Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Ja sem tam nad tym rozmyslam, aj ked uprimne, to origo my myslim vyhovuje, aj ked bych mozna skusil porovnat s necim stavitelnym. Ale, chcel bych casem asi premistit pumpu zadnej brzdy do zadu a take bych chcel radicku asi na stupacky.
Sem tam z casu na cas vidim nekde spomenute stupacky z Falca. Ma to nekdo skusene? Jesli je to ok, je to len plug n play, alebo treba zebrat do ruky pilku, kladivo atd?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Taky premyslim, ze bych to zkusil, jen ze zvedavosti....
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Este ked tak kukam na to zubozene falco a jeho dvojite laufy, nevite nekdo, jake ma falco hlavy? Ide mi o to, ci by priruby na zvodoch sedeli na nase gen1,5 hlavy?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
To prepacko nevim, keby to nekdo dal za stovku (co neda) tak bych to tam skusil dat. Ale, to je len taka spekulacia, asi budu cekat kym sa objavi nejake AP prepacko za dobru cenu nekde
Tys mjel jake na svojich Milkach?
edit: este sem kukal, ze na ApriliaPerformance maju ciste len packu s tahlama, ktera sa len nahodi na existujuce standard prepacko, ale 100liber plus posta z teho robi vjec, kteru nechcu. Stejnak by mna zajimalo mjet nastavitelne, a vyskusat vicero pozicii stupacek.
Naposledy editováno 14.10.2019 13:56:45
Mileek píše: Jsem chtel jen motor, ale za ten bys i tak chtel nesmysl, takze nic... amanna porad mam, ale na 2.gen... tvuj by byl jen nostalgicka koupe a duvod poridit si 1.gen rsv/tuono
chapu... kdyz si to umis delat sam jsi v trochu lepsi pozici nez ja...co si to musi nechat udelat...
no ale... dopyce... snazim se formovat trh, jednak, a druhak tomu dat cenovku, protoze vsechno je naprodej... co jde koupit...ale ve skutecnosti si to chci nechat a jezdit na tom...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: SPIJKER> grc znamena jak to nazvat spravne cesky "blivajz"?
sem to myslel po dizajnovej stranke.
ja nevim, proste zrovna toto je ten typ spravena nahaca ze sportu, kde mu to vubec nesekne, prave naopak. Aspon podma mojeho vytribeneho vkusu
Nerika., ze 208k je zlych, len mi to na nahaca dojde zbytecne. Ja take proti novym motorkam zas tak nejsu, noa rsv4ka mi dosla snad jak najlepsi motorka na svete. A v tychto vykonoch je uz dobre ze tam aj secky ty elektronicke blbosti su, lebo pocitam ze polovicka majitelu by tady uz nebyla.
To bylo hodnoteni proste tej konkretnej dukatky. Jo mozna kebych sa zvezel tak bych vypraval inac, ale to sa zatim nestalo, tak hodnotim co vidim.
Tunak ma momentalne najetych tak 41t. Ked da este raz tolko, tak to bude super. uvidime. Ale samo nepocitam, ze to bude jedina a posledna motorka do konca zivota.
to ja jedine celokapotu doufam tedy... clovek by nemel nikdy nikdy rikat...ale ..tak drzme se sveho
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: dewwil> jen nechapu, proc tam daval horsi vidle a brzdice.... vzdyz zakladni na rsv jsou dost solidni...
nejspis to neproslo stavbou typu rozprodana mille, ale slozil to z dilu co mel k dispozici...
vesmes vsechno levny dily, rozpoctova stavba ... ty kola jsou magnesiovy, tzn sice budou lehky, ale muzou byt problematicke co se predpisu tyka (kvuli bezpecnosti, stejne jako karbonovy)
a jsou z gsxr - proto ta vidlice a kotouc.
Naposledy editováno 16.10.2019 19:30:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: assassin> Takže oficiálně opravdu jen jako odrážedlo mimo komunikaci
osobne s magnesiovyma kolama zkusenost nemam, ale uz me par lidi kterejm duveruju strasilo mikrokorozi... a kdyz se pouzivaly na rally tak se musely jednou za cas rentgenovat, ze jsou ok aby auto proslo prejimkou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
assassin píše: osobne s magnesiovyma kolama zkusenost nemam, ale uz me par lidi kterejm duveruju strasilo mikrokorozi... a kdyz se pouzivaly na rally tak se musely jednou za cas rentgenovat, ze jsou ok aby auto proslo prejimkou...
Osobne jsem videl stare magnesiove kola tak porovite, ze z nich utekl vzduch behem necele hodiny...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Když se tu nakousl karbon, ten už je na tom v dnešní době dobře nebo není ? V GP zatím jezdí magnesiový...ale to nevím jestli o něčem moc vypovídá, spíš ne.
Kocandak píše: Vždycky jsem překvapenej když to vidím na starých Alfách z šedesátek až osumdesátek, já bych jim nevěřil. Ikdyž jsou třeba krásný a lehký, ale zas bůhví co to je za slitinu...
Když se tu nakousl karbon, ten už je na tom v dnešní době dobře nebo není ? V GP zatím jezdí magnesiový...ale to nevím jestli o něčem moc vypovídá, spíš ne.
ja myslim, ze uz ty karbony celkem drzi.. ale asi zalezi no... tem nemeckej z thyssenKrupp nebo jak se to pise co je davaji na HP4 bych i veril, ty vypadaji hodne cool... ja ted vyjednavam nakup karbonovejch BST, ale nevim jestli to klapne... uz bych mel treti sadu lehkejch kol na tele... to mam jeste asi dve nebo tri sady tech origo... na motarda 2sady a jednu z rs125 co jsem mel na hqv410 ... jsem jak nakej pneuservis
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |