleko lepsi ... Je to masakr prvni generace taky jsem vybiral z tehle dvou, at slouzi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
oxygen píše: SLEEPER> čéče naprosto přesně, perfektní popis - se vším musim do puntíku souhlasit!
PS: mj. na těch skoroslickách D212E jsem v 7°C! včera vyrazil projet gixxero - nejdřív jak na mokru, ale po pár km jízdy už šlo přes spojku zvedat na 1čku a pak po chvíli už udržely i zvedání na předek... Miluju je
jojo v -7 to takhle presne funguje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
GRASSEL píše: Budu rejpal ale mas K5 tohle neni K6 .... Jinak si udelal fakt dobre protoze z toho vyberu bych taky sahnul po K5 je to moc dobrej bajk .... Ovladatelnost dobra ale jestli ma neco jeste lepsi, daleko lepsi ... Je to masakr prvni generace taky jsem vybiral z tehle dvou, at slouzi.
vyborne, Ivanku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho litra po X-té
oxygen píše: SLEEPER> čéče naprosto přesně, perfektní popis - se vším musim do puntíku souhlasit!
PS: mj. na těch skoroslickách D212E jsem v 7°C! včera vyrazil projet gixxero - nejdřív jak na mokru, ale po pár km jízdy už šlo přes spojku zvedat na 1čku a pak po chvíli už udržely i zvedání na předek... Miluju je
Bych to shrnul: s dnešními TC si můžeš hrát a nastavovat, jak moc i v náklonu může být zadek v prokluzu - a i se na to spolehnout a topit gasovat dle libosti... kims jakožto sbk systém dinosaurus tě akorát chrání od rychlýho roztočení kola, tj. nečekanýho náhlýho průseru - ale hlídat drifty si můžeš, a hlavně i musíš, sám... Mě podržel kdysi 2x v Mostě vždy na výjezdu a taky jednou mezi autama na ňáký skvrně oleje, či čeho - a já osobně s ním radši jezdím, jak kdyby tam nebyl... Ale je tam a hlídá, díkybohu
Tyvogo, ja dunlopy prave moc nemusim. Stridam volny jizdy s prevazne Vysocinou a je blby, kdyz ti ty gumy za studena klouzou (bavim se o d211/212,kr). Ja vim, ze staci cca 3x full gas a plny brzdy a muze se celkem bezpecne na koleno, ale ne vzdy na to mas prostor, kor kdyz nekde s partou posedis na pul cesty a chces to zase hned klopit. Pirellky/metzelery se ohreji hned a ty gumy slusne drzi i studeny. Nejakym zpusobem mi sedi, ale spis to bude o hlave. :)
Pak na dromu mam pocit, ze se mi na dunlopech zavira predek a nejsem sam, co to tak ma. Mne ten jejich specificky profil nejak nesedi, naopak strelci si dunlopy a kor sady moto2 strasne chvali...., ale ja jezdim tak, abych nerozbil sebe a stroj.
Na posledni volny v rijnu (s nahrivaky) jsem zkusil bridge r11 190/55, aby to bylo jakoze dle TP v poradku.... Ta guma neni vubec na litra, je uzoucka, malicka, rozmerove se neda srovnavat ani s SC1 180/60 (ktera je v realu sirsi, nez 190). DTC (rezim slick) s touhle gumou blika na kazdym rychlejsim vyjezdu, vazne je ta stycna plocha na bramboru rr nedostatecna...
Ja ty hi-tec trakce bohuzel vyzkouseny nemam. Mam 1. generaci brambory, takze nemuzu volne kombinovat mapy a citlivost trakce, ale ono to v praxi nicemu nevadi. Nemci nejsou hloupi a vedi, co jak funguje. Stejne jezdim jenom rezimy race a slick (v provozu race a na dromu slick + abs off).
Jel jsem akorat na zx10r 016, ale na pujcenym stroji trakci uplne neotestujes.
Kazdopadne zname tu jednoho rychlika, co tvrdi, ze ty seriove trakce na novych masinach jsou jen hracky, ze na okruh potrebujes o race level jinaci elektroniku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35973 | Dnes v 06:33 doucha |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |